Honda melody stjålet i indkørslen --UPDATE med video--

Her kan du skrive hvad du har lyst til, bare du overholder retningslinierne for forummet. Knallert emner bedes så vidt muligt placeres i en anden relevant kategori.
Brugeravatar
strynboen
Knallert Mester
Indlæg: 7466
Tilmeldt: tors 10. jan 2008 17:50
Kontakt:

Re: Honda melody stjålet i indkørslen

Indlæg af strynboen »

det er sgu helt olsenbanden...lovlig krimilinalitet..og u lovlig kriminalitet.

..men så længe at forsikrings selskaberne tjerner penge..er de ligeglade.
..men det er jo et spørgsmål om prinsipper ikke penge...


men hvem vil være betjente i dag..nok kun halvtumper...de ærlige prinsipfaste ægte betjente..er rendt væk for længe siden..eller fyret i reformen..min søster som er i politiet...er flyttet 4 gange i de sidste år...de håber hun giver op til sidst,,og selv siger op...alternativt flytter de hende til sjælland eller jylland så hun må opgive jobbet..hun er tjenestemand..på 30 år i tjeneste..så de må ikke fyre hende...men prøver at presse de gamle ud..det er lovligt
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....

sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
Brugeravatar
juhl-drengen
Knallert Mester
Indlæg: 3338
Tilmeldt: søn 11. mar 2012 00:13
Kontakt:

Re: Honda melody stjålet i indkørslen

Indlæg af juhl-drengen »

Læg mærke til DE FLESTE af de yngre betjente er meget magtliderlige..

Synes som oftest de ældre betjente har for vane med at være lidt mere "fair"
You can't buy
HAPPINESS
But you can buy
HORSE
POWER

And that's kind off
THE SAME THING

KTM: KICK TILL MONDAY
Brugeravatar
Twinsport
Gummi rocker
Indlæg: 828
Tilmeldt: man 21. jan 2013 20:20
Kontakt:

Re: Honda melody stjålet i indkørslen

Indlæg af Twinsport »

juhl-drengen skrev:... Læg mærke til DE FLESTE af de yngre betjente er meget magtliderlige...
Slap lige af!

Man kan lige så godt sige at DE FLESTE yngre mennesker meget gerne "spiller op" til betjentene og at DE FLESTE yngre mennesker gerne vil fremprovokere situationer der ender med at en (måske ung?) betjent er nødt til at bruge magt.

Jeg siger ikke at mit udsagn er mere rigtigt end dit, men det giver lige så lidt mening som dit :roll:

Jeg ved godt at vi er forskellige steder i livet - og det kan ses i det vi skriver. Imidlertid tror jeg helt og fuldt, at en betjent som mødes med "fornuftig attitude" også svarer fornuftigt tilbage, mens at reaktionen vil være helt anderledes hvis betjenten møder en provokerende idiot.

/Steen
Brugeravatar
Morten - Webmaster
Site Admin
Indlæg: 6634
Tilmeldt: tors 9. aug 2007 20:29
Kontakt:

Re: Honda melody stjålet i indkørslen

Indlæg af Morten - Webmaster »

Twinsport skrev:
Slap lige af!

Man kan lige så godt sige at DE FLESTE yngre mennesker meget gerne "spiller op" til betjentene og at DE FLESTE yngre mennesker gerne vil fremprovokere situationer der ender med at en (måske ung?) betjent er nødt til at bruge magt.

Jeg siger ikke at mit udsagn er mere rigtigt end dit, men det giver lige så lidt mening som dit :roll:

Jeg ved godt at vi er forskellige steder i livet - og det kan ses i det vi skriver. Imidlertid tror jeg helt og fuldt, at en betjent som mødes med "fornuftig attitude" også svarer fornuftigt tilbage, mens at reaktionen vil være helt anderledes hvis betjenten møder en provokerende idiot.

/Steen
Enig.. JEG gad ikke have deres job.

Når det så er sagt så er det DYBT frustrerende at de ikke kan tage folks sager mere seriøst i de tilfælde i omtaler, men det tror jeg nu ikke er betjentenes skyld, nok nærmere samfundet/landets ledelse som begrænser deres muligheder. Jeg tror de nogen gange er ligeså frustrerede som jer over at måtte lade en oplagt sag ligge pga politik/regler/manglende ressourcer.

Personligt er jeg altid blevet taget meget alvorligt når jeg har haft anmeldt et forhold (sket 5-8 gange, bl.a indbrudsforsøg, mistænkelig adfærd m.m.)
Morten - Webmaster.

Køreklare maskiner:
Yamaha FS1 SS K1 '72 5 gears MC. , Yamaha FS1 DX '76 - som original, Vespa gran luxe 177ccm '59- Urestaureret,
Projekter på lager:
Yamaha FS1 SS K1 '72 med drejeventil, Yamaha FS1 SS K1 '74, Yamaha FS1 SS K1 '75
Brugeravatar
juhl-drengen
Knallert Mester
Indlæg: 3338
Tilmeldt: søn 11. mar 2012 00:13
Kontakt:

Re: Honda melody stjålet i indkørslen

Indlæg af juhl-drengen »

Mine erfaringer er at af den simple grund jeg er ung betyder de kører det ekstra på mig, jeg svarer altid betjentene høfligt og er samarbejdsvillig uden attitude, på samme grad jeg er overfor de fleste mennesker jeg møder.

Men jeg har set eksempler på også ved folk oppe i 30-50'erne der bliver stoppet af ordensmagten at de yngre betjente har en attitude og umiddelbart er noget mere magtliderlige end de betjente der måske er 10-20 år ældre..

Men måske jeg har haft en del uheldige erfaringer..


Det har du nok en pointe i morten, men i politi kredse belønnes der for hvor mange bøder der er delt ud, og det er i mine øjne en HELT FORKERT motivator.. det er stats "Korruption"
You can't buy
HAPPINESS
But you can buy
HORSE
POWER

And that's kind off
THE SAME THING

KTM: KICK TILL MONDAY
Jensmc
Knallert Mester
Indlæg: 3213
Tilmeldt: tors 21. feb 2008 21:59
Kontakt:

Re: Honda melody stjålet i indkørslen

Indlæg af Jensmc »

Jeg tror ærligt talt, at Fup er rævnende ligeglad med de andres historier om stjålne knallerter.
Jeg håber, den dukker op, og tyven fundet.
Held og lykke.
///
jensmc

Livet er andet end knallerter, men ikke meget.
Brugeravatar
Morten - Webmaster
Site Admin
Indlæg: 6634
Tilmeldt: tors 9. aug 2007 20:29
Kontakt:

Re: Honda melody stjålet i indkørslen

Indlæg af Morten - Webmaster »

juhl-drengen skrev:Mine erfaringer er at af den simple grund jeg er ung betyder de kører det ekstra på mig, jeg svarer altid betjentene høfligt og er samarbejdsvillig uden attitude, på samme grad jeg er overfor de fleste mennesker jeg møder.

Men jeg har set eksempler på også ved folk oppe i 30-50'erne der bliver stoppet af ordensmagten at de yngre betjente har en attitude og umiddelbart er noget mere magtliderlige end de betjente der måske er 10-20 år ældre..

Men måske jeg har haft en del uheldige erfaringer..


Det har du nok en pointe i morten, men i politi kredse belønnes der for hvor mange bøder der er delt ud, og det er i mine øjne en HELT FORKERT motivator.. det er stats "Korruption"
Måske der er en grund til dine iagttagelser juhl, Hvis du, som du beskrev tidligere, færdes/har færdes i et miljø hvor veninderne tager tid på hvor længe det tager og stjæle og skrælle en knallert.

Jeg siger bare at nogen gange så er folk så smarte og grænseoverskridende at jeg, hvis jeg havde været betjenten, ville have haft lyst til at smøre knægten/stodderen en på låget. (Læs: LYST, selvfølgelig skal de ikke gøre det)

Prøv engang at forestille dig hvordan det er at skulle være være autoritær ved at være børnehavepædagogisk over for hvalpe der tér sig som små mafioso'er og spytter / råber og slår ud efter ordensmagten. Næ, hvis nu de (dem som falder udenfor normal opdragelse) havde lært at opføre sig normalt og dannet så ville de måske også opleve en mere afslappet og venlig ordensmagt.

Respekt for hinanden må være nøgleordet i vores samfund.

Jeg har stor respekt for de mennesker i politiet som for en ringe løn sætter deres liv og førlighed på spil for alle os andre.
Morten - Webmaster.

Køreklare maskiner:
Yamaha FS1 SS K1 '72 5 gears MC. , Yamaha FS1 DX '76 - som original, Vespa gran luxe 177ccm '59- Urestaureret,
Projekter på lager:
Yamaha FS1 SS K1 '72 med drejeventil, Yamaha FS1 SS K1 '74, Yamaha FS1 SS K1 '75
Brugeravatar
juhl-drengen
Knallert Mester
Indlæg: 3338
Tilmeldt: søn 11. mar 2012 00:13
Kontakt:

Re: Honda melody stjålet i indkørslen

Indlæg af juhl-drengen »

Ja men det gælder så vidt jeg ved ikke for f.eks min mor og far..
begge to er offentligt ansatte og så meget engle den gennemsnitlige dansker kan blive :hihi

Men synes vi går offtopic i den...

Lad os håbe at melodyen kommer tilbage og tyven får som fortjent! :roll:
You can't buy
HAPPINESS
But you can buy
HORSE
POWER

And that's kind off
THE SAME THING

KTM: KICK TILL MONDAY
Knud
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 1702
Tilmeldt: man 20. apr 2009 10:49
Kontakt:

Re: Honda melody stjålet i indkørslen

Indlæg af Knud »

Morten - Webmaster skrev:
juhl-drengen skrev:Mine erfaringer er at af den simple grund jeg er ung betyder de kører det ekstra på mig, jeg svarer altid betjentene høfligt og er samarbejdsvillig uden attitude, på samme grad jeg er overfor de fleste mennesker jeg møder.

Men jeg har set eksempler på også ved folk oppe i 30-50'erne der bliver stoppet af ordensmagten at de yngre betjente har en attitude og umiddelbart er noget mere magtliderlige end de betjente der måske er 10-20 år ældre..

Men måske jeg har haft en del uheldige erfaringer..


Det har du nok en pointe i morten, men i politi kredse belønnes der for hvor mange bøder der er delt ud, og det er i mine øjne en HELT FORKERT motivator.. det er stats "Korruption"
Måske der er en grund til dine iagttagelser juhl, Hvis du, som du beskrev tidligere, færdes/har færdes i et miljø hvor veninderne tager tid på hvor længe det tager og stjæle og skrælle en knallert.

Jeg siger bare at nogen gange så er folk så smarte og grænseoverskridende at jeg, hvis jeg havde været betjenten, ville have haft lyst til at smøre knægten/stodderen en på låget. (Læs: LYST, selvfølgelig skal de ikke gøre det)

Prøv engang at forestille dig hvordan det er at skulle være være autoritær ved at være børnehavepædagogisk over for hvalpe der tér sig som små mafioso'er og spytter / råber og slår ud efter ordensmagten. Næ, hvis nu de (dem som falder udenfor normal opdragelse) havde lært at opføre sig normalt og dannet så ville de måske også opleve en mere afslappet og venlig ordensmagt.

Respekt for hinanden må være nøgleordet i vores samfund.

Jeg har stor respekt for de mennesker i politiet som for en ringe løn sætter deres liv og førlighed på spil for alle os andre.
Hørt! :(y)
:mrgreen:
Brugeravatar
Poul-Erik A.
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2144
Tilmeldt: søn 21. okt 2007 10:20
Kontakt:

Re: Honda melody stjålet i indkørslen

Indlæg af Poul-Erik A. »

Jeg glemte i første indlæg at nævne, at Politiet forklarede mig at man faftisk kan nævne et stelnr. "forkert" for i stedet for : 381-100*** WYA-L hedder det WYA-L 381-100*** i Poliets register... Det kunne jo være Honda'en bliver fundet af en borger, der indberetter den og dernæst kommer på hittegods-kontoret - og så ikke bliver "genkendt". Det var faktisk på vej til at ske for den lysegrønne SS (profilbilledet)...
M.v.h. Poul Erik A. "Selv det ringeste værktøj & instrumenter er bedre end slet ingen..."

Yamaha FS1 K SS 1974
Yamaha FS1 K SS 1974 (een ejer)
Yamaha FS1 DX 1977 (JT1 drejeventil + autolube + forsøgstun)
Yamaha FS1 K 1978 (Solgt)

VW Polo 6N 1997 (der har været omkring en karosserifagmand)

Honda Civic 1,5 1991

Puch Maxi K 1976 (overtaget fra sønnike)

BFC Stafette 1954 (under restaurering)

BM Terrier 425 1956 (4 cyl. benzintraktor)
Deutz D30 1960 (2 cyl. dieseltraktor)
Brugeravatar
nielsfup
Moderator
Indlæg: 4278
Tilmeldt: søn 7. okt 2007 22:11
Kontakt:

Re: Honda melody stjålet i indkørslen

Indlæg af nielsfup »

Hej
Jeg har også stor respekt for de Politi folk der bikse med alt det lo** der er derude.

Og jeg tror helt sikkert det er en leddelses beslutning at ned prioritere sådan en opgave som en stjålet knallert.
Men Jeg føler mig krænket når en, går ind på min ejendom og stjæler fra mig. Og selv med gode billeder og video materiale gør politiet intet andet end overgiver sagen til cykel gruppen.

For mig handler det om mere end en om knallert. Jeg er blevet bestjålet på mig egen adresse. Og det er ikke godt at ingen tager det alvorligt

Tænker også at hvis en knallert bliver betragtet som en cykel af politiet hvorfor skal jeg så køre med hjelm og betale forsikring :wink: :wink:
// Niels
FS1-DX-78 5Gear MC
FS1-SS -75 under opbygning
Honda Melody Mini ( stjålet )
Suzuki FZ-50

If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bull (W.C. Fields)

Kvalitets reservedele fås på http://shop.yamahafs1.dk/" onclick="window.open(this.href);return false;
Tændings indstillings boks kan ses her viewtopic.php?f=68&t=5580" onclick="window.open(this.href);return false;
Brugeravatar
Morten - Webmaster
Site Admin
Indlæg: 6634
Tilmeldt: tors 9. aug 2007 20:29
Kontakt:

Re: Honda melody stjålet i indkørslen

Indlæg af Morten - Webmaster »

Du må endelig ikke misforstå mig niels. Jeg er helt enig. Du serverer på et sølvfad og bliver spist af med ingenting. Forstår godt du føler dig krænket, det ville jeg også gøre.


Sent from Mobile device
Morten - Webmaster.

Køreklare maskiner:
Yamaha FS1 SS K1 '72 5 gears MC. , Yamaha FS1 DX '76 - som original, Vespa gran luxe 177ccm '59- Urestaureret,
Projekter på lager:
Yamaha FS1 SS K1 '72 med drejeventil, Yamaha FS1 SS K1 '74, Yamaha FS1 SS K1 '75
Brugeravatar
SigSauer
Gummi rocker
Indlæg: 672
Tilmeldt: fre 28. dec 2012 02:03
Kontakt:

Re: Honda melody stjålet i indkørslen

Indlæg af SigSauer »

juhl-drengen skrev:Læg mærke til DE FLESTE af de yngre betjente er meget magtliderlige..

Synes som oftest de ældre betjente har for vane med at være lidt mere "fair"
Stop nu. Der er snart ikke en tråd her på forum, hvor du ikke har øset ud af din store livserfaring. Du er 18 år - der må være en grænse for hvor meget du har oplevet i dit "lange" liv...
Jeg får sgu snart hovedpine....
/Claus

FS1 72, nummermatch, MC
FS1-DX 76, årgangsmatch
FS1-DX 78, nummermatch, fremtidig projekt
FS1-K1 78, nummermatch, fremtidig projekt
FS80SE 81, nummermatch, MC
Yamaha XVS 650 DragStar, 01
Yamaha XVS 650 DragStar, 04
-----------------------------------------------------------------------
Ting til salg:
http://www.guloggratis.dk/search?q=claus794
http://www.dba.dk/brugerens-annoncer/brugerid-4142342/
Brugeravatar
Henrik Buresø
Fuldblods knallert
Indlæg: 353
Tilmeldt: søn 15. apr 2012 20:54
Kontakt:

Re: Honda melody stjålet i indkørslen

Indlæg af Henrik Buresø »

nielsfup skrev:Hej
Jeg har også stor respekt for de Politi folk der bikse med alt det lo** der er derude.

Og jeg tror helt sikkert det er en leddelses beslutning at ned prioritere sådan en opgave som en stjålet knallert.
Men Jeg føler mig krænket når en, går ind på min ejendom og stjæler fra mig. Og selv med gode billeder og video materiale gør politiet intet andet end overgiver sagen til cykel gruppen.

For mig handler det om mere end en om knallert. Jeg er blevet bestjålet på mig egen adresse. Og det er ikke godt at ingen tager det alvorligt

Tænker også at hvis en knallert bliver betragtet som en cykel af politiet hvorfor skal jeg så køre med hjelm og betale forsikring :wink: :wink:




Niels har du været ude i området,og spotte lidt,hvis den er taget på den måde må det være en person der er lidt mere lokalt,
Brugeravatar
nielsfup
Moderator
Indlæg: 4278
Tilmeldt: søn 7. okt 2007 22:11
Kontakt:

Re: Honda melody stjålet i indkørslen

Indlæg af nielsfup »

Ja jeg har kikket flere steder men nej

Her er link til video af indkørslen

https://www.youtube.com/channel/UCEWcqX ... DMQ/videos" onclick="window.open(this.href);return false;
// Niels
FS1-DX-78 5Gear MC
FS1-SS -75 under opbygning
Honda Melody Mini ( stjålet )
Suzuki FZ-50

If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bull (W.C. Fields)

Kvalitets reservedele fås på http://shop.yamahafs1.dk/" onclick="window.open(this.href);return false;
Tændings indstillings boks kan ses her viewtopic.php?f=68&t=5580" onclick="window.open(this.href);return false;
Brugeravatar
Henrik Buresø
Fuldblods knallert
Indlæg: 353
Tilmeldt: søn 15. apr 2012 20:54
Kontakt:

Re: Honda melody stjålet i indkørslen

Indlæg af Henrik Buresø »

kan se på filmen at han er udenlands herkomst,(meget målrettet),ikke meget tøven,så han ved den står der
claus olieklud
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2165
Tilmeldt: tirs 3. mar 2009 01:42
Kontakt:

Re: Honda melody stjålet i indkørslen

Indlæg af claus olieklud »

hejsa... man siger fotodokumentation er godt, men det er jo bare deprimerende at se på... hvis ikke politiet vil hjælpe, ja så syntes jeg du selv skal efterlyse gerningsmanden, der er helt sikkert nogle der vil kunne genkende ham... spørgsmålet er så bare om hvis du selv finder frem til hvor han bor, ja om så politiet vil gøre noget ? egenligt burde han kunne trækkes i retten og dømmes til at erstatte knallerten ? jeg syntes du skal kontakte politiet dagligt indtil de bliver trætte af dig og enten gør noget ved det, eller beder dig om ikke kontakte dem mere i denne sag...

ja vi har meget gavn af udlændinge - der hvor den slags kommer fra får de hugget fingerne af hvis de bliver taget i tyveri, men her i danmark får de en medalje !

jeg ved hvordan jeg selv har det når man bliver udsat for tyveri - man bruger enormt meget tid på at tænke på det, samt hele tiden tænker på hvornår det sker igen... hvergang tænker jeg på fordelen ved en hidsig hund hvilket er det bedste vagtværn, så kan politi, alarmer og overvågning godt pakke sammen

hilsen olieklud
Oscar
Stor knallert
Indlæg: 147
Tilmeldt: lør 9. nov 2013 22:41
Kontakt:

Re: Honda melody stjålet i indkørslen

Indlæg af Oscar »

Jeg har måske et spor om din forsvunde Honda!

Idag da jeg kom kørende med min far foran netto på Gladsaxe ringvej (han kom ud fra dynamovej)
Jeg greb hurtigt telefonen og fik skudt 3 rimelige dårlige billeder (2 af dem helt ubrugelige).

Her er billedet:

Billede
upload photos
SCO 3 gear Super 73´
Yamaha FS1, 76'
Puch MS50 3 gear, 78' SOLG
Crosser 4 takt
Zhenhua Dax, 2014'
Brugeravatar
nielsfup
Moderator
Indlæg: 4278
Tilmeldt: søn 7. okt 2007 22:11
Kontakt:

Re: Honda melody stjålet i indkørslen

Indlæg af nielsfup »

Hej Oscar
God gået. Det er et rigtig godt billede.

Jeg skylder et sigenatment af Hondaen

Den er rød


Kick starter pedal er næsten vandret ( som originalt )
Luftfilter er ikke originalt men erstattet af et Hansen universan filter . Jeg har drejet et overgangs stykke mellem karburator og filter
Honda mærket mangler på for siden
lygtehuset er samlet med to sorte kabel bindere ( der er boret huller )
Der er to sorte propper i venstre side af for skjoldet oppe under styret
Der er en Dymo lable på indvendig i for skjoldet oppe under styret ( der er to linjer )
Bag skærmen er savet kortere end standard og har en lille lable fra en forhandler i KBH
Der er et originalt venstre spejl på
Kick starter skjoldet er filet med mange spor bag på ved slyng koblingen
der er et lille hul i forskærmen / ( slid fra dækket )

Cylinderen er boret til 41.75mm

Forsikringa policen ligger i den lille boks under sædet

Sædet er lappet med en grå lap i venstre side ( gummibåds lap)

Der er en alm 12 haloge pære i forlygten ( med en hjemmelavet adapter )

Der e r skåret en del af køleblæser skjoldet oppe ved stød dæmperen
// Niels
FS1-DX-78 5Gear MC
FS1-SS -75 under opbygning
Honda Melody Mini ( stjålet )
Suzuki FZ-50

If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bull (W.C. Fields)

Kvalitets reservedele fås på http://shop.yamahafs1.dk/" onclick="window.open(this.href);return false;
Tændings indstillings boks kan ses her viewtopic.php?f=68&t=5580" onclick="window.open(this.href);return false;
Brugeravatar
Morten - Webmaster
Site Admin
Indlæg: 6634
Tilmeldt: tors 9. aug 2007 20:29
Kontakt:

Re: Honda melody stjålet i indkørslen

Indlæg af Morten - Webmaster »

Nørhøj hvor det klør i armen når man ser videoerne... :twisted:

Forbandede møg hvalp.
Morten - Webmaster.

Køreklare maskiner:
Yamaha FS1 SS K1 '72 5 gears MC. , Yamaha FS1 DX '76 - som original, Vespa gran luxe 177ccm '59- Urestaureret,
Projekter på lager:
Yamaha FS1 SS K1 '72 med drejeventil, Yamaha FS1 SS K1 '74, Yamaha FS1 SS K1 '75
Besvar

Tilbage til "Frit Forum - Off Topic"