![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Jeg købte den gamle Yamaha af malte39 der siden han købte den bare havde ladet den stå i sin have og havde brugt lidt dele fra den på sin anden RD
![Billede](http://s7.postimg.org/vsj6wurbr/20150806_215952.jpg)
Da jeg købte den kunne den hverken starte(ingen gnist og ingen benzin til cylinderen) og kunne heller ikke skifte gear pga. manglende koblingshåndtag, og hverken bremse på for eller bagbremse og den manglede begge luftfiltre derudover er den komplet med alle dele selvom et par enkelte er udskiftet/mangler på billedet
Anyway efter jeg havde brugt 2 dele dage på at slås, bløde, svede og bede så kom der pludselig liv i dyret på 2 spark!
Nå nu kunne den starte (så langt så godt) så fik jeg bestilt et koblingshåndtag hjem fra England og fandt ud af at koblingshåndtaget til 80-81 modellen det såkaldte "dog leg" var en sjældenhed.. men det lykkedes ikke destro mindre at få et uorg. så jeg kunne komme på prøvetur
hold da fast jeg havde skidt i bukserne hvis jeg ikke havde haft hård mave gav den massere gas og fik så meget træk på så få kubik!
Dog gav den tegn på for lille dyse da jeg manglede de org. filtre og erstattede dem med 2 skum power filtre..
nå men ikke desto mindre venter jeg på der kommer 2 dysesæt hjem fra det store udland! (4mm keihin dyser da de org. 4mm teikei er umulige at få fat i og folkene fra aircooled RD Club sagde de var den bedste erstatning på markedet)
Planerne for den lille maskine er simpelthen at få den i perfekt mekanisk orden og derefter tage små opgraderinger / restauration i små skridt (har indtil videre renoveret forbremse kaliberen og venter på dele til bagbremsen)