gode billeder mangler

Her kan du spørge om hvad som helst omkring Yamaha FS1.
Besvar
Falken
Junior knallert
Indlæg: 49
Tilmeldt: tors 27. mar 2014 08:58
Kontakt:

gode billeder mangler

Indlæg af Falken »

hejsa.
Som rimelig ny herinde er jeg godtnok ked af alle jeres gode billeder ikke mere er at se. her tænker jeg for mit vedkommende omkring org. uorg. dele som jeg har kikket meget på som ny. Kan man slet ikke få det på igen...?

hilsen lars falk
Brugeravatar
12V
Moderator
Indlæg: 3462
Tilmeldt: ons 24. mar 2010 01:01
Kontakt:

Re: gode billeder mangler

Indlæg af 12V »

Forummet blev hacket for nogle år siden og en stor del af billederne blev gjort ubrugelige. Så vidt jeg ved var der desværre ingen backup.
Brugeravatar
Kai
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 1967
Tilmeldt: fre 1. feb 2008 11:10
Kontakt:

Re: gode billeder mangler

Indlæg af Kai »

Er det måske en idé med en efterlysningstråd med hvilke billeder der mangler, og af hvad ? (jeg har ikke noget overblik over det)

Det kunne jo tænkes at nogen har gemt dem og stadig ligger inde med dem, eller andre er villige til at knipse nogen nye.
Hvis ikke du har tid til at lave det rigtigt, hvornår har du så tid til at lave det om ?
Falken
Junior knallert
Indlæg: 49
Tilmeldt: tors 27. mar 2014 08:58
Kontakt:

Re: gode billeder mangler

Indlæg af Falken »

hej kai. det syntes jeg var en rigtig god ide. Jeg har især brug for god information om ting lige for tiden. Hammer god side denne her så det er rigtig synd syntes jeg.
Brugeravatar
Morten - Webmaster
Site Admin
Indlæg: 6634
Tilmeldt: tors 9. aug 2007 20:29
Kontakt:

Re: gode billeder mangler

Indlæg af Morten - Webmaster »

Hej.

Ja det er super ærgerligt.

Der blev faktisk kørt backup 1 gang om måneden.. filerne var der også da de skulle bruges men desværre var alle jpg filer af en eller anden årsag defekte :crying
Morten - Webmaster.

Køreklare maskiner:
Yamaha FS1 SS K1 '72 5 gears MC. , Yamaha FS1 DX '76 - som original, Vespa gran luxe 177ccm '59- Urestaureret,
Projekter på lager:
Yamaha FS1 SS K1 '72 med drejeventil, Yamaha FS1 SS K1 '74, Yamaha FS1 SS K1 '75
Falken
Junior knallert
Indlæg: 49
Tilmeldt: tors 27. mar 2014 08:58
Kontakt:

Re: gode billeder mangler

Indlæg af Falken »

hej morten.
ja sku pisse ærgeligt. men kan medlemmer ikke ligge ind igen så....? selvfølgelig koster det deres tid og har de nu billeder af det jo. bare så ked af det herfra fordi jeg fik rigtig megen viden ud af det.

venlig hilsen lars falk
Brugeravatar
12V
Moderator
Indlæg: 3462
Tilmeldt: ons 24. mar 2010 01:01
Kontakt:

Re: gode billeder mangler

Indlæg af 12V »

Jo det kan de. Prøv og besvar indlægget og spørg til billederne, eller send en privat besked til personen der har skrevet indlægget.

En del brugere er ikke aktiv mere, så hvis der ikke kommer et svar kan det være grunden :-)
Brugeravatar
knallert
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 1584
Tilmeldt: tors 5. dec 2013 20:48
Kontakt:

Re: gode billeder mangler

Indlæg af knallert »

ja mange har billederne i egen pc..men har ikke rigtig overblikket..over hvad der er væk..så spørg endelig i de tråde du finder..så kan vi da reparere lidt på det..eller slette trådene..hvis der mangler for meget
strynboen på test profil
Falken
Junior knallert
Indlæg: 49
Tilmeldt: tors 27. mar 2014 08:58
Kontakt:

Re: gode billeder mangler

Indlæg af Falken »

ja kan godt se det er et problem. men så må man jo spørge sig frem som i sir...he he
Falken
Junior knallert
Indlæg: 49
Tilmeldt: tors 27. mar 2014 08:58
Kontakt:

Re: gode billeder mangler

Indlæg af Falken »

tandhjul bag....77-78 er det galv. eller sort født ?
Besvar

Tilbage til "Hvordan / Hvilken / Hvorfor.. om Yamaha"