Knallert-sangskjuler

Her kan du skrive hvad du har lyst til, bare du overholder retningslinierne for forummet. Knallert emner bedes så vidt muligt placeres i en anden relevant kategori.
Besvar
Toke
Gummi rocker
Indlæg: 773
Tilmeldt: man 3. sep 2007 22:53
Kontakt:

Knallert-sangskjuler

Indlæg af Toke »

Jeg skal til at lave en sangskjuler til en konfirmation, det skulle meget gerne ligne en knallert, er der nogle der har lidt billeder eller ideer, så tager jeg gladeligt imod dem.. :D

Mvh Toke
Http://www.123hjemmeside.dk/veteran" onclick="window.open(this.href);return false; knallert (ingen mellemrum mellem veteran og knallert)

Honda Dax ST50 1973
Vespa GL 150 1961
Brugeravatar
Morten - Webmaster
Site Admin
Indlæg: 6634
Tilmeldt: tors 9. aug 2007 20:29
Kontakt:

Re: Knallert-sangskjuler

Indlæg af Morten - Webmaster »

Fruen her siger du skal lave en maxi med mælkekassen fuld af sange :mrgreen:
Morten - Webmaster.

Køreklare maskiner:
Yamaha FS1 SS K1 '72 5 gears MC. , Yamaha FS1 DX '76 - som original, Vespa gran luxe 177ccm '59- Urestaureret,
Projekter på lager:
Yamaha FS1 SS K1 '72 med drejeventil, Yamaha FS1 SS K1 '74, Yamaha FS1 SS K1 '75
Toke
Gummi rocker
Indlæg: 773
Tilmeldt: man 3. sep 2007 22:53
Kontakt:

Re: Knallert-sangskjuler

Indlæg af Toke »

Den har jeg også tænkt lidt på, men ham der skal ha' den er helt væk i Monza, så det må nok blive sådan en, og så lave en vogn til sangene..

Tror i det er forholdsvis nemt at lave en tank og sæde i skum (det man bruger til fuge med), altså lave en ordentlig klump, og så skære dele ud fra den?

Puha, jeg tror sgu det bliver noget omstændig noget :D men så går tiden jo med det :)
Http://www.123hjemmeside.dk/veteran" onclick="window.open(this.href);return false; knallert (ingen mellemrum mellem veteran og knallert)

Honda Dax ST50 1973
Vespa GL 150 1961
Brugeravatar
strynboen
Knallert Mester
Indlæg: 7466
Tilmeldt: tors 10. jan 2008 17:50
Kontakt:

Re: Knallert-sangskjuler

Indlæg af strynboen »

det skal sguda være en honda :twisted: :mrgreen: :idea: eller en ape,med sange på ladet,,der er jo den monza 2g med kasse bag sædet
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....

sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
Brugeravatar
Morten - Webmaster
Site Admin
Indlæg: 6634
Tilmeldt: tors 9. aug 2007 20:29
Kontakt:

Re: Knallert-sangskjuler

Indlæg af Morten - Webmaster »

sange som eger...
Morten - Webmaster.

Køreklare maskiner:
Yamaha FS1 SS K1 '72 5 gears MC. , Yamaha FS1 DX '76 - som original, Vespa gran luxe 177ccm '59- Urestaureret,
Projekter på lager:
Yamaha FS1 SS K1 '72 med drejeventil, Yamaha FS1 SS K1 '74, Yamaha FS1 SS K1 '75
Toke
Gummi rocker
Indlæg: 773
Tilmeldt: man 3. sep 2007 22:53
Kontakt:

Re: Knallert-sangskjuler

Indlæg af Toke »

Hehe, ja en Honda er også en mulighed, men tror hellere jeg må holde mig til Monzaen...
Http://www.123hjemmeside.dk/veteran" onclick="window.open(this.href);return false; knallert (ingen mellemrum mellem veteran og knallert)

Honda Dax ST50 1973
Vespa GL 150 1961
Brugeravatar
strynboen
Knallert Mester
Indlæg: 7466
Tilmeldt: tors 10. jan 2008 17:50
Kontakt:

Re: Knallert-sangskjuler

Indlæg af strynboen »

hvad med at bruge cylendre,at have sangene i,der må kunne rulles mange i
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....

sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
Besvar

Tilbage til "Frit Forum - Off Topic"