Nyt medlem

Her kan du lige fortælle om dig selv og din knallert.
Adgang kræver medlemskab!
Besvar
Michael DJ
Helt ny i flokken
Indlæg: 1
Tilmeldt: tirs 30. maj 2023 20:45
Kontakt:

Nyt medlem

Indlæg af Michael DJ »

Hej alle, mit navn er Michael, og har lige meldt mig ind i knallertforum.

Jeg interesserer mig hovedsageligt for Honda knallerter, men også lidt puck.
Jeg ejer ikke noget pt, men håber at finde en gammel Honda cd på sigt.

Det føles faktisk lidt underligt at melde sig ind og skrive i et fora, det l*rte fjæsbog har ødelagt mange gode sites gennem de sidste 10 år, men rart at der stadig er nogle der holder ud, det fb bliver aldrig min kop te, er sikkert for gammel.

Nu vi alligevel snakker alder, Jeg trådte mine knallert sko i 70’erne, og har rodet med en gammel sco, en Monarch Crescent med Husqvarna blæserkølet motor og 2 trins gear, en VZ50, en MS50 med et, på et tidspunkt, 10,5 hk tun ( det trak bagsvingeren skæv og ødelagde baghjulet🙂) , en Honda Dax som Jeg kørte rigtig meget på, især på Langeland, der kom strisserne kun en gang om måneden fra Fyn, og der var nogen der ringede og advarede os i forvejen, så blev der roligt i Rudkøbing og omegn den dag.

Den sidste Jeg havde dengang, var en CD50, som Jeg købte defekt for 700.- , den fik Jeg aldrig til at køre ordentligt, var 17 år da Jeg købte den, boede i lejelighed med mine forældre og 2 brødre, og lige kommet hjem fra efterskole, i en by Jeg ikke kendte, så opgav lidt og fik den solgt for 1500.-, tror måske også de modeller med dobbelte forlygter, trak lidt mere på det tidspunkt😊

Selvfølgelig har man fortrudt at man solgte, det er jo noget nemmere at være bagklog.
Det værste var næsten at min far smed 3 næsten komplette Daxer i stumper ud, da de flyttede i hus igen, det var et roderi af knallerter min ældste bror og Jeg aldrig fik ryddet op i😢

Nå, men det nytter ikke at græde over gamle minder, så Jeg må videre, mens Jeg kan, er glad for at der stadig findes foraer som dette, hvor folk har lyst til hjælpe hinanden og udveksle gamle røverhistorier.

Håber det er i orden at man ikke er ejer af noget endnu, men prøver alt hvad Jeg kan.

Mvh Michael
Brugeravatar
majbom
Stor knallert
Indlæg: 109
Tilmeldt: fre 19. aug 2022 21:23
Kontakt:

Re: Nyt medlem

Indlæg af majbom »

Velkommen til!
// Morten

Puch Monza N-SL2 - årgang endnu ukendt
Brugeravatar
Kai
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 1970
Tilmeldt: fre 1. feb 2008 11:10
Kontakt:

Re: Nyt medlem

Indlæg af Kai »

Hej Michael, velkommen til :)
Hvis ikke du har tid til at lave det rigtigt, hvornår har du så tid til at lave det om ?
Jensmc
Knallert Mester
Indlæg: 3215
Tilmeldt: tors 21. feb 2008 21:59
Kontakt:

Re: Nyt medlem

Indlæg af Jensmc »

Velkommen.
Her er mange seriøse medlemmer med en kæmpe viden og, ikke mindst, tålmodighed, når knap så vidende medlemmer spørger om knallerter.
God fornøjelse.
///
jensmc

Livet er andet end knallerter, men ikke meget.
Brugeravatar
12V
Moderator
Indlæg: 3474
Tilmeldt: ons 24. mar 2010 01:01
Kontakt:

Re: Nyt medlem

Indlæg af 12V »

Ja velkommen til. Dejligt med nyt blod til forummet. Det er uendelig meget guld og viden her på siden, som ikke bare forsvinder i det dybe cyberspace efter nogle dage 😊
svehau
Stor knallert
Indlæg: 134
Tilmeldt: søn 30. jun 2019 12:39
Kontakt:

Re: Nyt medlem

Indlæg af svehau »

Hej Michael,

Velkommen til intet mindre end verdens bedste knallertforum, håber du finder en Honda på et tidspunkt :(y)
Mvh. Svend
---
Yamaha FS1 DX Candy Blue 1978 solgt i 1981
Yamaha FS1 K Candy Blue 1978 nummermatch
Brugeravatar
knallert
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 1585
Tilmeldt: tors 5. dec 2013 20:48
Kontakt:

Re: Nyt medlem

Indlæg af knallert »

velkommen til..
politiet er stærkt opdateret på langeland..de kommer 3 gange om dagen..og natten...så der er ret stor risiko for at blive snuppet...junior har mistet sin kinadax måtte en tur i retten i svendborg..på bagerste række og se at han miste sit køretøj..og en bøde på 3000 for at køre mc uden kørekort..som de bedømte knallerten som være..
:sad :hihi
strynboen på test profil
Brugeravatar
Erling.I
Junior knallert
Indlæg: 55
Tilmeldt: fre 27. dec 2019 12:00
Kontakt:

Re: Nyt medlem

Indlæg af Erling.I »

Hej Michael velkommen :flag
Vh Erling

Yamaha FS1 DX 1978
Jensmc
Knallert Mester
Indlæg: 3215
Tilmeldt: tors 21. feb 2008 21:59
Kontakt:

Re: Nyt medlem

Indlæg af Jensmc »

knallert skrev: man 5. jun 2023 18:43 velkommen til..
politiet er stærkt opdateret på langeland..de kommer 3 gange om dagen..og natten...så der er ret stor risiko for at blive snuppet...junior har mistet sin kinadax måtte en tur i retten i svendborg..på bagerste række og se at han miste sit køretøj..og en bøde på 3000 for at køre mc uden kørekort..som de bedømte knallerten som være..
:sad :hihi
Tjah, hvis der er sat en større motor på end 50cc, er det vel rimeligt nok.
///
jensmc

Livet er andet end knallerter, men ikke meget.
Brugeravatar
knallert
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 1585
Tilmeldt: tors 5. dec 2013 20:48
Kontakt:

Re: Nyt medlem

Indlæg af knallert »

ja klager ikke ..det er billig sluppet..han har et bilkørekort,som evt kunne blive udsat..så hellere betale sig ud af det..
strynboen på test profil
Brugeravatar
mriisj
Gummi rocker
Indlæg: 626
Tilmeldt: søn 10. nov 2013 11:10
Kontakt:

Re: Nyt medlem

Indlæg af mriisj »

Velkommen Michael,
jeg er sikker på at her får du mange glædelige timer og læsestof til flere måneder :)
Michael Jensen

MC: Kreidler RS 1968 Vulkan Rød
MC: Kreidler RS Elektronik 1975 Neon Gul Dansk
MC: Kreidler RS Elektronik 1975 Neon Gul Tysk
MC: Kreidler RS Elektronik 1979 Neon Grøn
MC: Kreidler RMC-S Elektronik 1979 (nyt projekt)
Knallert: Puch VZ50 Flagskib Vårgrøn
Knallert: Puch MS 50 (nyt projekt)
Besvar

Tilbage til "Præsenter dig selv"