Hvad skal vi have til aften ??

Her kan du skrive hvad du har lyst til, bare du overholder retningslinierne for forummet. Knallert emner bedes så vidt muligt placeres i en anden relevant kategori.
claus olieklud
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2165
Tilmeldt: tirs 3. mar 2009 01:42
Kontakt:

Re: Hvad skal vi have til aften ??

Indlæg af claus olieklud »

hejsa... idag skal jeg havde grøn salat med tomat, pebberfrugt, tomat og agurk. til det spiser jeg et par kæmpe ristede pølser... måske æbleskiver med hindbærsyltetøj senere i aften - hilsen olieklud...
claus olieklud
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2165
Tilmeldt: tirs 3. mar 2009 01:42
Kontakt:

Re: Hvad skal vi have til aften ??

Indlæg af claus olieklud »

godaften igen... idag blev det til fiskefilet med citron & remulade og karkoffelbåde fra ovnen... det bare dejligt... måske en æbleskive med hindbærsyltetøj til natmad... hilsen claus olieklud...
Brugeravatar
nielsfup
Moderator
Indlæg: 4278
Tilmeldt: søn 7. okt 2007 22:11
Kontakt:

Re: Hvad skal vi have til aften ??

Indlæg af nielsfup »

Ja jeg var til julefrokost igår. Puha.....
Mener der var lidt af det hele.
// Niels
FS1-DX-78 5Gear MC
FS1-SS -75 under opbygning
Honda Melody Mini ( stjålet )
Suzuki FZ-50

If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bull (W.C. Fields)

Kvalitets reservedele fås på http://shop.yamahafs1.dk/" onclick="window.open(this.href);return false;
Tændings indstillings boks kan ses her viewtopic.php?f=68&t=5580" onclick="window.open(this.href);return false;
subwoof
Gummi rocker
Indlæg: 733
Tilmeldt: man 23. mar 2009 22:19
Kontakt:

Re: Hvad skal vi have til aften ??

Indlæg af subwoof »

idag står aftensmad hvis bare på en enkelt æbleskive engang senere.. for**** forkøelse.. har spist et pølsehorn.. og kun røget 5 smøger(!) Normalen ligger på 15-20 stk. her ved kl 20.

tror bare jeg skal flade ud på sofaen
MvH
Alex

Yamaha fs-1 bordeux rød. stand meget fin kun enkelte rustpletter. org= ca. 70% der bliver jævnligt sat lidt nye org. dele på :)

desværre er stellet et 1978 K1, og motor en 1978 DX, stellet er bygget som en DX med skivebrems og forgaffel
Puch maxi k rød, meget fin stand, lidt rust, til salg for billige penge evt.
Brugeravatar
lund
Fuldblods knallert
Indlæg: 462
Tilmeldt: søn 11. jan 2009 20:37
Kontakt:

Re: Hvad skal vi have til aften ??

Indlæg af lund »

subwoof skrev:idag står aftensmad hvis bare på en enkelt æbleskive engang senere.. for**** forkøelse.. har spist et pølsehorn.. og kun røget 5 smøger(!) Normalen ligger på 15-20 stk. her ved kl 20.

tror bare jeg skal flade ud på sofaen
Hvis du er forkølet kan jeg varmt anbefale at du spiser 3 net mandariner og 1 grape eller 2 :lol: så er du bare på toppen igen imorgen! LÆNGE LEVE C vitamin! :D

(det giver bare lidt dårlig mave :roll: :lol: )
T-Hansen Så Ruster det fra hindanden!
Brugeravatar
nielsfup
Moderator
Indlæg: 4278
Tilmeldt: søn 7. okt 2007 22:11
Kontakt:

Re: Hvad skal vi have til aften ??

Indlæg af nielsfup »

Ja og hvis det svigter kan man jo prøve at drikke det væk :lol: :lol:
Rødvins toddy er altid godt. Her op til jul kan man jo bare drikke gløgg.
Ved ikke om det virker men det gør det hele sjovere...... :D
// Niels
FS1-DX-78 5Gear MC
FS1-SS -75 under opbygning
Honda Melody Mini ( stjålet )
Suzuki FZ-50

If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bull (W.C. Fields)

Kvalitets reservedele fås på http://shop.yamahafs1.dk/" onclick="window.open(this.href);return false;
Tændings indstillings boks kan ses her viewtopic.php?f=68&t=5580" onclick="window.open(this.href);return false;
subwoof
Gummi rocker
Indlæg: 733
Tilmeldt: man 23. mar 2009 22:19
Kontakt:

Re: Hvad skal vi have til aften ??

Indlæg af subwoof »

lund skrev:
subwoof skrev:idag står aftensmad hvis bare på en enkelt æbleskive engang senere.. for**** forkøelse.. har spist et pølsehorn.. og kun røget 5 smøger(!) Normalen ligger på 15-20 stk. her ved kl 20.

tror bare jeg skal flade ud på sofaen
Hvis du er forkølet kan jeg varmt anbefale at du spiser 3 net mandariner og 1 grape eller 2 :lol: så er du bare på toppen igen imorgen! LÆNGE LEVE C vitamin! :D

(det giver bare lidt dårlig mave :roll: :lol: )
nielsfup skrev:Ja og hvis det svigter kan man jo prøve at drikke det væk :lol: :lol:
Rødvins toddy er altid godt. Her op til jul kan man jo bare drikke gløgg.
Ved ikke om det virker men det gør det hele sjovere...... :D
nej det der virker(og her kommer opskriften)

3 dele norske brystdråber
2 dele blå gajol
1 del absinth


det er det der er i lommelærken når jeg er forkølet, det gir varmen og man får renset grundigt ud xD
MvH
Alex

Yamaha fs-1 bordeux rød. stand meget fin kun enkelte rustpletter. org= ca. 70% der bliver jævnligt sat lidt nye org. dele på :)

desværre er stellet et 1978 K1, og motor en 1978 DX, stellet er bygget som en DX med skivebrems og forgaffel
Puch maxi k rød, meget fin stand, lidt rust, til salg for billige penge evt.
Brugeravatar
Morten - Webmaster
Site Admin
Indlæg: 6634
Tilmeldt: tors 9. aug 2007 20:29
Kontakt:

Re: Hvad skal vi have til aften ??

Indlæg af Morten - Webmaster »

subwoof skrev: nej det der virker(og her kommer opskriften)

3 dele norske brystdråber
2 dele blå gajol
1 del absinth


det er det der er i lommelærken når jeg er forkølet, det gir varmen og man får renset grundigt ud xD
Hehe.... jeg har lige været på førstehjælpskursus i forrige uge, og lærte faktisk at alkohol i virkeligheden nedkøler dig !! :roll: selvom det føles som om det varmer, så kan det i værste fald være det der slår dig ihjel hvis du er tæt på at fryse ihjel.
Morten - Webmaster.

Køreklare maskiner:
Yamaha FS1 SS K1 '72 5 gears MC. , Yamaha FS1 DX '76 - som original, Vespa gran luxe 177ccm '59- Urestaureret,
Projekter på lager:
Yamaha FS1 SS K1 '72 med drejeventil, Yamaha FS1 SS K1 '74, Yamaha FS1 SS K1 '75
subwoof
Gummi rocker
Indlæg: 733
Tilmeldt: man 23. mar 2009 22:19
Kontakt:

Re: Hvad skal vi have til aften ??

Indlæg af subwoof »

Morten - Webmaster skrev:
subwoof skrev: nej det der virker(og her kommer opskriften)

3 dele norske brystdråber
2 dele blå gajol
1 del absinth


det er det der er i lommelærken når jeg er forkølet, det gir varmen og man får renset grundigt ud xD
Hehe.... jeg har lige været på førstehjælpskursus i forrige uge, og lærte faktisk at alkohol i virkeligheden nedkøler dig !! :roll: selvom det føles som om det varmer, så kan det i værste fald være det der slår dig ihjel hvis du er tæt på at fryse ihjel.
det lærte jeg ose i da jeg havde det storre førstehjælp og brandslukning..

derfor er opskriften blevet ændret så det nu består af mest norske brystdråber :)
MvH
Alex

Yamaha fs-1 bordeux rød. stand meget fin kun enkelte rustpletter. org= ca. 70% der bliver jævnligt sat lidt nye org. dele på :)

desværre er stellet et 1978 K1, og motor en 1978 DX, stellet er bygget som en DX med skivebrems og forgaffel
Puch maxi k rød, meget fin stand, lidt rust, til salg for billige penge evt.
Brugeravatar
Poul-Erik A.
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2144
Tilmeldt: søn 21. okt 2007 10:20
Kontakt:

Re: Hvad skal vi have til aften ??

Indlæg af Poul-Erik A. »

Hej Alex.

Opskriften minder mig om engang i november, hvor vi var til fødselsdag og der serverede værtinden noget lign. for os der turde, men det skulle der sættes ild til på en teske og derefter udrøres .... og det var ubeskrivelig krads at synke.. :shock:

P.S. Kender du en landbrugs-elev (Sylvester) fra Farsø-området ?
M.v.h. Poul Erik A. "Selv det ringeste værktøj & instrumenter er bedre end slet ingen..."

Yamaha FS1 K SS 1974
Yamaha FS1 K SS 1974 (een ejer)
Yamaha FS1 DX 1977 (JT1 drejeventil + autolube + forsøgstun)
Yamaha FS1 K 1978 (Solgt)

VW Polo 6N 1997 (der har været omkring en karosserifagmand)

Honda Civic 1,5 1991

Puch Maxi K 1976 (overtaget fra sønnike)

BFC Stafette 1954 (under restaurering)

BM Terrier 425 1956 (4 cyl. benzintraktor)
Deutz D30 1960 (2 cyl. dieseltraktor)
subwoof
Gummi rocker
Indlæg: 733
Tilmeldt: man 23. mar 2009 22:19
Kontakt:

Re: Hvad skal vi have til aften ??

Indlæg af subwoof »

Poul-Erik A. skrev:Hej Alex.

Opskriften minder mig om engang i november, hvor vi var til fødselsdag og der serverede værtinden noget lign. for os der turde, men det skulle der sættes ild til på en teske og derefter udrøres .... og det var ubeskrivelig krads at synke.. :shock:

P.S. Kender du en landbrugs-elev (Sylvester) fra Farsø-området ?
det her kan der sættes ild til hvis man istedet for absinth'en bruger noget hollandsk stads..
vi fik det til julefrokosten, det smager som snaps, hvis man blander det det med blå gajol.. så døjer man ikke med møget dagen efter! kæft det er stærkt.. mener det var 82%.. ellers kan "black-balsam" anbefales.. det er faktisk en lægedrik fra engang for længe siden. kommer i lerflaske.. det kurerer stortset alt :) bare utroligt svært at få fat i..

hmm ang. sylvester.. er han polak? kender en der har arbjedet på en gård ved fjelsø.. er ikke gode venner med bonden selv.. så ved ikke om han arbejder der mere
MvH
Alex

Yamaha fs-1 bordeux rød. stand meget fin kun enkelte rustpletter. org= ca. 70% der bliver jævnligt sat lidt nye org. dele på :)

desværre er stellet et 1978 K1, og motor en 1978 DX, stellet er bygget som en DX med skivebrems og forgaffel
Puch maxi k rød, meget fin stand, lidt rust, til salg for billige penge evt.
Brugeravatar
Poul-Erik A.
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2144
Tilmeldt: søn 21. okt 2007 10:20
Kontakt:

Re: Hvad skal vi have til aften ??

Indlæg af Poul-Erik A. »

Nej - Sylvester Kudsk på ca. 21 er pæredansk fra Glyngøre omegn og nu landbrugselev i Farsø området. Det er sønnike, der kender ham fra Jegindø Efterskole. Men du kender ham sikkert ikke så. :wink:
M.v.h. Poul Erik A. "Selv det ringeste værktøj & instrumenter er bedre end slet ingen..."

Yamaha FS1 K SS 1974
Yamaha FS1 K SS 1974 (een ejer)
Yamaha FS1 DX 1977 (JT1 drejeventil + autolube + forsøgstun)
Yamaha FS1 K 1978 (Solgt)

VW Polo 6N 1997 (der har været omkring en karosserifagmand)

Honda Civic 1,5 1991

Puch Maxi K 1976 (overtaget fra sønnike)

BFC Stafette 1954 (under restaurering)

BM Terrier 425 1956 (4 cyl. benzintraktor)
Deutz D30 1960 (2 cyl. dieseltraktor)
subwoof
Gummi rocker
Indlæg: 733
Tilmeldt: man 23. mar 2009 22:19
Kontakt:

Re: Hvad skal vi have til aften ??

Indlæg af subwoof »

Poul-Erik A. skrev:Nej - Sylvester Kudsk på ca. 21 er pæredansk fra Glyngøre omegn og nu landbrugselev i Farsø området. Det er sønnike, der kender ham fra Jegindø Efterskole. Men du kender ham sikkert ikke så. :wink:
nej det gør jeg ikke så :) men jeg møder ham nok enganmg bor jo ikke langt derfra ;)


lige lidt mere on-topic..
så var jeg med de gamle på jensens bøfhus idag :) mums
MvH
Alex

Yamaha fs-1 bordeux rød. stand meget fin kun enkelte rustpletter. org= ca. 70% der bliver jævnligt sat lidt nye org. dele på :)

desværre er stellet et 1978 K1, og motor en 1978 DX, stellet er bygget som en DX med skivebrems og forgaffel
Puch maxi k rød, meget fin stand, lidt rust, til salg for billige penge evt.
Brugeravatar
Kim B S
Knallert Mester
Indlæg: 5756
Tilmeldt: fre 25. jan 2008 21:33
Kontakt:

Re: Hvad skal vi have til aften ??

Indlæg af Kim B S »

Julemad! :!: And, brunede kartofler, hvide kartofler, brun sovs og rødkål. :wink: Desserten var selvfølgelig Risalament med kirsebærsovs. :wink:
Kim B S.

Mine Knallerter
Yamaha FS1 DX gul årg. 1976, med lidt ekstraudstyr og en del krom.
Yamaha FS1 K1 Special. 2 farvet årg. 1978. nummermatch. Projekt.
Yamaha FS1 SS. Grøn årg. 1973. Projekt som er under opbygning.
Yamaha SA Passola. Gul Årg. 1980.

Min El-Kabinescooter.
Lindebjerg Urban Luksus. Rødmetal og hvid. Årg. 2021.

Min bil.
Volvo 240 GL 2,3 sedan. Mørkeblåmetal. Årg. 1990.
Brugeravatar
Morten - Webmaster
Site Admin
Indlæg: 6634
Tilmeldt: tors 9. aug 2007 20:29
Kontakt:

Re: Hvad skal vi have til aften ??

Indlæg af Morten - Webmaster »

Rigtig god dag idag :!: :!: :!: :!: :!: :!:

Først henter man en SEAT Altea XL med 8 km på klokken, og så hjem til flæskesteg med SUPER sprøde svær !! :wink:

Bliver det bedre end det ???
Morten - Webmaster.

Køreklare maskiner:
Yamaha FS1 SS K1 '72 5 gears MC. , Yamaha FS1 DX '76 - som original, Vespa gran luxe 177ccm '59- Urestaureret,
Projekter på lager:
Yamaha FS1 SS K1 '72 med drejeventil, Yamaha FS1 SS K1 '74, Yamaha FS1 SS K1 '75
claus olieklud
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2165
Tilmeldt: tirs 3. mar 2009 01:42
Kontakt:

Re: Hvad skal vi have til aften ??

Indlæg af claus olieklud »

ny bil og dejlig mad - det er ok... her blev det til melorme med kødsovs og grønsager... olieklud...
Brugeravatar
nielsfup
Moderator
Indlæg: 4278
Tilmeldt: søn 7. okt 2007 22:11
Kontakt:

Re: Hvad skal vi have til aften ??

Indlæg af nielsfup »

Sådan Tillykke med køretøjet :D
// Niels
FS1-DX-78 5Gear MC
FS1-SS -75 under opbygning
Honda Melody Mini ( stjålet )
Suzuki FZ-50

If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bull (W.C. Fields)

Kvalitets reservedele fås på http://shop.yamahafs1.dk/" onclick="window.open(this.href);return false;
Tændings indstillings boks kan ses her viewtopic.php?f=68&t=5580" onclick="window.open(this.href);return false;
subwoof
Gummi rocker
Indlæg: 733
Tilmeldt: man 23. mar 2009 22:19
Kontakt:

Re: Hvad skal vi have til aften ??

Indlæg af subwoof »

tillyke til morten med automobilet :D

idag stod menuen på mad hos overbonden..

konen er på slankekur.. AD :D
så mig og bonden tog en tur ud og fik en pølse og en stor sodavand og is efter maden :)
MvH
Alex

Yamaha fs-1 bordeux rød. stand meget fin kun enkelte rustpletter. org= ca. 70% der bliver jævnligt sat lidt nye org. dele på :)

desværre er stellet et 1978 K1, og motor en 1978 DX, stellet er bygget som en DX med skivebrems og forgaffel
Puch maxi k rød, meget fin stand, lidt rust, til salg for billige penge evt.
Brugeravatar
Morten - Webmaster
Site Admin
Indlæg: 6634
Tilmeldt: tors 9. aug 2007 20:29
Kontakt:

Re: Hvad skal vi have til aften ??

Indlæg af Morten - Webmaster »

Jo tak.... nu er det så ikke mig selv der har investeret, men ny firmabil :wink:
Morten - Webmaster.

Køreklare maskiner:
Yamaha FS1 SS K1 '72 5 gears MC. , Yamaha FS1 DX '76 - som original, Vespa gran luxe 177ccm '59- Urestaureret,
Projekter på lager:
Yamaha FS1 SS K1 '72 med drejeventil, Yamaha FS1 SS K1 '74, Yamaha FS1 SS K1 '75
Søren

Re: Hvad skal vi have til aften ??

Indlæg af Søren »

Så kan man vel sige tillykke med jobbet, det er vel også næsten bedre at få nyt job end ny bil i disse tider :)
Besvar

Tilbage til "Frit Forum - Off Topic"