Tak for nu

Her kan du skrive hvad du har lyst til, bare du overholder retningslinierne for forummet. Knallert emner bedes så vidt muligt placeres i en anden relevant kategori.
Besvar
Knud
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 1702
Tilmeldt: man 20. apr 2009 10:49
Kontakt:

Tak for nu

Indlæg af Knud »

Jeg har besluttet mig for at Knallertforum.dk nok ikke er stedet jeg vil berette om mine 2T projekter
Jeg har bedt Morten om at slette mine egenoprettede tråde- kommentarer på andres indlæg kan slettes efter behov ellers klarer jeg det selv.
Tak for tiden det var sgu´ meget sjovt.. but: "Now the Party must be over.."

:tuba :hot
:BALLOONS
:mrgreen:
Brugeravatar
juhl-drengen
Knallert Mester
Indlæg: 3338
Tilmeldt: søn 11. mar 2012 00:13
Kontakt:

Re: Tak for nu

Indlæg af juhl-drengen »

Vi kommer til at savne dig knud!
You can't buy
HAPPINESS
But you can buy
HORSE
POWER

And that's kind off
THE SAME THING

KTM: KICK TILL MONDAY
Brugeravatar
Morten - Webmaster
Site Admin
Indlæg: 6634
Tilmeldt: tors 9. aug 2007 20:29
Kontakt:

Re: Tak for nu

Indlæg af Morten - Webmaster »

Nå, jeg havde åbenbart misforstået, jeg troede du ville slettes og derfor deaktiverede jeg din konto ligesom jeg plejer når folk forlader os (så har de en chance for at fortryde og vende tilbage) Din konto er aktiveret igen.
Morten - Webmaster.

Køreklare maskiner:
Yamaha FS1 SS K1 '72 5 gears MC. , Yamaha FS1 DX '76 - som original, Vespa gran luxe 177ccm '59- Urestaureret,
Projekter på lager:
Yamaha FS1 SS K1 '72 med drejeventil, Yamaha FS1 SS K1 '74, Yamaha FS1 SS K1 '75
Knud
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 1702
Tilmeldt: man 20. apr 2009 10:49
Kontakt:

Re: Tak for nu

Indlæg af Knud »

Nå da !
Du havde måske allerede knappet rødvinen op?
hæ hæ!
:mrgreen:
Brugeravatar
Morten - Webmaster
Site Admin
Indlæg: 6634
Tilmeldt: tors 9. aug 2007 20:29
Kontakt:

Tak for nu

Indlæg af Morten - Webmaster »

Den var sjov Knud ih haha.


Sent from Mobile device
Jensmc
Knallert Mester
Indlæg: 3213
Tilmeldt: tors 21. feb 2008 21:59
Kontakt:

Re: Tak for nu

Indlæg af Jensmc »

Jeg havde nu ikke ventet, at Knud ville have slettet alt.
Undskyld mig, men det er bare for primitivt og barnligt.
Det er bare for lavt og tudeprinsagtigt.
///
jensmc

Livet er andet end knallerter, men ikke meget.
Knud
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 1702
Tilmeldt: man 20. apr 2009 10:49
Kontakt:

Re: Tak for nu

Indlæg af Knud »

du misforstår mig..men beklager!

Morten slet nu bare de sidste rester hvor jeg har markeret dette..
tak

Men hold nu bare mit login aktiv .. jeg skal nok sige til når det er tid
tak
:mrgreen:
Lars J
Fuldblods knallert
Indlæg: 480
Tilmeldt: fre 24. feb 2012 14:27
Kontakt:

Re: Tak for nu

Indlæg af Lars J »

Fint nok at du ikke vil være en del af forummet længere. Men du kan ikke forlange at indlæg slettes, hvor andre medlemmer har ydet tid, bistand og kommet med gode råd i lange baner. Alle disse info er da noget værd for andre og nye medlemmer og det er derfor for useriøst at forlange at slette indholdet. Jeg ønsker dig god vind !
Brugeravatar
Erik (Maleren)
Stor knallert
Indlæg: 136
Tilmeldt: søn 29. maj 2011 19:55
Kontakt:

Re: Tak for nu

Indlæg af Erik (Maleren) »

Hej Knud
Knud nogle gange skal man tælle til 10
Jeg ved det er svært,der sku langt--- til 10
Jeg ved det, til hverdag er jeg boss i mit eget firma
Jeg ved det, se det med brede skulder
Jeg ved det, man skal ha tålmodighed op på hesten igen
Erik (Maleren)

Yamaha FS1 SS årgang 1972 - indregistreret som MC med sort plade viewtopic.php?f=6&t=8647
Yamaha FS1 DX årgang 1979 viewtopic.php?f=6&t=12811
Yamaha FS1 DX årgang 1979 Færdig
Yamaha FS1 k1 årgang 1978 Færdig
Yamaha FS1 DX årgang 1977 Færdig
Yamaha FS1 k1 årgang 1977 viewtopic.php?f=6&t=13876
Yamaha FS1 DX årgang 1976 Færdig
Yamaha FS1 k1 årgang 1976 Færdig
Yamaha FS1 SS årgang 1975 Færdig
Yamaha FS1 SS årgang 1974 viewtopic.php?f=6&t=15457
Yamaha FS1 DX T-Hansen model viewtopic.php?f=6&t=12855
Yamaha FS1 k1 1979 Benny-model Færdig
Yamaha YL-1 årgang 1968 mini-MC Kørende - med positionslys (Krav fra synshallen)
Brugeravatar
Allan M
Gummi rocker
Indlæg: 837
Tilmeldt: søn 12. aug 2007 00:06
Kontakt:

Re: Tak for nu

Indlæg af Allan M »

Jeg mener heller ikke, at man kan forlange tråde slettet. Tråden er ikke trådstarters ejendom, netop som Lars J siger, så har andre også bidraget i tråden.

Jeg er endda af den mening, at man heller ikke burde kunne slette sine egne enkeltindlæg (men det kan man naturligvis via redigeringsfunktionen)

Det er forekommet et par gange før herinde, at jeg til min undren har oplevet nogen blive sure på hinanden, og at nogen er gået sin vej og har "smækket med døren" på vej ud ved at slette indlæg osv. Det undrer mig altid.
Brugeravatar
strynboen
Knallert Mester
Indlæg: 7466
Tilmeldt: tors 10. jan 2008 17:50
Kontakt:

Re: Tak for nu

Indlæg af strynboen »

hvis man ikke er enig med divers ting..er det bedre at blive og fremhæve sine meninger...med tiden får man måske flere med på sine meninger og når der er et flertal ,plejer admin /at rette til.hvis man har gode argumenter..
.at slette og smække med døren giver ikke nogen indflydelse....se i bakspejlet...tæl til 32,000..og overvej om man selv er på rette vej..og fortsæt på forum....vi skal ikke alle være enige..og bennys sæder var hårde en overgang...men han har altid byttet hvis man var utrilfreds..så ok for mig..

jeg bliver på forum..og kæmper for flere medredaktøre(som kreidler hansen)
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....

sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
Knud
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 1702
Tilmeldt: man 20. apr 2009 10:49
Kontakt:

Re: Tak for nu

Indlæg af Knud »

Tak for kommentarerne -også de fordømmende og de gode intentioner bag kommentarerne.

Jeg sletter mine ting og billeder, som det passer mig, men jeg forlanger ikke, at Morten skal slette resterne.. jeg opfordrede blot - men Morten, det er OK med mig.
Dog har jeg undladt Erik (Malerens) billedserie og et par andre.. de andre "hullede" indlæg fra mig, indeholder i min opfattelse ikke information til en sammenhængende/informativ beskrivelse af dette&hint. Derfor synes jeg det ville klæde bedst at de helt blev fjernet.

Tudeprins.. etc. eller ej..pjat med dig! Der er bare også en grænse for hvad jeg synes er rimeligt.. og når nu Morten mener at jeg blamerer mig og at Morten som webmaster ikke anlægger en nuanceret /upartisk fremstilling, så synes jeg ikke dette er stedet for at poste yderligere - det var jo også blot mine projekter.

Jeg pakker sammen her, dem der vil have mine råd kan sikkert finde mig. Måske vil jeg endda oprette min egen lille fedtede web-side eller udbygge den der pt. ligger underdrejet.

Jeg sletter ikke min profil; men jeg vil, omvendt set, heller ikke være aktiv... men mere på samme måde som størsteparten af de tilmeldte.

jeg synes ikke jeg har mere end en enkelt ting på falderebet at bidrage med: alternative leverandører til Bennys shop.. men Censuren vil måske klippe/slette, da det er tydeligt for de fleste, hvem der er dette forums sælger-konge og hvem der er hans ambassadører..(og det er sgu nok heller ikke tilladt), men der findes mange alternativer og i blandt disse: nogle der sælger originale dele og meget billigere end Benny- jeg bestilte fex. for 500 EUR dele i Holland og Benny, du har nu aldrig været den store leverandør til mig; så derfor er tab begrænset og ligeledes er fortjenesten ved ikke at være min leverandør.
:mrgreen:
wolfe
Fuldblods knallert
Indlæg: 474
Tilmeldt: tors 14. jun 2012 17:43
Kontakt:

Re: Tak for nu

Indlæg af wolfe »

knud synes sku det for lavt det du har gang i!
må indrømme jeg så lidt op til dine projekter, fordi jeg selv synes den "tuningsverden" er spænende!

men og nedgøre alt på dette forum og bennys super gode arbejde, er ikke i orden. handler du i udlandet, fair nok, men havde vi ikke bennys shop skulle man skaffe alt fra udlandet eller thansen.

Tim C
Tim C
Knud
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 1702
Tilmeldt: man 20. apr 2009 10:49
Kontakt:

Re: Tak for nu

Indlæg af Knud »

Stopper dette flæberi aldrig vågn dog op mand
:mrgreen:
Knud
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 1702
Tilmeldt: man 20. apr 2009 10:49
Kontakt:

Re: Tak for nu

Indlæg af Knud »

Jeg stopper her sorry
I må have det godt allesammen
Vh Knud
:mrgreen:
Brugeravatar
Kim B S
Knallert Mester
Indlæg: 5756
Tilmeldt: fre 25. jan 2008 21:33
Kontakt:

Re: Tak for nu

Indlæg af Kim B S »

Hej Knud.
Trist at ende det hele på den måde. :crying Jeg synes ellers at det var intersant at følge dine tråde, som er meget detaljerede, nørdede og lærerige. :(y) Men det undre mig, hvordan det kan gå så galt, på grund af nogen reservedele fra Benny. :shock: Personlig har jeg altid fået meget fine dele og meget fin service ved Benny, Jeg har også købt alle mine FS1-skærme inclusiv en fin DX-forskærm, (brugt siden 2009 og stadig uden rust) hvilket jeg synes er fint til prisen. :bravo Jeg har faktisk kun købt noget i udlandet, hvis det ikke kunne fåes ved Benny eller enkelte gange ved moped-speed, hvor Benny ikke havde den manglede del. :wink:
Hilsen Kim.
Kim B S.

Mine Knallerter
Yamaha FS1 DX gul årg. 1976, med lidt ekstraudstyr og en del krom.
Yamaha FS1 K1 Special. 2 farvet årg. 1978. nummermatch. Projekt.
Yamaha FS1 SS. Grøn årg. 1973. Projekt som er under opbygning.
Yamaha SA Passola. Gul Årg. 1980.

Min El-Kabinescooter.
Lindebjerg Urban Luksus. Rødmetal og hvid. Årg. 2021.

Min bil.
Volvo 240 GL 2,3 sedan. Mørkeblåmetal. Årg. 1990.
sailor

Re: Tak for nu

Indlæg af sailor »

Ja Knud, man bliver som bekendt aldrig enig med alle, og hvad du og
Benny angår foreslår jeg at i enes om at være uenige ...

Jeg er sikker på at du finder en skærm i den kvalitet du søger på
nettet, eller andet steds, så jeg foreslår at du ligger uenigheden bag
dig, og fortsætter dine meget tiltalende renoverings tråde, som mange
finder glæde og inspiration i at følge.

Velkommen tilbage.
Besvar

Tilbage til "Frit Forum - Off Topic"