Kom tilbage NU!

Her kan du skrive hvad du har lyst til, bare du overholder retningslinierne for forummet. Knallert emner bedes så vidt muligt placeres i en anden relevant kategori.
Brugeravatar
12V
Moderator
Indlæg: 3462
Tilmeldt: ons 24. mar 2010 01:01
Kontakt:

Re: Kom tilbage NU!

Indlæg af 12V »

Vi er alle enige at vi ikke vil tiltrække plastikraketter, det var slet ikke det jeg mente med at reklamere på facebook. Jeg kender rigtig mange der dyrker hobbyen med de gamle knallerter, som er meget aktive på facebook, men aldrig har været medlem af et forum som dette. Det er da oplagt at invitere dem over til at bidrage med projekt billeder og teknisk snak.

Navnet og hjemmeside adressen knallertforum.dk er genialt. Man kunne optimere undertitlen "Stedet hvor rigtige knallerter mødes" og logoet, så det tydeligt viser at det ikke er scootere det handler om.
claus olieklud
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2165
Tilmeldt: tirs 3. mar 2009 01:42
Kontakt:

Re: Kom tilbage NU!

Indlæg af claus olieklud »

hej... jeg siger ikke at i nævner plastik rakertter, men det gør jeg i stedet - disse vinyl indpakket sataner har det med at presse sig ind alle vegne, det er det jeg advarer imod.

desuden skal man ikke kæmpe for at tiltrække folk for at opnå aktivitet... det er jo ganske beviseligt at en stor mængde folk ikke øger aktiviteten.
de senere år er der jo væltet folk til således knallertforum nu kan sige de har 3200 brugere... det er kun 1% af de nye brugere der bliver hængende og øger aktiviteten her på forum - de øvrige 99% havde bare et enkelt spørgsmål de skulle havde besvaret og så er de væk igen.

nej ryd op i de nuværende brugere, kræv man er indlogget for at læse, evt kunne man lave en quick tråd som kunne bruges uden indlog til folk der bare har et enkelt spørgsmål - således kunne vi undgå en tilstrømning af brugere som kun opretter sig for at få lov at skrive kortvarigt, for så at dampe af igen.

hvor mange brugere ville der være tilbage hvis man slettede alle der ikke har været indlogget inden for de sidste 6 måneder ? det syntes jeg ville være et intressant tal at vide.

hilsen olieklud
Brugeravatar
12V
Moderator
Indlæg: 3462
Tilmeldt: ons 24. mar 2010 01:01
Kontakt:

Re: Kom tilbage NU!

Indlæg af 12V »

Vi skal nok passe på at der ikke kommer for meget plastik til :)

Der har været 482 individuelle brugere logget ind fra d. 04.10.15 til 04.04.16.

Hvad mener du bliver bedre af at slette inaktive brugere?

De spiser ingen brød, forummets struktur bliver helt rodet hvis man fjerner gamle brugere. Går man ind og læser en gammel tråd, hvor brugere er slettet forsvinder infoen hvem der har skrevet, det ødelægger overskueligheden.
Det har også den fordel at brugere kan komme tilbage efter flere års inaktivitet, fortsætte med det gamle navn, indstillinger og historik.
Jeg ville være lidt fornærmet hvis jeg kom tilbage efter to år og så ved login bliver mødt af "den angivne konto findes ikke", mon ikke mange vender om igen så?
claus olieklud
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2165
Tilmeldt: tirs 3. mar 2009 01:42
Kontakt:

Re: Kom tilbage NU!

Indlæg af claus olieklud »

tjaa der kan man bare se, jeg kan godt se pointen i at bevare inaktive folk ud fra hvad du nævner med huller i trådende.
grunden til jeg syntes der burde ryddes lidt op er det urealistiske høje tal på 3200 - jeg syntes simpelthen tallet er vokset sig for stort alt for hurtigt uden der rigtigt er blevet tilført noget.

ok måske er det som det skal være, det irreterer mig bare lidt at der er mange der læser med uden at være indlogget, særligt fordi en del er tideligere aktive brugere som ikke gider mere, men gerne vil læse med... ok det er måske også sådan det skal være, men syntes at hvis man har oprettet en profil herinde kunne man da også godt bruge den bare en gang imellem... jeg tænker ikke på enkelt personer, men i stedet en tendens der finder sted.

bevares - folk må da læse alt det de vil, der er jo ikke noget der er hemmeligt her.

det er nok bare mit forsøg på at finde en løsning, det kommer så til udtryk som opstramninger for at nå målet.

jeg syntes bestemt at du Carsten takler problemerne godt og du er vældig aktiv på den gode måde - jeg er glad for at du & kreidlerhansen er kommet ind og styre tingene.

hilsen olieklud
kreidlerhansen
Moderator
Indlæg: 3924
Tilmeldt: man 31. maj 2010 23:44
Kontakt:

Re: Kom tilbage NU!

Indlæg af kreidlerhansen »

Jeg må blankt erkende, det er Carsten, som har kastet sig totalt ud i det. Det bliver højst til lidt strøtanker fra min side, ind i mellem.
Min tid er blevet for kneben, ganske enkelt. For at sætte tingene i perspektiv, har min Kreidler kørt akkurat 0km i år, og den har været startet i mindre end 10sek. Til gengæld snyder jeg mig til et par minutter herinde, når det kan lade sig gøre.
Jesper Hansen

MC/Knallert
Kreidler Florett RS Elektronik 1977 ~ 'Gelbe Sau' (MC)
Moto Guzzi Nevada 750 i.e. 2007 (MC)
Suzuki FZ50 1995 ~ 'Moffi': Arvet fra min bedstefar

Det er fan'me ikke lakken, vi kører på!
Brugeravatar
juhl-drengen
Knallert Mester
Indlæg: 3338
Tilmeldt: søn 11. mar 2012 00:13
Kontakt:

Re: Kom tilbage NU!

Indlæg af juhl-drengen »

kreidlerhansen skrev:Jeg må blankt erkende, det er Carsten, som har kastet sig totalt ud i det. Det bliver højst til lidt strøtanker fra min side, ind i mellem.
Min tid er blevet for kneben, ganske enkelt. For at sætte tingene i perspektiv, har min Kreidler kørt akkurat 0km i år, og den har været startet i mindre end 10sek. Til gengæld snyder jeg mig til et par minutter herinde, når det kan lade sig gøre.
"Fantastisk"!!! så er jeg jo ikke den eneste der halter bagefter :thunge
You can't buy
HAPPINESS
But you can buy
HORSE
POWER

And that's kind off
THE SAME THING

KTM: KICK TILL MONDAY
Brugeravatar
Lehmann
Fuldblods knallert
Indlæg: 381
Tilmeldt: søn 3. jan 2010 00:48
Kontakt:

Re: Kom tilbage NU!

Indlæg af Lehmann »

Tja. Lovede bl.a. to køreklare Passola'er til levering til påske, da vi skrev oktober 15. Nu har jeg fået lidt ekstra tid at løbe på, da påsken faldt tidligt i år. Så kommer de efterfølgende projekter. :-D

Blandt meget andet i det virkelige liv. Ville ønske jeg havde bedre tid til det hele.
Bidt af en gal Passola!
Har I vrøvl med sådan en, så hiv fat i mig. Jeg hjælper hellere end gerne.

Yamaha Passola. Ægte ingeniørhåndværk fra firserne.
Brugeravatar
Kim B S
Knallert Mester
Indlæg: 5756
Tilmeldt: fre 25. jan 2008 21:33
Kontakt:

Re: Kom tilbage NU!

Indlæg af Kim B S »

SIDESPRING.

Ruth Bentes røv er stor, :o
jeg lagde den på et bord, 8)
så hang jeg den I en snor. :hihi

MEN.

Ruth Bentes røv er stor, :o
snoren knak, :shock:
Ruth Bentes røv sprak. :crying
Kim B S.

Mine Knallerter
Yamaha FS1 DX gul årg. 1976, med lidt ekstraudstyr og en del krom.
Yamaha FS1 K1 Special. 2 farvet årg. 1978. nummermatch. Projekt.
Yamaha FS1 SS. Grøn årg. 1973. Projekt som er under opbygning.
Yamaha SA Passola. Gul Årg. 1980.

Min El-Kabinescooter.
Lindebjerg Urban Luksus. Rødmetal og hvid. Årg. 2021.

Min bil.
Volvo 240 GL 2,3 sedan. Mørkeblåmetal. Årg. 1990.
Brugeravatar
knallert
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 1584
Tilmeldt: tors 5. dec 2013 20:48
Kontakt:

Re: Kom tilbage NU!

Indlæg af knallert »

gider ikke at skrive negative ting...så har redigeret det væk..
Senest rettet af knallert fre 8. apr 2016 11:58, rettet i alt 1 gang.
strynboen på test profil
Brugeravatar
Kai
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 1967
Tilmeldt: fre 1. feb 2008 11:10
Kontakt:

Re: Kom tilbage NU!

Indlæg af Kai »

Kunne i to så ikke klikke jer ind på modpartens profil og klikke "ignorer bruger" så er problemet løst.
Hvis ikke du har tid til at lave det rigtigt, hvornår har du så tid til at lave det om ?
Jps2
Junior knallert
Indlæg: 65
Tilmeldt: søn 15. mar 2015 09:26
Kontakt:

Re: Kom tilbage NU!

Indlæg af Jps2 »

Ja, jeg er jo så en af dem der er "faldet af" på Forummet, af den simple grund at jeg ikke har en 70'er knallert mere, og skal heller ikke ha' en, med mindre det er et færdigt produkt. Men så er de så dyre, at det ikke kan svare sig at købe en. Derfor kører jeg på en plastikraket, som i så venligt kalder dem ;) Men Super 8'ten har siden Juni 2015, ikke kørt mere end 3800 km. Jeg lå tidligere på 8-12.000 km om året, men kroppen vil ikke som jeg vil (bliver 60 om et par dage) :( så det bliver ikke til så meget kørsel.
Brugeravatar
12V
Moderator
Indlæg: 3462
Tilmeldt: ons 24. mar 2010 01:01
Kontakt:

Re: Kom tilbage NU!

Indlæg af 12V »

Jps, den Si Monte Carlo du havde en gang. Var det rød/hvide tema original? Jeg så nemlig en magen til ved et stumpemarked forleden, havde jeg haft en trailer med, havde jeg nok købt den.

Sendt fra min SM-G930F med Tapatalk
Jps2
Junior knallert
Indlæg: 65
Tilmeldt: søn 15. mar 2015 09:26
Kontakt:

Re: Kom tilbage NU!

Indlæg af Jps2 »

12V skrev:Jps, den Si Monte Carlo du havde en gang. Var det rød/hvide tema original? Jeg så nemlig en magen til ved et stumpemarked forleden, havde jeg haft en trailer med, havde jeg nok købt den.

Sendt fra min SM-G930F med Tapatalk
Ja, den havde røde streger flere steder. Og på skjoldene ved pedalerne, stod der SI " Monte Carlo" :)
Yamahafs1haslev
Fuldblods knallert
Indlæg: 488
Tilmeldt: tirs 26. apr 2016 21:09
Kontakt:

Re: Kom tilbage NU!

Indlæg af Yamahafs1haslev »

Ja ja ja nu kommer jeg...
Kim..jeg hørte dig
Jeg har masser af tunings guf at berette om
I'll be back! :BALLOONS
Der er sket en del i Templet siden jeg skrev sidst...
Ny flokken står der...hæ hæ
Ja jeg er Knud...
Brugeravatar
juhl-drengen
Knallert Mester
Indlæg: 3338
Tilmeldt: søn 11. mar 2012 00:13
Kontakt:

Re: Kom tilbage NU!

Indlæg af juhl-drengen »

Knud!!!! For satan da jeg har savnet dig og dit indhold!!!! :D
You can't buy
HAPPINESS
But you can buy
HORSE
POWER

And that's kind off
THE SAME THING

KTM: KICK TILL MONDAY
claus olieklud
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2165
Tilmeldt: tirs 3. mar 2009 01:42
Kontakt:

Re: Kom tilbage NU!

Indlæg af claus olieklud »

hejsa... for pokker da. for ikke så lang tid siden dukkede jesper j op igen, og nu knud - miraklernes tid er åbenbart ikke forbi.

pænt velkommen.

hilsen olieklud
Brugeravatar
12V
Moderator
Indlæg: 3462
Tilmeldt: ons 24. mar 2010 01:01
Kontakt:

Re: Kom tilbage NU!

Indlæg af 12V »

Venter spændt på projekt tråde :-)
Brugeravatar
Kim B S
Knallert Mester
Indlæg: 5756
Tilmeldt: fre 25. jan 2008 21:33
Kontakt:

Re: Kom tilbage NU!

Indlæg af Kim B S »

Yamahafs1haslev skrev:Ja ja ja nu kommer jeg...
Kim..jeg hørte dig
Jeg har masser af tunings guf at berette om
I'll be back! :BALLOONS
Der er sket en del i Templet siden jeg skrev sidst...
Ny flokken står der...hæ hæ
Ja jeg er Knud...
Hej Knud.
Og velkommen tilbage. :bravo Jeg glæder mig til at følge dine kommende Indlæg/tråde. :D
Hilsen Kim.
Kim B S.

Mine Knallerter
Yamaha FS1 DX gul årg. 1976, med lidt ekstraudstyr og en del krom.
Yamaha FS1 K1 Special. 2 farvet årg. 1978. nummermatch. Projekt.
Yamaha FS1 SS. Grøn årg. 1973. Projekt som er under opbygning.
Yamaha SA Passola. Gul Årg. 1980.

Min El-Kabinescooter.
Lindebjerg Urban Luksus. Rødmetal og hvid. Årg. 2021.

Min bil.
Volvo 240 GL 2,3 sedan. Mørkeblåmetal. Årg. 1990.
Besvar

Tilbage til "Frit Forum - Off Topic"