sandblæser

Her kan du skrive hvad du har lyst til, bare du overholder retningslinierne for forummet. Knallert emner bedes så vidt muligt placeres i en anden relevant kategori.
Besvar
tøffe
Gummi rocker
Indlæg: 802
Tilmeldt: tirs 7. okt 2008 08:45
Kontakt:

sandblæser

Indlæg af tøffe »

hejsa en sandblæser der kører samen med højtryks rensern så det bliver våd sandblæst er det noget helt skit eller er det ok hvad mener i grunden er jeg har fået tilbud om at købe sådan en for meget billig penge mvh tøffe
jesper
Stor knallert
Indlæg: 141
Tilmeldt: man 11. aug 2008 23:53
Kontakt:

Re: sandblæser

Indlæg af jesper »

hej tøffe.
Jeg tror heller jeg ville købe en alm. sand/glas blæsnings maskine!
Jeg har selv lige købt en fin ny maskine hos vcfyn.dk til ca.1300kr. med alt! den virker super fint til både sand og glas blæsning osv.

mvh. jesper høyer
tøffe
Gummi rocker
Indlæg: 802
Tilmeldt: tirs 7. okt 2008 08:45
Kontakt:

Re: sandblæser

Indlæg af tøffe »

ok ja siger tak og den er bilger en den jeg kan købe så mange tak for hjælpen
Brugeravatar
strynboen
Knallert Mester
Indlæg: 7466
Tilmeldt: tors 10. jan 2008 17:50
Kontakt:

Re: sandblæser

Indlæg af strynboen »

husk at du skal have en modther fucker stor kompressor,,for at sandblæseren er effektiv,,,men søg på glasblæser så kommer der en længre udredening,,, :wink:
ps kan ikke stave til de engelske kraft udtalelser,,,eller i hele taget stave,,,,, :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....

sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
Brugeravatar
Morten - Webmaster
Site Admin
Indlæg: 6634
Tilmeldt: tors 9. aug 2007 20:29
Kontakt:

Re: sandblæser

Indlæg af Morten - Webmaster »

Jeg flytter lige tråden tøffe, du må lige holde bedre øje med hvilket forum du står i når du trykker "nyt emne" :wink:
Morten - Webmaster.

Køreklare maskiner:
Yamaha FS1 SS K1 '72 5 gears MC. , Yamaha FS1 DX '76 - som original, Vespa gran luxe 177ccm '59- Urestaureret,
Projekter på lager:
Yamaha FS1 SS K1 '72 med drejeventil, Yamaha FS1 SS K1 '74, Yamaha FS1 SS K1 '75
tøffe
Gummi rocker
Indlæg: 802
Tilmeldt: tirs 7. okt 2008 08:45
Kontakt:

Re: sandblæser

Indlæg af tøffe »

ups :oops: undskyld havde jeg ikke set :D
Besvar

Tilbage til "Frit Forum - Off Topic"