Membran med CARBON-plade

Her kan du spørge om hvad som helst omkring Yamaha FS1.
Besvar
Ole Rasmussen
Stor knallert
Indlæg: 166
Tilmeldt: søn 25. maj 2008 21:32
Kontakt:

Membran med CARBON-plade

Indlæg af Ole Rasmussen »

Hvad gør kulfiberpladen egentlig af den store forskel? Er den virkelig "299" kr værd at sætte på dyret! Jeg har mange andre liggende som virker helt nye(dog ikke kulfiber), Så skal man ofre 299kr for evt. lidt mere effekt?

gavner det :D

Mvh. Ole
Brugeravatar
Kai
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 1970
Tilmeldt: fre 1. feb 2008 11:10
Kontakt:

Re: Membran med CARBON-plade

Indlæg af Kai »

Med mindre den snurrer det meste af tiden over 8-9000rpm så ville jeg ikke ofre 300kr på dem.
Og slet ikke hvis det er Taiwansens model med Carbonplader.
Hvis ikke du har tid til at lave det rigtigt, hvornår har du så tid til at lave det om ?
Brugeravatar
Morten - Webmaster
Site Admin
Indlæg: 6634
Tilmeldt: tors 9. aug 2007 20:29
Kontakt:

Re: Membran med CARBON-plade

Indlæg af Morten - Webmaster »

Jeg ville til enhver tid vælge en alm. original membran, men har egentligt ikke den store erfaring med carbon-typen
Morten - Webmaster.

Køreklare maskiner:
Yamaha FS1 SS K1 '72 5 gears MC. , Yamaha FS1 DX '76 - som original, Vespa gran luxe 177ccm '59- Urestaureret,
Projekter på lager:
Yamaha FS1 SS K1 '72 med drejeventil, Yamaha FS1 SS K1 '74, Yamaha FS1 SS K1 '75
Brugeravatar
nielsfup
Moderator
Indlæg: 4278
Tilmeldt: søn 7. okt 2007 22:11
Kontakt:

Re: Membran med CARBON-plade

Indlæg af nielsfup »

Hej
ja jeg ved sku ikke men en kulfiber plade har mindre masse end en stål plade så den vil være hurtiger til at åbne og lukke

Jeg ville også vælge en original med stål plade, da selve huset er langt bedre kvalitet. Min køre nu med original hus og en Thansen kulfiber plade, men om det har giver ret meget ved jeg ikke. I teorien skal det give lidt især ved høje omdrejnings tal. Men man skal køre godt tunet for at nå der op.
// Niels
FS1-DX-78 5Gear MC
FS1-SS -75 under opbygning
Honda Melody Mini ( stjålet )
Suzuki FZ-50

If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bull (W.C. Fields)

Kvalitets reservedele fås på http://shop.yamahafs1.dk/" onclick="window.open(this.href);return false;
Tændings indstillings boks kan ses her viewtopic.php?f=68&t=5580" onclick="window.open(this.href);return false;
Ole Rasmussen
Stor knallert
Indlæg: 166
Tilmeldt: søn 25. maj 2008 21:32
Kontakt:

Re: Membran med CARBON-plade

Indlæg af Ole Rasmussen »

Super..... overlever nok uden :D
Besvar

Tilbage til "Hvordan / Hvilken / Hvorfor.. om Yamaha"