Oliedryp efter uheld

Her spørger du hvis du har problemer eller spørgsmål til det mekaniske på knallerter
Besvar
o0nodland0o
Junior knallert
Indlæg: 73
Tilmeldt: ons 30. mar 2011 20:49
Kontakt:

Oliedryp efter uheld

Indlæg af o0nodland0o »

hej. Idag har jeg fået sat en 16mm karburator og en 5,3 udstødning på hvilket får den til at føle og lyde som en helt ny og dejlig maskine :D men så efter at min ven der kørte på sin store Btm scooter hamre ind i mig fordi hans bremser holder op med at virke bliver jeg jo smidt ud over vejen og knallerten bliver slept et stykke hen ad vejen opdager jeg da jeg kom hjem og den har stået stille i 2 timer eller sådan noget at den har dryppet en smule olie og jeg opdager også at den har tabt næsten alt gear olien på det styrt der så jeg ved ikke om den kun drypper en smule fordi den ikke har mere olie i sig eller om det bare var noget olie der løb ad motoren men lyder det som noget alvorligt eller skal der bare ny olie på og så kører den?
massye35
Junior knallert
Indlæg: 64
Tilmeldt: søn 16. maj 2010 18:13
Kontakt:

Re: Oliedryp efter uheld

Indlæg af massye35 »

hvis den ikke har dryppet olie før hen .
kan den moske havet fået en revne på/i motorblok ??
men det burde ik at kunne ske. har selv aldrig hørt om det er sket.
YAM FS1

Re: Oliedryp efter uheld

Indlæg af YAM FS1 »

Hej Nordland

rens motoren helt ren for gammelt og nyt olie,fyld lidt ny olie på, chek alle simmeringe ved kobling og gearaksele og kapartor parkning og krumtap hus.Har du overløbslange på dit overløb kunne det godt være en mulighed da den har været nede på siden,men du kan også se på den side,knallerten har været nede på om der er nogle former for mærker fra asfalt eller anden stød
Brugeravatar
jbn
Stor knallert
Indlæg: 202
Tilmeldt: lør 4. sep 2010 13:12
Kontakt:

Re: Oliedryp efter uheld

Indlæg af jbn »

hvis det er på den side med kickstarteren at du væltede over til så er det måske den der har fået et slag så din simmering ved kickstarteren er blevet ødelagt men prøv at hælde olie på og se hvor det kommer ud så ved du pludselig meget mere
79,er k1 match
75,er dx spec.
Besvar

Tilbage til "Mekaniske problemer & spørgsmål"