min volvo garden puller

Her er det frit at poste andet mekanik, biler, både, atv, maskiner osv.
Brugeravatar
Kim B S
Knallert Mester
Indlæg: 5756
Tilmeldt: fre 25. jan 2008 21:33
Kontakt:

Re: min volvo garden puller

Indlæg af Kim B S »

asger fs1 skrev:
Kim B S skrev:
asger fs1 skrev:hej er der nogen der ved om en volvo 240 disel motor passer over på koblingshuset på en volvo 360
Hej asger fs1.
Så længe det er benzin motorer, passer 240 motoren sammen med 360 koblinghusets, da det er de samme motorblokke man bruger på de to Volvoer. :wink: Jeg er ikke sikker når det drejer sig om diesel. :roll:
Diesel motoren som bliver brugt i en Volvo 240, 740 og 760 er en vw motor på 2,4 liter og 6 cylinder, findes både med og uden turbo. :wink:
Hilsen Kim.
okay findes der ikke en 4 cyl. disel da min maker har fundet en volvo 240 disel og den har 4 cyl. jeg har ikke selv set den så det kan godt være at det er en 6 cyl.
Hej asger fs1.
Volvo 240 Diesel findes godt nok kun i den 6 cylindrede 2,4. :wink:
Hilsen Kim.
Kim B S.

Mine Knallerter
Yamaha FS1 DX gul årg. 1976, med lidt ekstraudstyr og en del krom.
Yamaha FS1 K1 Special. 2 farvet årg. 1978. nummermatch. Projekt.
Yamaha FS1 SS. Grøn årg. 1973. Projekt som er under opbygning.
Yamaha SA Passola. Gul Årg. 1980.

Min El-Kabinescooter.
Lindebjerg Urban Luksus. Rødmetal og hvid. Årg. 2021.

Min bil.
Volvo 240 GL 2,3 sedan. Mørkeblåmetal. Årg. 1990.
asger fs1
Junior knallert
Indlæg: 58
Tilmeldt: ons 8. apr 2009 20:51
Kontakt:

Re: min volvo garden puller

Indlæg af asger fs1 »

Kim B S skrev:
asger fs1 skrev:
Kim B S skrev:
asger fs1 skrev:hej er der nogen der ved om en volvo 240 disel motor passer over på koblingshuset på en volvo 360
Hej asger fs1.
Så længe det er benzin motorer, passer 240 motoren sammen med 360 koblinghusets, da det er de samme motorblokke man bruger på de to Volvoer. :wink: Jeg er ikke sikker når det drejer sig om diesel. :roll:
Diesel motoren som bliver brugt i en Volvo 240, 740 og 760 er en vw motor på 2,4 liter og 6 cylinder, findes både med og uden turbo. :wink:
Hilsen Kim.
okay findes der ikke en 4 cyl. disel da min maker har fundet en volvo 240 disel og den har 4 cyl. jeg har ikke selv set den så det kan godt være at det er en 6 cyl.
Hej asger fs1.
Volvo 240 Diesel findes godt nok kun i den 6 cylindrede 2,4. :wink:
Hilsen Kim.
okay tak det er nok min makker der har misforstået noget da han fandt den
Besvar

Tilbage til "Øvrige køretøjer & nostalgi"