Krumtapper

Her spørger du hvis du har problemer eller spørgsmål til det mekaniske på knallerter
Besvar
anden77
Stor knallert
Indlæg: 142
Tilmeldt: ons 27. okt 2010 09:37
Kontakt:

Krumtapper

Indlæg af anden77 »

Har en masse krumtapper eller 5-6 stykker som er iorden med plejlstang,ville egentlig gerne have dem målt ud inden jeg sætter dem i en motor,for at være sikker på at de ikke er skæve,har ihvertfald en i min 77 som er skæv,føles ligesom en pladevibrator at køre på,fordi tidligere ejer sikkert har banket på den med en hammer eller lign.
Findes der en herinde der kan måle krumtapper ud?Betaler naturligvis for besværet,men kommer også lidt en på stk prisen,måske kan det slet ikke betale sig .
:whew
Hilsen anders
claus olieklud
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2165
Tilmeldt: tirs 3. mar 2009 01:42
Kontakt:

Re: Krumtapper

Indlæg af claus olieklud »

hejsa... den kan benny da klare - jeg så da at han havde mulighed for at spænde dem op i drejebænk med måleure på... er du sikker på din knallert som ryster skulle skyldes skæv krumtap ??? jeg vil da mene at det er med så høj en frekvens den måtte gøre det at man ikke sådan lige kan mærke det i knallerten... istedet vil jeg mene at den afsætter en pokkers indre energi voksende med omdrejningerne - det havde aldrig gået på mine yamahaer, da de kan tage en masse omdrejninger... nå, men spørg benny (fs1 shop)... hilsen claus olieklud...
Besvar

Tilbage til "Mekaniske problemer & spørgsmål"