Gentegning af web hotel abonnement

Her kan du skrive hvad du har lyst til, bare du overholder retningslinierne for forummet. Knallert emner bedes så vidt muligt placeres i en anden relevant kategori.
Brugeravatar
juhl-drengen
Knallert Mester
Indlæg: 3338
Tilmeldt: søn 11. mar 2012 00:13
Kontakt:

Re: Gentegning af web hotel abonnement

Indlæg af juhl-drengen »

Det er jo netop det der med det er blevet så populært at være på facebook for folk i alle aldre så når de skaffer sig en knallert er der noget kortere til at søge på knallertens mærke/model eller bare skrive knallert i søgefeltet og BOM så er der som regel flere sider der tilbyder dette, der skal nok komme medlemmer på sådan en side og så kan der henvises til knallertforum.dk som forum osv. :)

altså jeg har da siden ktm knallert klubben på facebook, og der er da 50-60 medlemmer på trods af siden er relativt ny, det kun er for et mærke som desuden heller ikke er specielt udbredt og der kommer da med jævne mellemrum nye til :)


Hvis vi bare kan blive enige om hvad sådan en facebook side skal indeholde så skal jeg nok stå for det praktiske :)


Vi kan jo ikke blive ved med bare at tænke "de skal nok blive træt af det og komme tilbage hertil/ sådan her har det altid været så det behøver vi ikke skifte" vi bliver nødt til at forny os, det andet er sådan en tankegang der føler firmaer i virkelighedens verden direkte til konkursen... :)
You can't buy
HAPPINESS
But you can buy
HORSE
POWER

And that's kind off
THE SAME THING

KTM: KICK TILL MONDAY
kreidlerhansen
Moderator
Indlæg: 3925
Tilmeldt: man 31. maj 2010 23:44
Kontakt:

Re: Gentegning af web hotel abonnement

Indlæg af kreidlerhansen »

Morten - Webmaster skrev:... Så synes jeg i øvrigt ikke at Jesper og Carsten skal bidrage da de jo bidrager rigeligt...
Jeg havde lyst til at svare, at "Det bliver vi to om at bestemme!" indtil det gik op for mig, du i så fald sikkert ville sende pengene retur...

Men vil du ikke nok lade være?!
Jesper Hansen

MC/Knallert
Kreidler Florett RS Elektronik 1977 ~ 'Gelbe Sau' (MC)
Moto Guzzi Nevada 750 i.e. 2007 (MC)
Suzuki FZ50 1995 ~ 'Moffi': Arvet fra min bedstefar

Det er fan'me ikke lakken, vi kører på!
malthe
Junior knallert
Indlæg: 25
Tilmeldt: tors 10. apr 2008 10:35
Kontakt:

Re: Gentegning af web hotel abonnement

Indlæg af malthe »

nu må det også være på tide , at jeg giver en skilling til forummet , 100.- er på vej
Brugeravatar
dexta
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2228
Tilmeldt: ons 9. apr 2008 19:51
Kontakt:

Re: Gentegning af web hotel abonnement

Indlæg af dexta »

Jeg skal lige få overført 50 kr i morgen Morten :rocks
Hilsen Mads

Yamaha FS1 1978 DX speciel
tømreren
Junior knallert
Indlæg: 30
Tilmeldt: man 1. feb 2016 23:19
Kontakt:

Re: Gentegning af web hotel abonnement

Indlæg af tømreren »

knallert skrev:problemet med nye brugere handler..
..er at de KUN handler...de skummer fløden..springer væk..uden at bidrage med hverken historier, sjove link,billeder af den knallert de bygger(nok for at sælge og tjæne)...de er jo ikke intr i fællesskabet.
Eventuelt fremtidige handlende, i et handelsforum oprettet af 'Knallertforum', på 'Facebook', vil da være fuldstændig ligeglade med vores lille hyggelige forum.

De vil handle de gode dele, totalt følelseskoldt og så er de videre.

Jeg personligt, tror ikke en disse på det vil give mere liv herinde, med handel på 'Facebook', som nogen giver udtryk for, de håber vil følge med i kølvandet....
tømreren
Junior knallert
Indlæg: 30
Tilmeldt: man 1. feb 2016 23:19
Kontakt:

Re: Gentegning af web hotel abonnement

Indlæg af tømreren »

juhl-drengen skrev:altså jeg har da siden ktm knallert klubben på facebook, og der er da 50-60 medlemmer på trods af siden er relativt ny, det kun er for et mærke som desuden heller ikke er specielt udbredt og der kommer da med jævne mellemrum nye til
Og der lægges sjove historier ud, billeder osv. stort set HVER dag?
Bliver der stillet op til flere spørgsmål som bliver besvaret hver dag, medlemmerne indbyrdes?
Hvor mange af de 60 'medlemmer' er vitterligt aktive?

Måske jeg er gammeldags, men jeg synes simpelthen 'Facebook' er for overfladisk og upersonligt, til at opbygge et forum som vores dér.

Men det er selvfølgelig også nemt at sige, for én der har valgt 'Facebook' fra og livet til.....
Brugeravatar
Yamaha FS1 50SS
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2948
Tilmeldt: man 8. okt 2007 21:03
Kontakt:

Re: Gentegning af web hotel abonnement

Indlæg af Yamaha FS1 50SS »

Hej Morten

så er der også en skilling ( 50 kr. ) på vej her fra os i Grenaa :D ,,,

det må være med gratisterne som til et folketingsvalg,,, man kan ikke tillade sig,,, at brokke sig over fjolserne på borgen når man ikke har stemt,,, så kan man heller ikke brokke sig over indholdet og måden forum køre på hvis man ikke skæpper lidt i kassen når der er behov for det :lol: :lol: :lol: ,,,

og med 3326 forum medlemmer og 660 kr. i abonnement,,, så skulle hvert medlem såmænd kun af med søle kr. 0,1984365 øre ,,, hvilken andre steder får man et års abonnement for under 20 øre :?: :?: :?: :mrgreen: :mrgreen: ,,,
A bad day in the Yamaha garage are better than a good day at work,,,,

Mennesker er de eneste levende væsner som er dumme nok til at opfinde ting ,,, som kan udryde alle mennesker på jorden ,,,,

,,,Hav en forsat god dag,,,

,,, Mvh Johnny S. ,,,
Brugeravatar
juhl-drengen
Knallert Mester
Indlæg: 3338
Tilmeldt: søn 11. mar 2012 00:13
Kontakt:

Re: Gentegning af web hotel abonnement

Indlæg af juhl-drengen »

tømreren skrev:
juhl-drengen skrev:altså jeg har da siden ktm knallert klubben på facebook, og der er da 50-60 medlemmer på trods af siden er relativt ny, det kun er for et mærke som desuden heller ikke er specielt udbredt og der kommer da med jævne mellemrum nye til
Og der lægges sjove historier ud, billeder osv. stort set HVER dag?
Bliver der stillet op til flere spørgsmål som bliver besvaret hver dag, medlemmerne indbyrdes?
Hvor mange af de 60 'medlemmer' er vitterligt aktive?

Måske jeg er gammeldags, men jeg synes simpelthen 'Facebook' er for overfladisk og upersonligt, til at opbygge et forum som vores dér.

Men det er selvfølgelig også nemt at sige, for én der har valgt 'Facebook' fra og livet til.....

Der bliver stillet et spørgsmål eller lign. I gruppen 2-3 gange om ugen og får cirka 10 spørgsmål om ugen i private beskeder :)..


Og det jeg hentyder til er en køb/salg sektion da det er nemmere end forummet og giver reklame til forummet som videns kilde/tidsfordriv
You can't buy
HAPPINESS
But you can buy
HORSE
POWER

And that's kind off
THE SAME THING

KTM: KICK TILL MONDAY
tømreren
Junior knallert
Indlæg: 30
Tilmeldt: man 1. feb 2016 23:19
Kontakt:

Re: Gentegning af web hotel abonnement

Indlæg af tømreren »

Det er ikke det billede jeg ser herinde, men lad det nu ligge.

Desforuden syntes jeg ikke, det fremgik klart af dit indlæg, det kun var et handelsforum du hentydede til. Men lad nu også DEN ligge.

Afslutningsvis vil jeg bemærke, jeg finder det useriøst du skriver virksomheder må lukke fordi de ikke er på 'Facebook'. DEN statistik har jeg ikke læst eller hørt om nogen steder. Har du fakta der underbygger dette udsagn?
claus olieklud
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2165
Tilmeldt: tirs 3. mar 2009 01:42
Kontakt:

Re: Gentegning af web hotel abonnement

Indlæg af claus olieklud »

hejsa... jeg ville ikke syntes om knallertforum skulle blandes sammen med facebook.
heller ikke selv om det kun skulle være en handelsside - glidebanen ville blive til at ting sat tilsalg på knallertforum automatisk kommer på facebook imod sælgers vilje.
jeg føler en vis sikkerhed ved at handle med brugere af knallertforum, selvfølgelig kun folk der har været stabile brugere i nogen tid, på den måde lærer man at kende dem igennem deres indlæg.

hvis knallertforum mod min vilje skulle blive sammenblandet med facebook på nogen måde, ja da mister knallertforum sin troværdighed & uskyld, og man ville lige så godt kunne annoncere på dba eller g&g.

jeg har aldrig forstået hvorfor knallertforum skal reklamere for sig selv unødigt, det er ikke et spørgsmål om at opnå et tal på 10000 brugere.

hvis man kender eller hører om en der kunne havde gavn af knallertforum kan man jo bare fortælle om det, men at reklamere for det på fx facebook er direkte tosset ( min mening )

hilsen olieklud
Brugeravatar
juhl-drengen
Knallert Mester
Indlæg: 3338
Tilmeldt: søn 11. mar 2012 00:13
Kontakt:

Re: Gentegning af web hotel abonnement

Indlæg af juhl-drengen »

tømreren skrev:Det er ikke det billede jeg ser herinde, men lad det nu ligge.

Desforuden syntes jeg ikke, det fremgik klart af dit indlæg, det kun var et handelsforum du hentydede til. Men lad nu også DEN ligge.

Afslutningsvis vil jeg bemærke, jeg finder det useriøst du skriver virksomheder må lukke fordi de ikke er på 'Facebook'. DEN statistik har jeg ikke læst eller hørt om nogen steder. Har du fakta der underbygger dette udsagn?
Prøv at gennemlæse mit indlæg igen der står intet
Om at virksomheder lukker pga. De ikke er på Facebook, jeg gør blot opmærksom på at vores modvilje til at forny os kan sammenlignes med samme holdning ved virksomheder og at den holdning nemt kan skubbe en virksomhed/os i den forkerte retning :)


Ang at brugerne vil være ligeglade og "snuppe" de gode dele sååå... ville der ihvertilfald Ingen skade være sket hvis i kigger på hvad der bliver handlet derinde kontra her... men om der for hver 100 person der er medlem er bare 1 aktiv ville jeg da
Personligt føle det var det værd :)

Men det skal dog siges at jeg tvivler på der ville være meget at hente fra yamaha folket derinde de er simpelt for establiseret! Det er resten jeg simpelt bare vil have gjort opmærksom på vi findes og her er masser af tiden at hente!

For forums delen det er0Facebook for elendig til og de fleste af multipurpose grupperne bliver simpelthen for meget vandet ud til handel..
You can't buy
HAPPINESS
But you can buy
HORSE
POWER

And that's kind off
THE SAME THING

KTM: KICK TILL MONDAY
Toke
Gummi rocker
Indlæg: 773
Tilmeldt: man 3. sep 2007 22:53
Kontakt:

Re: Gentegning af web hotel abonnement

Indlæg af Toke »

tømreren skrev:
Afslutningsvis vil jeg bemærke, jeg finder det useriøst du skriver virksomheder må lukke fordi de ikke er på 'Facebook'. DEN statistik har jeg ikke læst eller hørt om nogen steder. Har du fakta der underbygger dette udsagn?
Jeg er overbevist om, at juhl-drengen mener, at hvis ikke man fornyer sig, dør det stille og roligt (konkurs for virksomheder)

Jeg er ikke længere særlig aktiv herinde. Jeg har solgt knallerterne og begyndt at køre bobbel istedet for... Der fungere det fantastik med køb og salg på fb.

Godt nok har vi køretøjer, der er 40-50 år gamle, men derfor behøver tankegangen ikke at høre til 70'ernes muligheder (eller mangel på samme)...

Man bestemmer jo selv hvor meget skrammel man vil have på sin fb-side. Opret en profil og følg knallerforum, that's it. Meeen mon ikke der dukker andre spændende sider op, når først man har set lyset.. :wink:
Http://www.123hjemmeside.dk/veteran" onclick="window.open(this.href);return false; knallert (ingen mellemrum mellem veteran og knallert)

Honda Dax ST50 1973
Vespa GL 150 1961
Brugeravatar
Yamaha FS1 50SS
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2948
Tilmeldt: man 8. okt 2007 21:03
Kontakt:

Re: Gentegning af web hotel abonnement

Indlæg af Yamaha FS1 50SS »

hele den her diskussion hver gang man beder om lidt mønt ( søle 20 øre vis alle skæppede lidt i kassen ),,, til at holde alle de informationer og fællesskab kørende der er her på forum ,,, så dugger det forbandede upersonlige gratis fjæsbook op til overfladen igen igen,,, vis i kun gider fjæsen når der skal handles og køres ture og forum kun kan bruges til brok ,,, så bliv ovre på fjæssen brok jer der også og lad dem som er seriøse forum brugere blive på forum,,, jeg gav fandeme gerne 100 kr. om året i abonnement for at slippe for jeres fjæsbook ævl hvergang her på forum ,,,
jeg ved at en hel del seriøse brugere her på forum ikke gider at skrive noget lige præcis pgr. af alt det forbandede ævl der er herinde :sad ,,,

det må også være pisse irreterende for side ejer og redaktøre at de altid skal høre på det forbisterede ævl hvergang... de gør sgu et kæmpe arbejde for at holde det kørende og tak for det gutter :P ,,,
A bad day in the Yamaha garage are better than a good day at work,,,,

Mennesker er de eneste levende væsner som er dumme nok til at opfinde ting ,,, som kan udryde alle mennesker på jorden ,,,,

,,,Hav en forsat god dag,,,

,,, Mvh Johnny S. ,,,
Brugeravatar
juhl-drengen
Knallert Mester
Indlæg: 3338
Tilmeldt: søn 11. mar 2012 00:13
Kontakt:

Re: Gentegning af web hotel abonnement

Indlæg af juhl-drengen »

Tak for støtten Toke :)


Johnny: Brok kommer som regel af frustrationer som jeg fornemmer stammer af at de fleste herinde føler vi gerne vil have lidt mere aktivitet og lidt flere seriøse brugere... og vi har så alle forskellige løsninger på problemet og vi er alle skeptiske overfor de løsninger de andre kommer med...

et eksempel der gør jeg tænker der er en mulighed ved facebook løsningen(hvor forfærdelig i end må finde den):

Er at Aircooled Rd Club i england som til at starte med var kun webside baseret hvor udviklingen begyndte at gå lidt ned af(nok som en blanding af det vi oplever og at det er en betalings klub bare for at blive medlem af forummet), de fandt på at lave en gratis gruppe på facebook der hovedsageligt gør i køb/salg selvom den ikke er eksklusiv til det, hvilket har givet en livlig handels sektion på facebook og lidt mere aktivitet på deres forum og ved sidst nævnte tror jeg det ville have haft en større positiv effekt på deres forum hvis ikke de havde været en betalings side (de har så en "konkurrent" på facebook der er lidt mere gruppe baseret fora/chit chat/handels side for dem som er for nærig til at bruge pengene på indmeldelse i web siden)

Lige ang. penge "Problemet" Mange forummer, youtubere, politiske organisationer osv. bruger sig af "Merchandise" altså trøjer, nøgleringe, klistermærker, hatte, kopper mm. for at skrabe lidt mere frivillige/godhjertede penge hjem fra folk for at få tingene til at køre, altså vi kunne have en mindre indtjening på det som kunne bruges til at betale regningen hvert år, udvikle på forummet, ture og alt det der... (vi kan jo bare holde det nede på klistermærke/nøgleringe niveau og det kræver selvfølgelig en godhjertet sjæl der gider at hjælpe til med det)

Og kender da et par grafikere der laver tingene til overkommelige priser som jeg selv bruger fra tid til anden :D
You can't buy
HAPPINESS
But you can buy
HORSE
POWER

And that's kind off
THE SAME THING

KTM: KICK TILL MONDAY
Brugeravatar
Yamaha FS1 50SS
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2948
Tilmeldt: man 8. okt 2007 21:03
Kontakt:

Re: Gentegning af web hotel abonnement

Indlæg af Yamaha FS1 50SS »

SÅ^BARE BLIV PÅ DET FJÆS LORT,,, er det så fandens svært at forstå at vi er nogen som gerne vil det her forum,,, uden alt det brok og vrøvl ,,, og uden at fjæsen skal indblandes hvergang ,,, og vi er nogen som,,, IKKE HAR EN FJÆS KONTO OG HELLER ALDRIG FÅR DET,,, og som har lært at tale sammen i telefon eller mødes til en sludder over en pilsner eller skrive en PB til en man vil i kontakt med osv. ,,, kan vi ikke bare få lov til at være i fred og ro herinde uden alt det brok,,,, uden det helvedes brokkeri også om noget som er forum uvedkommende,,,¨ fra tid til anden og de fjæs diskutioner og person fnidder ind imellem,,, så ville det her forum køre 200% perfekt,,, tag jeres private personfnidder diskutioner privat i stedet for i det offentlige rum her på forum,,,

så lad det her forum blive det veteran knallert forum som det var tiltænkt fra starten af IIGEN ,,,
A bad day in the Yamaha garage are better than a good day at work,,,,

Mennesker er de eneste levende væsner som er dumme nok til at opfinde ting ,,, som kan udryde alle mennesker på jorden ,,,,

,,,Hav en forsat god dag,,,

,,, Mvh Johnny S. ,,,
Toke
Gummi rocker
Indlæg: 773
Tilmeldt: man 3. sep 2007 22:53
Kontakt:

Re: Gentegning af web hotel abonnement

Indlæg af Toke »

For lige at blive i vw bobbel verdenen. Så køre det oprindelige forum (vwnettet.dk) stadig fint sammen med facebook. Der er bare hurtigere og ofte flere svar, hvis man spørger om noget...
Http://www.123hjemmeside.dk/veteran" onclick="window.open(this.href);return false; knallert (ingen mellemrum mellem veteran og knallert)

Honda Dax ST50 1973
Vespa GL 150 1961
tømreren
Junior knallert
Indlæg: 30
Tilmeldt: man 1. feb 2016 23:19
Kontakt:

Re: Gentegning af web hotel abonnement

Indlæg af tømreren »

Godt indlæg, med klar meningstilkendegivelse jeg kan tilslutte mig, 'Yamaha FS1 50SS'.
Brugeravatar
Twinsport
Gummi rocker
Indlæg: 828
Tilmeldt: man 21. jan 2013 20:20
Kontakt:

Re: Gentegning af web hotel abonnement

Indlæg af Twinsport »

Hej

Vi har jo haft den her Facebook-diskussion før og jeg er ret sikker på at vi ikke bliver enige.

Facebook har helt afgjort nogle kvaliteter. Juhl nævner selv hurtig respons og mange svar som nogle af dem. Jeg vil være tilbøjelig til at give ham ret.

Til gengæld vil jeg vove pelsen og påstå at kvaliteten af svarene på Facebook er langt, langt under dette forums kvalitet! Facebook vrimler jo med bøhtosser, fjolser uden den mindste tekniske forstand og ammestuehistorier. Jeg vil tro at langt under halvdelen af kommentarerne i de lidt mere tekniske grupper, er brugbare. Selv nogle af de meget snævre grupper jeg er medlem af (Værnemagtsmotorcykler og Yamaha RD500) vrimler med forkerte svar og halve historier. Og det er grupper hvor kun nogle få hundrede mennesker i verden har interesse. Alligevel er størstedelen af svarene ubrugelige! Hvis vi taler om knallerter er det meget værre. Her er der tusindvis af interesserede og de har alle en mening om alting! Det lader til at det oven i købet er sådan at alle har pligt til at skrive deres mening om tingene. Uanset om de har erfaring med emnet, eller sågar forstand på det..

Her markerer vores forum sig med kvalitet i brugerne og svarene. Bevares - engang imellem tager vi da fejl, men fortegnet på Facebook er lige modsat. Her er der ind i mellem et svar der er korrekt.

Det kan da godt være at vores forum er lidt sløvt og at det er de samme som altid skriver. Jeg synes alligevel at vi skal holde fast i formen som den er.

/Steen
kreidlerhansen
Moderator
Indlæg: 3925
Tilmeldt: man 31. maj 2010 23:44
Kontakt:

Re: Gentegning af web hotel abonnement

Indlæg af kreidlerhansen »

Jeg opretter sgu snart et sub-forum med navnet "Galde over Facebook"... slaaap nu af. Der er argumenter for og imod. Færdig, slut.

Uenigheden er, fortsat, ganske bred og den mest aktive skare, herinde, er tilsvarende snæver.

En decideret Facebook-side forbundet med knallertforum bliver træls at administrere sideløbende, idet forskellen på brugerne bliver uigennemskuelig. Læg dertil fnidder og bullshit.


Større samlinger kan være svære at komme af med på knallertforum, alene. De fleste har hvad de skal bruge og mangler småting.
Annoncen kan så oprettes herinde, og er interessen for lille, kan man reklamere for den på Facebook i grupper man kender.
I og med handlen foregår herinde og folk er nødt til at tilmelde sig, KAN det reelt afstedkomme, at vi får flere aktive medlemmer på den måde, ud over de kapitalistiske svin, som kun køber for at sælge videre.
Alternativet er at stå med usolgte stumper, man ikke skal bruge, eller som ender på DBA, G&G etc. som har de samme elementer som Facebook.
Jesper Hansen

MC/Knallert
Kreidler Florett RS Elektronik 1977 ~ 'Gelbe Sau' (MC)
Moto Guzzi Nevada 750 i.e. 2007 (MC)
Suzuki FZ50 1995 ~ 'Moffi': Arvet fra min bedstefar

Det er fan'me ikke lakken, vi kører på!
Brugeravatar
Thomas P.
Gummi rocker
Indlæg: 565
Tilmeldt: man 2. jun 2008 23:08
Kontakt:

Re: Gentegning af web hotel abonnement

Indlæg af Thomas P. »

Hej alle sammen.

Så er jeg lidt tilbage og lure lidt :-)
Jeg kan se at det nu koster penge, at holde dette dejlige forum kørende(jeg har vidst været alt for længe væk).
Morten webmaster - mangler der nogen penge til årsabonnement? For så smider jeg da selvfølgelig også gerne en skilling, for at bidrage til dette forum..
Besvar

Tilbage til "Frit Forum - Off Topic"