12 volt tænding fra YamahaFS1.dk

Her kan du skrive hvad du har lyst til, bare du overholder retningslinierne for forummet. Knallert emner bedes så vidt muligt placeres i en anden relevant kategori.
Brugeravatar
Morten - Webmaster
Site Admin
Indlæg: 6634
Tilmeldt: tors 9. aug 2007 20:29
Kontakt:

12 volt tænding fra YamahaFS1.dk

Indlæg af Morten - Webmaster »

Så er det komplette sæt søreme kommet i shoppen. :(y)

http://shop.yamahafs1.dk/1-yamaha-fs1-4 ... -1391.html
Morten - Webmaster.

Køreklare maskiner:
Yamaha FS1 SS K1 '72 5 gears MC. , Yamaha FS1 DX '76 - som original, Vespa gran luxe 177ccm '59- Urestaureret,
Projekter på lager:
Yamaha FS1 SS K1 '72 med drejeventil, Yamaha FS1 SS K1 '74, Yamaha FS1 SS K1 '75
Brugeravatar
Kim B S
Knallert Mester
Indlæg: 5756
Tilmeldt: fre 25. jan 2008 21:33
Kontakt:

Re: 12 volt tænding fra YamahaFS1.dk

Indlæg af Kim B S »

Hej Morten og alle øvrige.
Det lyder som om det er noget jeg gerne vil have næste gang min platintænding driller. :thunge
Jeg kom så lige til at tænke på hvis man har omdrejningstæller, kan man så bruge den som den er, eller måske ved at ændre noget? :?: eller er man i så fald nød til at købe en helt anden lavet til 12 volt? :?:
Hilsen Kim.
Kim B S.

Mine Knallerter
Yamaha FS1 DX gul årg. 1976, med lidt ekstraudstyr og en del krom.
Yamaha FS1 K1 Special. 2 farvet årg. 1978. nummermatch. Projekt.
Yamaha FS1 SS. Grøn årg. 1973. Projekt som er under opbygning.
Yamaha SA Passola. Gul Årg. 1980.

Min El-Kabinescooter.
Lindebjerg Urban Luksus. Rødmetal og hvid. Årg. 2021.

Min bil.
Volvo 240 GL 2,3 sedan. Mørkeblåmetal. Årg. 1990.
claus olieklud
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2165
Tilmeldt: tirs 3. mar 2009 01:42
Kontakt:

Re: 12 volt tænding fra YamahaFS1.dk

Indlæg af claus olieklud »

hejsa... ja der er nok mange der bliver glad for det nye tændingsanlæg - jeg kunne godt selv finde på at prøve det, mest pga. den noget stærkere lysspole, og så er det da også meget fedt med platinløst tænding - der vil unægtelig være en meget kraftigere gnist, desuden kan det træffe at give lidt topeffekt på en tunet Yamaha med mange omdrejninger, idet tændingen altid vil kunne følge nøjagtig med.

ang. kim`s spørgsmål ang. omdrejningstæller: jeg vil mene at man sagtens kan bruge sådan en omdrejningstæller som vi er vant til på det nye tændingsanlæg, dog skal der ændres lidt på omdrejningstællerens forsyningsspænding da den kræver 6 - 7 volt.
det kan meget simpelt lade sig gøre på flere måder... den mest enkle ville såment blot være en passende formodstand - man kunne også bruge en zener-diode i stedet for en formodstand, dette kunne måske være en fordel for at sikre en stabil spænding idet elektronikken i omdrejningstælleren sandsyneligvis har et højere forbrug ved stort udslag ift. lille udslag.
omdrejningstællerens impulsledning skal bare være forbundet til det fixpunktet på tændspolens primærside, altså nøjagtig ligesom det er ved brug på den originale tænding.
pæren til instumentlys udskiftes selvfølgelig til 12 volt ganske ligesom man også gør med speedometerlyset & frigearslampe.

ja vi må fortælle benny om zenerdiodens geniale egenskaber som spændinsbegrænser ifm. småstrømme - sådan en kunne han jo godt sælge indstøbt i plast med 2 ledninger på... jeg vil gerne være behjælpelig med designet og afprøvning, bare send et komplet 12 volt tændingsanlæg, så bruger jeg min egen omdrejningstæller som forsøgskanin. he he

hilsen olieklud
Brugeravatar
Kim B S
Knallert Mester
Indlæg: 5756
Tilmeldt: fre 25. jan 2008 21:33
Kontakt:

Re: 12 volt tænding fra YamahaFS1.dk

Indlæg af Kim B S »

Hej Claus.
Tak for et godt og fyldesgørende svar, jeg vil glæde mig til at se eksempler, hvis det på et tidspunkt bliver afprøvet. :wink:
Hilsen Kim.
Kim B S.

Mine Knallerter
Yamaha FS1 DX gul årg. 1976, med lidt ekstraudstyr og en del krom.
Yamaha FS1 K1 Special. 2 farvet årg. 1978. nummermatch. Projekt.
Yamaha FS1 SS. Grøn årg. 1973. Projekt som er under opbygning.
Yamaha SA Passola. Gul Årg. 1980.

Min El-Kabinescooter.
Lindebjerg Urban Luksus. Rødmetal og hvid. Årg. 2021.

Min bil.
Volvo 240 GL 2,3 sedan. Mørkeblåmetal. Årg. 1990.
Brugeravatar
Kim B S
Knallert Mester
Indlæg: 5756
Tilmeldt: fre 25. jan 2008 21:33
Kontakt:

Re: 12 volt tænding fra YamahaFS1.dk

Indlæg af Kim B S »

Hej alle.
Nu har jeg fået bestilt en ny elektronisk 12 volt tænding med alt tilbehør ved Benny, til min FS1DX, da jeg nu har skiftet platinner og konsensator 5 gange siden jeg købte knallerten i slutningen af 2007. :roll: Så nu glæder jeg mig til at det er monteret, så burde der ikke være flere tændingsproblemer lige forreløbig, det må give en mere pålidelig knallert, og samtidig med bliver der jo sikkert også væsentlig mere overskud af strøm, når man får 12 volt anlæg på knallerten, så jeg tror det bliver godt. :(y)
Jeg har jo aldrig haft tændingsproblemer på mine Passolaer, som jo har elektronisk tænding (dog kun 6 volt), så det kan kun blive bedre end hidtil. :wink:
Hilsen Kim.
Kim B S.

Mine Knallerter
Yamaha FS1 DX gul årg. 1976, med lidt ekstraudstyr og en del krom.
Yamaha FS1 K1 Special. 2 farvet årg. 1978. nummermatch. Projekt.
Yamaha FS1 SS. Grøn årg. 1973. Projekt som er under opbygning.
Yamaha SA Passola. Gul Årg. 1980.

Min El-Kabinescooter.
Lindebjerg Urban Luksus. Rødmetal og hvid. Årg. 2021.

Min bil.
Volvo 240 GL 2,3 sedan. Mørkeblåmetal. Årg. 1990.
claus olieklud
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2165
Tilmeldt: tirs 3. mar 2009 01:42
Kontakt:

Re: 12 volt tænding fra YamahaFS1.dk

Indlæg af claus olieklud »

hej kim... det lyder godt, jeg glæder mig til at høre hvad du syntes om det... jeg ville særligt gerne høre om du oplever en effektforøgelse, men det er nok begrænset efter du er begyndt at køre lovligt - du får i hvert fald stærk gnist på tændrøret og bedre lys.

hilsen olieklud
Brugeravatar
Kim B S
Knallert Mester
Indlæg: 5756
Tilmeldt: fre 25. jan 2008 21:33
Kontakt:

Re: 12 volt tænding fra YamahaFS1.dk

Indlæg af Kim B S »

claus olieklud skrev:hej kim... det lyder godt, jeg glæder mig til at høre hvad du syntes om det... jeg ville særligt gerne høre om du oplever en effektforøgelse, men det er nok begrænset efter du er begyndt at køre lovligt - du får i hvert fald stærk gnist på tændrøret og bedre lys.

hilsen olieklud
Hej Claus.
Jeg skal nok skrive om de forbedringer som jeg erfare når tændningen er afprøvet, jeg er også selv meget spændt på at se hvor meget forbedring det giver. :wink: Og det bliver i hvert fald også dejligt med lidt bedre lys. :(y)
Hilsen Kim.
Kim B S.

Mine Knallerter
Yamaha FS1 DX gul årg. 1976, med lidt ekstraudstyr og en del krom.
Yamaha FS1 K1 Special. 2 farvet årg. 1978. nummermatch. Projekt.
Yamaha FS1 SS. Grøn årg. 1973. Projekt som er under opbygning.
Yamaha SA Passola. Gul Årg. 1980.

Min El-Kabinescooter.
Lindebjerg Urban Luksus. Rødmetal og hvid. Årg. 2021.

Min bil.
Volvo 240 GL 2,3 sedan. Mørkeblåmetal. Årg. 1990.
Brugeravatar
Kim B S
Knallert Mester
Indlæg: 5756
Tilmeldt: fre 25. jan 2008 21:33
Kontakt:

Re: 12 volt tænding fra YamahaFS1.dk

Indlæg af Kim B S »

Kim B S skrev:
claus olieklud skrev:hej kim... det lyder godt, jeg glæder mig til at høre hvad du syntes om det... jeg ville særligt gerne høre om du oplever en effektforøgelse, men det er nok begrænset efter du er begyndt at køre lovligt - du får i hvert fald stærk gnist på tændrøret og bedre lys.

hilsen olieklud
Hej Claus.
Jeg skal nok skrive om de forbedringer som jeg erfare når tændningen er afprøvet, jeg er også selv meget spændt på at se hvor meget forbedring det giver. :wink: Og det bliver i hvert fald også dejligt med lidt bedre lys. :(y)
Hilsen Kim.
Hej alle.
Nu er tændingen monteret, og Yamahaen har aldrig været nemmere at starte. :(y) Et ryk i kikstarteren med hånden og den brummer lystigt, efter at have stået stille et par uger, og der er rigtig fint lys i løgterne nu, ikke som de små sterinlys der var med 6 volt. :wink: Og den er kørende, det er det aller vigtigste.

Der er dog et par problemer, jeg gerne vil have styr på. :wink: Der kommer ikke meget lys i frigearslampen og blinklysene virker ikke. Derfor har jeg ladet ekstra strøm på batteriet fra i går til i dag, men det hjalp desværre ikke. :(

En ting mere er at jeg ikke kan slukke motoren med tændningsnøglen, det kunne jeg godt før. :roll: Men jeg skal da ikke kunne sige om der er gået nået i stykker i mellemtiden, eller om jeg har lavet fejl et sted, selv om jeg har læst samlevejledningen i gennem temmelig mange gange. :?

Er der nogen som har nogen gode ideer? :?:

På forhånd mange tak for hjælpen. :wink:

Hilsen Kim.
Kim B S.

Mine Knallerter
Yamaha FS1 DX gul årg. 1976, med lidt ekstraudstyr og en del krom.
Yamaha FS1 K1 Special. 2 farvet årg. 1978. nummermatch. Projekt.
Yamaha FS1 SS. Grøn årg. 1973. Projekt som er under opbygning.
Yamaha SA Passola. Gul Årg. 1980.

Min El-Kabinescooter.
Lindebjerg Urban Luksus. Rødmetal og hvid. Årg. 2021.

Min bil.
Volvo 240 GL 2,3 sedan. Mørkeblåmetal. Årg. 1990.
claus olieklud
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2165
Tilmeldt: tirs 3. mar 2009 01:42
Kontakt:

Re: 12 volt tænding fra YamahaFS1.dk

Indlæg af claus olieklud »

hej kim... godt at køre du har fået monteret det nye anlæg.
det er en stelforbindelse via tændingslåsen der afbryder tændingen og den er sikkert ikke kommet helt på plads.
frigears lampen`s svage lys skyldes sikkert selve frigears kontakten - inde i selve kontakten er der en fjeder der sidder og laver forbindelse imellem skruen og den kugle der kører imod skiftetromlen inde i gearkassen, det er ikke unormalt der kan opstå dårlig forbindelse i en brugt frigearskontakt ifm man har drejet på skruen og dermed sandsyneligt vredet lidt i det hele... jeg har selv problemet på min `76er efter jeg i efteråret havde motoren adskilt, jeg afprøvede nemlig ikke forbindelsen igen inden montering af motoren - det der skal til er såment bare at vride lidt rundt der hvor kabelskoen er monteret på frigearskontakten, således der igen opstår forbindelse indvendigt i selve frigearskontakten - problemet for mig er bare at jeg ikke gider at afmontere motoren for at gøre dette, jeg skal dog prøve om jeg ikke kan komme til at skubbe lidt til den monterede kabelsko udefra koblingsdæksel siden af, eller måske man kan få en pind ned i stellet og støde lidt til frigearskontakten - når først man får vredet lidt i kontakten således der igen er forbindelse igennem den skal det nok holde ( i min er der i øjeblikket ingen gennemgang / i din er der så svækket gennemgang ), men vi skal begge to lige havde vredet lidt i frigearskontaktens monteringsterminal.

virkede dine blinklys før ombygningen til nyt tændingsanlæg & 12 volt system ??? hvis ja så har du monteret noget forkert - hvis nej kan det være alt lige fra monteringsfejl til defekt ledningsnet, blinklyskontakt.

der er også det med din omdrejningstæller - den virkede vist heller ikke før vel ??? den er sikkert defekt, du burde også havde en af de nye modeller som er stabile, men lad være at montere den op elektrisk idet der lige skal laves en spændingsbegrænsende dims til den - det kan jeg lave for dig, du skal bare købe en ny omdrejningstæller i thansen og tage med til Strynø, så skal vi nok få det til at virke...
hvis du vælger at købe en ny omdrejningstæller så lad mig lige vide besked inden Strynø - jeg skal nemlig lige havde forberedt en spændingsbegrænser til dig hjemmefra, den laver 12 volt til 6 volt alene til omdrejningstælleren, den fylder ingenting og sidder inde i forlygten som en dims imellem ledningsnet og omdrejningstæller.

hilsen olieklud
Brugeravatar
Kim B S
Knallert Mester
Indlæg: 5756
Tilmeldt: fre 25. jan 2008 21:33
Kontakt:

Re: 12 volt tænding fra YamahaFS1.dk

Indlæg af Kim B S »

Hej Claus.
mange tak for et fyldestgørende svar. :(y) mine Blinklys virkede før når der var strøm nok på batteriet. :wink: Og ja, min omdrejningstæller er defekt, så mange tak for tilbudet med den spændingsbegrænser. Du får lige besked i god tid, hvis jeg når at købe en ny omdrejningstæller. :wink:
Hilsen Kim.
Kim B S.

Mine Knallerter
Yamaha FS1 DX gul årg. 1976, med lidt ekstraudstyr og en del krom.
Yamaha FS1 K1 Special. 2 farvet årg. 1978. nummermatch. Projekt.
Yamaha FS1 SS. Grøn årg. 1973. Projekt som er under opbygning.
Yamaha SA Passola. Gul Årg. 1980.

Min El-Kabinescooter.
Lindebjerg Urban Luksus. Rødmetal og hvid. Årg. 2021.

Min bil.
Volvo 240 GL 2,3 sedan. Mørkeblåmetal. Årg. 1990.
Brugeravatar
Kim B S
Knallert Mester
Indlæg: 5756
Tilmeldt: fre 25. jan 2008 21:33
Kontakt:

Re: 12 volt tænding fra YamahaFS1.dk

Indlæg af Kim B S »

Hej Claus.
Jeg har lige bestilt en omdrejningstæller online, som bliver leveret i morgen. :wink: Så det vil være helt suverænt hvis du vil lave den spændingsbegrænser. :(y)
Hilsen Kim.
Kim B S.

Mine Knallerter
Yamaha FS1 DX gul årg. 1976, med lidt ekstraudstyr og en del krom.
Yamaha FS1 K1 Special. 2 farvet årg. 1978. nummermatch. Projekt.
Yamaha FS1 SS. Grøn årg. 1973. Projekt som er under opbygning.
Yamaha SA Passola. Gul Årg. 1980.

Min El-Kabinescooter.
Lindebjerg Urban Luksus. Rødmetal og hvid. Årg. 2021.

Min bil.
Volvo 240 GL 2,3 sedan. Mørkeblåmetal. Årg. 1990.
Brugeravatar
Morten - Webmaster
Site Admin
Indlæg: 6634
Tilmeldt: tors 9. aug 2007 20:29
Kontakt:

Re: 12 volt tænding fra YamahaFS1.dk

Indlæg af Morten - Webmaster »

Hej Kim.

Dejligt at høre at du har fået det monteret og startet op.

Har du kørt en tur? Hvis ja, kan du så mærke forskel på motor gangen?

Mht blinklys og stop af motor er du velkommen til at ringe mig op. Så skal jeg guide dig til fejlsøgning på dit ledningsnet.

Hvis du ikke har mit nummer får du det lige her.

28354574

Bedste hilsener fra Morten
Morten - Webmaster.

Køreklare maskiner:
Yamaha FS1 SS K1 '72 5 gears MC. , Yamaha FS1 DX '76 - som original, Vespa gran luxe 177ccm '59- Urestaureret,
Projekter på lager:
Yamaha FS1 SS K1 '72 med drejeventil, Yamaha FS1 SS K1 '74, Yamaha FS1 SS K1 '75
Brugeravatar
Kim B S
Knallert Mester
Indlæg: 5756
Tilmeldt: fre 25. jan 2008 21:33
Kontakt:

Re: 12 volt tænding fra YamahaFS1.dk

Indlæg af Kim B S »

Hej Morten.
Jeg har lige kørt en tur på min FS1DX, hvor jeg kørte både op og ned af bakker, og den køre blødt og behagelig hele tiden uanset hvad den bliver udsat for, nærmest som en Passola. Før kunne den godt begynde at skyde lidt når den havde fået lov at sejtrække op af en eller flere bakker, det er slut med den nye tænding. :(y)

Med hensyn til min frigearslampe, så har jeg fundet ud af at der er en løs forbindelse fordi, når man holder i frigear og drejer styret over mod venstre, så kommer der nårmal lys i lampen. :wink:

Jeg siger mange tak for tilbudet, med hensyn til at guide mig over telefonen. Jeg ringer til dig når jeg har spidst. :wink:

Hilsen Kim.
Kim B S.

Mine Knallerter
Yamaha FS1 DX gul årg. 1976, med lidt ekstraudstyr og en del krom.
Yamaha FS1 K1 Special. 2 farvet årg. 1978. nummermatch. Projekt.
Yamaha FS1 SS. Grøn årg. 1973. Projekt som er under opbygning.
Yamaha SA Passola. Gul Årg. 1980.

Min El-Kabinescooter.
Lindebjerg Urban Luksus. Rødmetal og hvid. Årg. 2021.

Min bil.
Volvo 240 GL 2,3 sedan. Mørkeblåmetal. Årg. 1990.
claus olieklud
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2165
Tilmeldt: tirs 3. mar 2009 01:42
Kontakt:

Re: 12 volt tænding fra YamahaFS1.dk

Indlæg af claus olieklud »

hej igen... godt kim jeg lodder sådan en lille dims til dig - jeg kan lægge billeder og teknisk forklaring ud i tråden her så andre kan få inspiration til at bruge et så simpelt komponent som en zenerdiode.

jeg laver den snarest mulig kim, måske i weekenden.

vi kan så montere tingene på Strynø, eller jeg kan sende dimsen til dig hvis du ikke kan vente - du bestemmer

hilsen olieklud
Brugeravatar
knallert
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 1584
Tilmeldt: tors 5. dec 2013 20:48
Kontakt:

Re: 12 volt tænding fra YamahaFS1.dk

Indlæg af knallert »

vi kan nok låne ander"s værksted..han plejer at dukke op til træf.(.han havde den blå Honda cd 50..)..olebole bor også på Strynø..vi tager også en værktøjs kasse med..så med clauses service bil er vi dækket ind..med værksted
strynboen på test profil
Brugeravatar
Kim B S
Knallert Mester
Indlæg: 5756
Tilmeldt: fre 25. jan 2008 21:33
Kontakt:

Re: 12 volt tænding fra YamahaFS1.dk

Indlæg af Kim B S »

claus olieklud skrev:hej igen... godt kim jeg lodder sådan en lille dims til dig - jeg kan lægge billeder og teknisk forklaring ud i tråden her så andre kan få inspiration til at bruge et så simpelt komponent som en zenerdiode.

jeg laver den snarest mulig kim, måske i weekenden.

vi kan så montere tingene på Strynø, eller jeg kan sende dimsen til dig hvis du ikke kan vente - du bestemmer

hilsen olieklud
Hej Claus.
Det lyder godt. :(y) Men jeg tror helt ærlig at jeg er bedst tjent med at vente til Strynø-træffet, så er der størst chance for at det virker uden problemer. :roll:
Hilsen Kim.
Kim B S.

Mine Knallerter
Yamaha FS1 DX gul årg. 1976, med lidt ekstraudstyr og en del krom.
Yamaha FS1 K1 Special. 2 farvet årg. 1978. nummermatch. Projekt.
Yamaha FS1 SS. Grøn årg. 1973. Projekt som er under opbygning.
Yamaha SA Passola. Gul Årg. 1980.

Min El-Kabinescooter.
Lindebjerg Urban Luksus. Rødmetal og hvid. Årg. 2021.

Min bil.
Volvo 240 GL 2,3 sedan. Mørkeblåmetal. Årg. 1990.
Brugeravatar
Morten - Webmaster
Site Admin
Indlæg: 6634
Tilmeldt: tors 9. aug 2007 20:29
Kontakt:

Re: 12 volt tænding fra YamahaFS1.dk

Indlæg af Morten - Webmaster »

Hej Kim. Hørte ikke telefonen og da jeg ringede tilbage var du uden for dækning.
Morten - Webmaster.

Køreklare maskiner:
Yamaha FS1 SS K1 '72 5 gears MC. , Yamaha FS1 DX '76 - som original, Vespa gran luxe 177ccm '59- Urestaureret,
Projekter på lager:
Yamaha FS1 SS K1 '72 med drejeventil, Yamaha FS1 SS K1 '74, Yamaha FS1 SS K1 '75
Brugeravatar
Kim B S
Knallert Mester
Indlæg: 5756
Tilmeldt: fre 25. jan 2008 21:33
Kontakt:

Re: 12 volt tænding fra YamahaFS1.dk

Indlæg af Kim B S »

Morten - Webmaster skrev:Hej Kim. Hørte ikke telefonen og da jeg ringede tilbage var du uden for dækning.
Hej Morten.
Skal jeg ikke bare prøve at ringe i morgen eftermiddag? :?: :wink:
Hilsen Kim.
Kim B S.

Mine Knallerter
Yamaha FS1 DX gul årg. 1976, med lidt ekstraudstyr og en del krom.
Yamaha FS1 K1 Special. 2 farvet årg. 1978. nummermatch. Projekt.
Yamaha FS1 SS. Grøn årg. 1973. Projekt som er under opbygning.
Yamaha SA Passola. Gul Årg. 1980.

Min El-Kabinescooter.
Lindebjerg Urban Luksus. Rødmetal og hvid. Årg. 2021.

Min bil.
Volvo 240 GL 2,3 sedan. Mørkeblåmetal. Årg. 1990.
Brugeravatar
Kim B S
Knallert Mester
Indlæg: 5756
Tilmeldt: fre 25. jan 2008 21:33
Kontakt:

Re: 12 volt tænding fra YamahaFS1.dk

Indlæg af Kim B S »

Kim B S skrev:
Morten - Webmaster skrev:Hej Kim. Hørte ikke telefonen og da jeg ringede tilbage var du uden for dækning.
Hej Morten.
Skal jeg ikke bare prøve at ringe i morgen eftermiddag? :?: :wink:
Hilsen Kim.
Hej Morten.
Jeg forsøgte at ringe i eftermiddags, men fik kun telefonsvaren, senere havde jeg desværre ikke tid. :whew Men i morgen skal jeg besøge Niels Tvede i Hvidsten, som skruer rigtig meget i Yamaha, han vil prøve at hjælpe med at fejlfinde. :wink: Der er nemlig noget der tyder på at flere af problemerne stammer fra ledninger i lygtehuset som er løse eller helt gået fra hinanden i stikkene. :wink:

Jeg skriver her når Niels har kikket på min Yamaha, og jeg forhåbentlig ved mere om det. :wink:

Hilsen Kim.
Kim B S.

Mine Knallerter
Yamaha FS1 DX gul årg. 1976, med lidt ekstraudstyr og en del krom.
Yamaha FS1 K1 Special. 2 farvet årg. 1978. nummermatch. Projekt.
Yamaha FS1 SS. Grøn årg. 1973. Projekt som er under opbygning.
Yamaha SA Passola. Gul Årg. 1980.

Min El-Kabinescooter.
Lindebjerg Urban Luksus. Rødmetal og hvid. Årg. 2021.

Min bil.
Volvo 240 GL 2,3 sedan. Mørkeblåmetal. Årg. 1990.
Brugeravatar
Morten - Webmaster
Site Admin
Indlæg: 6634
Tilmeldt: tors 9. aug 2007 20:29
Kontakt:

Re: 12 volt tænding fra YamahaFS1.dk

Indlæg af Morten - Webmaster »

Hej Kim, det var pokkers.. du er nok forsvundet i mængden af opkald (firma tlf som er en del af omstillingen)

Send mig lige en sms så jeg har dit nr at gemme så jeg kan skelne dig fra ligegyldige kunder :hihi
Morten - Webmaster.

Køreklare maskiner:
Yamaha FS1 SS K1 '72 5 gears MC. , Yamaha FS1 DX '76 - som original, Vespa gran luxe 177ccm '59- Urestaureret,
Projekter på lager:
Yamaha FS1 SS K1 '72 med drejeventil, Yamaha FS1 SS K1 '74, Yamaha FS1 SS K1 '75
Besvar

Tilbage til "Frit Forum - Off Topic"