mange tak til

Her kan du skrive hvad du har lyst til, bare du overholder retningslinierne for forummet. Knallert emner bedes så vidt muligt placeres i en anden relevant kategori.
Besvar
tøffe
Gummi rocker
Indlæg: 802
Tilmeldt: tirs 7. okt 2008 08:45
Kontakt:

mange tak til

Indlæg af tøffe »

mange tak for hjælpen til morten og nils med mit lednings problem og og tak for hjælpen pr tl og en hyglig sluder til jer og et kanon stykke arbejde til jer uden hjemme side her var jeg ikke nået så langt det kan ikke siges for meget at det er en kanon god side her og håber at det er mugligt at møde til somer når solen skinder og fuglen pipper så skal der benzin i blodet i gen jeg glæder mig til at prøve at komme ud at kører og møde ander medlemer her fra mvh tøffe og familie
Brugeravatar
Kim B S
Knallert Mester
Indlæg: 5756
Tilmeldt: fre 25. jan 2008 21:33
Kontakt:

Re: mange tak til

Indlæg af Kim B S »

Hej Tøffe.
Jeg kan kun være enig i at det er et suverent godt forum, med mange rare og hjælpsomme mennesker, som jeg også har harft meget gavn og glæde af. :wink: :D
Derfor vil jeg gerne være med i koret, som består af folk som siger tak for et godt forum. :wink: :D

Og så vil jeg også lige sige på forhånd mange tak for tilbudet, med hjælp til mit elsystem på min Yamaha. Jeg glæder mig allerede til vi skal skruge. :wink: :D
Jeg håber også der kommer noget jeg kan hjælpe med. :wink: :D
Hilsen Kim.
Kim B S.

Mine Knallerter
Yamaha FS1 DX gul årg. 1976, med lidt ekstraudstyr og en del krom.
Yamaha FS1 K1 Special. 2 farvet årg. 1978. nummermatch. Projekt.
Yamaha FS1 SS. Grøn årg. 1973. Projekt som er under opbygning.
Yamaha SA Passola. Gul Årg. 1980.

Min El-Kabinescooter.
Lindebjerg Urban Luksus. Rødmetal og hvid. Årg. 2021.

Min bil.
Volvo 240 GL 2,3 sedan. Mørkeblåmetal. Årg. 1990.
Besvar

Tilbage til "Frit Forum - Off Topic"