Hvem er 'Knotti'.

Her kan du skrive hvad du har lyst til, bare du overholder retningslinierne for forummet. Knallert emner bedes så vidt muligt placeres i en anden relevant kategori.
Besvar
tømreren
Junior knallert
Indlæg: 30
Tilmeldt: man 1. feb 2016 23:19
Kontakt:

Hvem er 'Knotti'.

Indlæg af tømreren »

Godaften i forummet.

Da jeg overvejer at gøre forretning, med en mand der på købs- og salgsportalen 'Gul & Gratis', kalder sig 'Knotti' og gør sig i import af udenlandske knallerter, vil jeg høre om nogen herinde kender vedkommende og/eller kan bekræfte, vedkommende er ærlig og reel at handle med?

På forhånd tak.

Venligst tømreren
kreidlerhansen
Moderator
Indlæg: 3925
Tilmeldt: man 31. maj 2010 23:44
Kontakt:

Re: Hvem er 'Knotti'.

Indlæg af kreidlerhansen »

Udmærket spørgsmål.

Jeg efterlyste "das Betriebserlabniß" ift. indregistrering af en nydelig tysk RD50 han havde til salg. Jeg modtog intet svar, men jeg kunne selvfølgelig have ringet, istedet.
Jesper Hansen

MC/Knallert
Kreidler Florett RS Elektronik 1977 ~ 'Gelbe Sau' (MC)
Moto Guzzi Nevada 750 i.e. 2007 (MC)
Suzuki FZ50 1995 ~ 'Moffi': Arvet fra min bedstefar

Det er fan'me ikke lakken, vi kører på!
tømreren
Junior knallert
Indlæg: 30
Tilmeldt: man 1. feb 2016 23:19
Kontakt:

Re: Hvem er 'Knotti'.

Indlæg af tømreren »

Jeg har haft telefonisk kontakt med ham. Det skal bemærkes han besvarede mit opkald efter få ring.

Han lyder som en gæv og reel jyde, men en stemme i telefonen kan jo være meget taknemmelig.
Brugeravatar
knallert
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 1584
Tilmeldt: tors 5. dec 2013 20:48
Kontakt:

Re: Hvem er 'Knotti'.

Indlæg af knallert »

han leger mellem mand.uden aftale med sælgerne
du kan jo bare kontakte sælgerne direkte..og købe knallerterne af sælgerne..tror ikke han overhoved har aftalt med sælgere at han står som" mellemhandler"..er dette overhoved lovligt at sælge noget som du ikke ejer..jeg syntes det hele er lusket..kan ikke forstå at g&g ikke sletter hans annoncer
man kan se at han kopiere de udenlandske annoncer..og lader som om han står som sælger..du kan selv søge på billlede Google..og finde de orginale annoncer i Tyskland...han har intet med dem at gøre...tilbyder bare at købe for dig..og måske transport...men knallerterne er ikke hans..han kopier bare salgsannoncer..og gen insætter dem i hans egen annonce..uden at have ejerskab
strynboen på test profil
claus olieklud
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2165
Tilmeldt: tirs 3. mar 2009 01:42
Kontakt:

Re: Hvem er 'Knotti'.

Indlæg af claus olieklud »

hejsa... sådan en gang fusk - godt du fik advaret imod ham lars.
faktisk skulle vi vel her på knallertforum permanent advare imod ham, jeg tænker på samme måde som der også blev advaret imod motoleoni

hilsen olieklud
Brugeravatar
knallert
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 1584
Tilmeldt: tors 5. dec 2013 20:48
Kontakt:

Re: Hvem er 'Knotti'.

Indlæg af knallert »

måske er det lovligt..så er det jo ok...bare ikke min stil
strynboen på test profil
tømreren
Junior knallert
Indlæg: 30
Tilmeldt: man 1. feb 2016 23:19
Kontakt:

Re: Hvem er 'Knotti'.

Indlæg af tømreren »

Jeg takker for jeres indlæg.

Han påstår den knallert jeg har kig på, står hos hans kammerat (som sælger den) i udlandet. Men det kan enhver jo udtale...

Da jeg gav udtryk for min skepsis omkring hans handelsmetoder, i forbindelse med min samtale med ham, udtalte han, jeg blot kunne spørge ind til ham her i forummet, hvor flere, ifølge ham selv, ville kunne sige god for ham. Altså bekræfte han er ærlig og reel at handle med.

Nu ved jeg skisme ikke hvad jeg skal mene og tro om ham....
Brugeravatar
knallert
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 1584
Tilmeldt: tors 5. dec 2013 20:48
Kontakt:

Re: Hvem er 'Knotti'.

Indlæg af knallert »

forsiktig reglen,,.. mod en billig knallert...det er helt op til dig selv...du får helt sikkert knallerten..ingen tvivl.
.jeg tror ikke han snyder på den måde...det er mere på det moralske...vil man handle med en mellem handler.uden sælgers viden..
..hvis han brugte helt åbne kort
..alså kun stod for transport og formidling..og åbent fortalte det..var alt jo i fineste orden..det er den halv skjulte dagsorden som er synderen


jeg vil tro han køre kurer kørsel i nord Tyskland..for et slibe/poler diamant slibe firma(måske) ..og så tjæner lidt ekstra på at tage knallerter med hjem..når han køre tomt retur..
det er der en del som gør ,her i det sydlige danmark..
strynboen på test profil
serenade1
Stor knallert
Indlæg: 221
Tilmeldt: fre 23. mar 2012 20:45
Kontakt:

Re: Hvem er 'Knotti'.

Indlæg af serenade1 »

Har købt en Yamaha af ham, ingen problemer overhovedet :-)
tømreren
Junior knallert
Indlæg: 30
Tilmeldt: man 1. feb 2016 23:19
Kontakt:

Re: Hvem er 'Knotti'.

Indlæg af tømreren »

Tak for Jeres kommentarer til mit indlæg.

Jeg må erkende, jeg godt kan se igennem fingre med det moralske aspekt, hvis hans forretningsmetoder er tvivlsomme, hvad angår hans eventuelle ageren mellemhandler, hvis ellers knallert og pris går fornuftigt op i en højere enhed.

Men at der her i forummet, reelt set, indtil videre kun er én bruger ud af 3326 der kan sige god for ham, det synes jeg ikke tegner godt....
kreidlerhansen
Moderator
Indlæg: 3925
Tilmeldt: man 31. maj 2010 23:44
Kontakt:

Re: Hvem er 'Knotti'.

Indlæg af kreidlerhansen »

Omvendt er der vel 20 reelt aktive medlemmer ud af de 3.326, så den statistik siger ikke alverden! :P :D ;)
Jesper Hansen

MC/Knallert
Kreidler Florett RS Elektronik 1977 ~ 'Gelbe Sau' (MC)
Moto Guzzi Nevada 750 i.e. 2007 (MC)
Suzuki FZ50 1995 ~ 'Moffi': Arvet fra min bedstefar

Det er fan'me ikke lakken, vi kører på!
tømreren
Junior knallert
Indlæg: 30
Tilmeldt: man 1. feb 2016 23:19
Kontakt:

Re: Hvem er 'Knotti'.

Indlæg af tømreren »

kreidlerhansen skrev:Omvendt er der vel 20 reelt aktive medlemmer ud af de 3.326, så den statistik siger ikke alverden! :P :D ;)
Du har en pointe :lol:

Men jeg troede flere herinde kendte vedkommende, om ikke andet perifært, idet vi jo er nogle små grupper af entusiaster, indenfor de forskellige mærker....
kreidlerhansen
Moderator
Indlæg: 3925
Tilmeldt: man 31. maj 2010 23:44
Kontakt:

Re: Hvem er 'Knotti'.

Indlæg af kreidlerhansen »

Det må hænge på forholdet mellem entusiasme og trangen til at tjene penge. Nogle vil det ene, andre det andet og andre igen formår begge dele! :)
Jesper Hansen

MC/Knallert
Kreidler Florett RS Elektronik 1977 ~ 'Gelbe Sau' (MC)
Moto Guzzi Nevada 750 i.e. 2007 (MC)
Suzuki FZ50 1995 ~ 'Moffi': Arvet fra min bedstefar

Det er fan'me ikke lakken, vi kører på!
tømreren
Junior knallert
Indlæg: 30
Tilmeldt: man 1. feb 2016 23:19
Kontakt:

Re: Hvem er 'Knotti'.

Indlæg af tømreren »

Øjensynligt....
Besvar

Tilbage til "Frit Forum - Off Topic"