http://shop.yamahafs1.dk/1-yamaha-fs1-4 ... -1391.html
claus olieklud skrev:hej kim... det lyder godt, jeg glæder mig til at høre hvad du syntes om det... jeg ville særligt gerne høre om du oplever en effektforøgelse, men det er nok begrænset efter du er begyndt at køre lovligt - du får i hvert fald stærk gnist på tændrøret og bedre lys.
hilsen olieklud
Kim B S skrev:claus olieklud skrev:hej kim... det lyder godt, jeg glæder mig til at høre hvad du syntes om det... jeg ville særligt gerne høre om du oplever en effektforøgelse, men det er nok begrænset efter du er begyndt at køre lovligt - du får i hvert fald stærk gnist på tændrøret og bedre lys.
hilsen olieklud
Hej Claus.
Jeg skal nok skrive om de forbedringer som jeg erfare når tændningen er afprøvet, jeg er også selv meget spændt på at se hvor meget forbedring det giver.Og det bliver i hvert fald også dejligt med lidt bedre lys.
![]()
Hilsen Kim.
claus olieklud skrev:hej igen... godt kim jeg lodder sådan en lille dims til dig - jeg kan lægge billeder og teknisk forklaring ud i tråden her så andre kan få inspiration til at bruge et så simpelt komponent som en zenerdiode.
jeg laver den snarest mulig kim, måske i weekenden.
vi kan så montere tingene på Strynø, eller jeg kan sende dimsen til dig hvis du ikke kan vente - du bestemmer
hilsen olieklud
Morten - Webmaster skrev:Hej Kim. Hørte ikke telefonen og da jeg ringede tilbage var du uden for dækning.
Kim B S skrev:Morten - Webmaster skrev:Hej Kim. Hørte ikke telefonen og da jeg ringede tilbage var du uden for dækning.
Hej Morten.
Skal jeg ikke bare prøve at ringe i morgen eftermiddag?![]()
![]()
Hilsen Kim.
Tilbage til "Frit Forum - Off Topic"
Brugere der læser dette forum: Ingen og 16 gæster