forslag til forbedring

Her kommer opslag om ændringer og opdateringer. Du kan også foreslå ændringer og tilføjelser til forummet her.
claus olieklud
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2165
Tilmeldt: tirs 3. mar 2009 01:42
Kontakt:

forslag til forbedring

Indlæg af claus olieklud »

hejsa... de fleste har sikkert prøvet at skrive et langt indlæg, og så lige i det man trykker udfør får man det svar at man ikke har de nødvendige tilladelser til at skrive... det er tiltrods at man havde logget sig ind forinden, måske skydes det at man kortvarigt imens man skrev har mistet sin internet forbindelse, enten fordi sin internet udbyder er presset, eller også fordi man er kommet til at rykke i stikket til sit modem, eller måske skyldes det knallertforums udbyder som engang imellem fejler ? lige meget hvad så er det da skide irreterende

nu tænker jeg så hvorfor indlægget ikke automatisk bliver gemt som en kladde netop i denne situation ??? alså kunne der istedet stå : du har ikke de nødvendige tilladelser til at skrive i dette forum, men dit indlæg er blevet gemt som kladde - prøv at logge ind igen

ville det kræve en stor ændring ??? ellers syntes jeg det ville være smart

hilsen olieklud
Brugeravatar
Kim B S
Knallert Mester
Indlæg: 5756
Tilmeldt: fre 25. jan 2008 21:33
Kontakt:

Re: forslag til forbedring

Indlæg af Kim B S »

Hej Claus.
Det er faktisk længe siden jeg har prøvet noget lignende, men det er rigtig trals når man lige har brugt 20 minutter på adskellige linier, og når man så trykker (Udfør), så forsvinder alt det man lige har skrevet. SHIT. :evil: Derfor prøver jeg på at vende mig til at KOPIERE TEKSTEN inden jeg trykker udfør, så jeg altid kan sætte det ind igen, hvis det skulle ske. :wink:
Hvis det er muligt at lave noget i stil med det du nævner, kunne det helt sikkert være dejligt. :(y)
Hilsen Kim.
Kim B S.

Mine Knallerter
Yamaha FS1 DX gul årg. 1976, med lidt ekstraudstyr og en del krom.
Yamaha FS1 K1 Special. 2 farvet årg. 1978. nummermatch. Projekt.
Yamaha FS1 SS. Grøn årg. 1973. Projekt som er under opbygning.
Yamaha SA Passola. Gul Årg. 1980.

Min El-Kabinescooter.
Lindebjerg Urban Luksus. Rødmetal og hvid. Årg. 2021.

Min bil.
Volvo 240 GL 2,3 sedan. Mørkeblåmetal. Årg. 1990.
Brugeravatar
strynboen
Knallert Mester
Indlæg: 7466
Tilmeldt: tors 10. jan 2008 17:50
Kontakt:

Re: forslag til forbedring

Indlæg af strynboen »

jeg har haft samme problem..(.men efter at have fået trio fra tdc..sker det aldrig mere.)...så tror du skal tjekke din udbyder..om han levere varen..
det burde ikke være nøvendigt at gemme kladder automatisk...det er jo bøvlet at slette dem..vil tro det belaster båndbredden så der vil komme flere problemer,end fordele...
men hvad ved jeg.. :whew om data systemer..ikke en disse..disse forum køre på en standart platform..som ikke kan tilpasses ret meget...tilgengæld er de billige..
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....

sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
Brugeravatar
Dewil
Knallert Mester
Indlæg: 3913
Tilmeldt: lør 29. maj 2010 20:42
Kontakt:

Re: forslag til forbedring

Indlæg af Dewil »

Problemet er sikkert i IE, ikke sandt? Jeg bruger konsekvent Firefox til forum og med den forsvandt problemet og kom aldrig tilbage.
Johannes (detaljetosse) CPR & NEMID VALIDERET

FS1 DX 78 * nummermatch * nøglematch * fuld historie * FS1 DX 78 * nummermatch * nøglematch * fuld historie * FS1 DX 76 * nummermatch * nøglematch * Chienne * FS1 K1 72 * årgangsmatch * Under opbygning
Brugeravatar
Morten - Webmaster
Site Admin
Indlæg: 6634
Tilmeldt: tors 9. aug 2007 20:29
Kontakt:

Re: forslag til forbedring

Indlæg af Morten - Webmaster »

Det er ikke muligt Claus. Men gør som kim og jeg. Kopier teksten for en sikkerheds skyld ;)
Morten - Webmaster.

Køreklare maskiner:
Yamaha FS1 SS K1 '72 5 gears MC. , Yamaha FS1 DX '76 - som original, Vespa gran luxe 177ccm '59- Urestaureret,
Projekter på lager:
Yamaha FS1 SS K1 '72 med drejeventil, Yamaha FS1 SS K1 '74, Yamaha FS1 SS K1 '75
Brugeravatar
trs
Fuldblods knallert
Indlæg: 459
Tilmeldt: tirs 25. okt 2011 14:42
Kontakt:

Re: forslag til forbedring

Indlæg af trs »

Hjælper self. ikke.

Men ser ikke problemet med Google Crome på fiber eller via mobil forbindelse.
Yamaha FS1 1978 K1 Candy blå Lavet af ingenting.
Yamaha FS1 1978 K1 Brilliant rød -Solgt
Yamaha FS1 1989 Cross tema

Registrer eller søg stel & nummerblokke HER: register/add.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Guide til 76 mærker viewtopic.php?f=5&t=13774&p=124031&hilit=tank#p124031" onclick="window.open(this.href);return false;
Guide til 78 mærker viewtopic.php?f=21&t=2666" onclick="window.open(this.href);return false;

Ting tilsalg http://www.guloggratis.dk/search?q=christian1116" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.dba.dk/brugerens-annoncer/brugerid-1510201/" onclick="window.open(this.href);return false;
claus olieklud
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2165
Tilmeldt: tirs 3. mar 2009 01:42
Kontakt:

Re: forslag til forbedring

Indlæg af claus olieklud »

hejsa... så er jeg her igen med mine forslag.

pkt1. i stedet for hver enkel bruger skal havde image resizer liggende på sin computer, hvorfor så ikke indbygge det i knallertforum så det forgår automatisk ? altså således at man bare sætter billeder ind uanset størrelse, og forummaskinen klarer resten uden man selv skal gøre noget.
jeg vil påstå at 9 ud af 10 ikke har noget at bruge image resizer til, altså ud over knallertforum !

pkt2. man ser MEGET TIT 2 tilmeldte ( heraf den ene google bot ) 0 skjulte + 31 gæster... hvorfor skal det være sådan ??? hvis folk var tvunget til at indlogge for at læse ville chancen for en kommentar være langt større !!! jeg tror efterhånden at der er mange der har glemt sit kodeord ( og sikkert også er ligeglade ) fordi man kan jo læse næsten det hele aligevel... jeg gør det selv næsten dagligt.

pkt3. dette punkt hænger lidt sammen med de første 2 punkter, altså forstået således at det måske kræver økonomi at fortage nogle af de ændringer jeg forslår.

om ikke så længe skal der indsamles sølle 600 kr for at knallertforum kan fungere yderligere et år - det er selvfølgelig helt fint med en indsamling, men lad og nu antage at der var behov for et væsenligt større beløb for at kunne fortage moderniseringer, ville det så ikke være en ide at opkræve 50 kr fra hver bruger ?
det er meget let at styre, ganske ligesom da forummet brød sammen fik vi en besked om at vi skulle finde et nyt kodeord - denne gang skal vi så havde betalt 50 kr for at komme vidre til det punkt hvor vi skal angive det nye kodeord.

desuden sikre vi os at hvis der er nogen der det sidste års tid har skabt sig uautoiseret adgang til knallertforum, at de bliver nulstillet.

jeg syntes det ser helt åndsvagt ud med 3153 brugere ! der er sku da højst 200 af dem der er aktive ! man skulle næsten tro at der var nogen der sad og høstede et EU tilskud for som fora at havde flest medlemmer... send samtlige et girokort på 50 kr og se så hvor mange der er tilbage.

jeg har nævnt dette mange gange før, det er altså ikke fordi jeg vil gøre opmærksom på mig selv, ej heller fordi jeg keder mig, eller ønsker at være ond, men fordi jeg syntes det ville være rigtigt at gøre det jeg nævner.

nå hva`siger i ??? 3153 gange 50 kr = 157650 kr - så er der også råd til at give de aktive drenge en ny computer som tak for arbejdet... msi laver en fed model der hedder gt 80 - ta den med den store ssd, den kan det hele til kun 45000 kr, det er en fed bærebar computer.

this is no fun.

hilsen olieklud
Brugeravatar
juhl-drengen
Knallert Mester
Indlæg: 3338
Tilmeldt: søn 11. mar 2012 00:13
Kontakt:

Re: forslag til forbedring

Indlæg af juhl-drengen »

Lad os få den integrede postimg.org funktion tilbage ligesom dengang før hacker angrebet nok det jeg savner mest..
You can't buy
HAPPINESS
But you can buy
HORSE
POWER

And that's kind off
THE SAME THING

KTM: KICK TILL MONDAY
Brugeravatar
12V
Moderator
Indlæg: 3458
Tilmeldt: ons 24. mar 2010 01:01
Kontakt:

Re: forslag til forbedring

Indlæg af 12V »

Hej Olieklud.

Den første er jeg helt enig i, det ville være rart hvis forummet kunne formindske billederne under upload. Sidst jeg tjekkede var der ingen modul til dette. Jeg ser lige efter om der findes noget. Postimg.org som Juhl foreslår er sådan lidt en halv løsning, klikker jeg på disse billeder fra en smartphone bliver jeg ledt videre til spam 1 ud af 4 gange, ufedt. Og så har vi ingen ide hvor længe den service eksisterer og hvor længe billederne gemmes.

Punkt 2, hvis vi lukker for læsning får vi ingen nye brugere forbi. Vi ligger rigtig godt placeret på søge maskiner, med det indhold der er på siden. Lukker vi for læsning vil dette forsvinde indefor kort tid og ingen finder os mere.
Det sidste du siger modsiger sig selv. Du mener brugerne er for dovne til rekvirere deres glemte kodeord, eller bare ikke gider logge ind. Men samtidig mener du at de har lyst til at oprette en bruger, til en side hvor de ikke kan se indholdet inden de er registreret? Den tror jeg ikke på.

Punkt 3 og øvrigt. Jeg tror ikke penge vil ændre noget. Så skulle det da være for at nogen udvikler er modul til formindskelse af billeder under upload. Hvad mener du ellers trænger til en modernisering?
Jeg har brugt flere dage på oprydning i forummet og for at lave den nye struktur, at indsamle penge fra brugerne havde ikke ændret noget på dette for mig, jeg gør det gerne gratis.
At kræve penge fra brugerne tror jeg skræmmer flere væk. At der kun er få 100 aktive ud af alle tilmeldte er en skam, men de inaktive spiser ingen brød, kan ikke se hvorfor man skulle rydde op der. En bruger kan da nemt holde et par års pause og så vende tilbage til hobbyen?

Jeg er selv trist over stilheden der er her på siden, synes dog det går en del bedre pt. end for 6-12 mdr siden. Der gik der en gang i mellem over et døgn mellem nye indlæg. Pt. er der da flere dagligt.

Dine forslag vil ikke skabe mere aktivitet, tværtimod vil jeg mene.

Aktiviteten er faldet med samme hastighed, som den er steget på facebook knallert grupperne. Også rigtig mange af de gamle brugere her fra siden er at finde på grupperne der inde. Jeg kan kun gætte hvorfor det er sådan. Nogle er måske mere til den simple diskussion, korte tekster, samme spørgsmål der går igen og igen. En stor fordel er letheden af billede upload! Jeg er mere til kvalitet frem for kvantitet, men bruger begge dele flittigt.

Det blev en længere smøre. Håber de andre moderatorer vil komme med noget input, jeg er her jo bare som medhjælper. :)
Brugeravatar
knallert
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 1584
Tilmeldt: tors 5. dec 2013 20:48
Kontakt:

Re: forslag til forbedring

Indlæg af knallert »

syntes det fungere fint som nu..bare at vi har vendt nedgangen til en stabil tilstand ..men enkelte nye..brugere en gang i mellem er positivt...
steder som puch vennerne og 4 stroke er helt døde..herinde lever vi da stadig...det er da skide godt...

jeg har netop henvendt mig til Strynø udvalget ..smakke centeret kabyssen som sonny driver..han køre på sidste år...så hvis vi skal derover er det sidste chance,,om evt et sommer maj træf....det kan banke liv i kludene...men har ikke fået en fast pris endnu...så må lige vente med at starte tilmelding før jeg har helt sikre priser
strynboen på test profil
Brugeravatar
Yamaha FS1 50SS
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2948
Tilmeldt: man 8. okt 2007 21:03
Kontakt:

Re: forslag til forbedring

Indlæg af Yamaha FS1 50SS »

Største fejl der blev begået ,,, var at der gik meeeget langtid med at få det op og køre efter hacker angrebet,,, og et bedre upload af billeder ja tak,,, men flyt bare det hele over på fjæsen så slipper vi andre som ikke gider fjæsbook da for mere brok,,, så kan vi da starte noget op selv hvis det er,,, jeg er pisse træt af at høre det gør vi lige på fjæsen og det kan vi på fjæsen osv. ,,, så kan dem som har stablet lortet her op med div. manualer og guider osv. bare holde deres kæft eller følge med over på den skod side,,,få dog det forum lavet så det kan køre igen i stedet for de halve løsninger der er lavet efter angrebet,,, det kunne da køre fint og fungerede super inden ,,, så kan det vil komme til det igen,,, men det kan det ikke hvis viljen ikke er der og hensigten er at få det flyttet over på fjæsen ved at køre folk sure i det så de flytter med over,,, måske at dem som gik over på fjæsen burde være noget / blive mere seriøse igen,,, måske at nogen af vi gamle som har været med helt fra starten og som har brugt en masse tid,,, sved og tåre for at lave guider osv. føler os temmelig meget til grin og pisset på efterhånden,,, tak for lort venner,,,,
A bad day in the Yamaha garage are better than a good day at work,,,,

Mennesker er de eneste levende væsner som er dumme nok til at opfinde ting ,,, som kan udryde alle mennesker på jorden ,,,,

,,,Hav en forsat god dag,,,

,,, Mvh Johnny S. ,,,
Brugeravatar
Kai
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 1967
Tilmeldt: fre 1. feb 2008 11:10
Kontakt:

Re: forslag til forbedring

Indlæg af Kai »

Udover de få emner som "hvad har du lavet i dag" og "hvad har jeg fået med posten" og Carstens spændende projekter for venner og bekendte..så sker der mindre end ingenting herinde. De mange projekter der har været her, de er for længst færdige og står og samler støv eller er solgt videre.

Manualer, guider, farver..tricks og tips..reservedelsbøger..det hele er fundet og samlet, skruer og bolte og møtrikker og næsten hver eneste lille detalje er vendt og drejet og veldokumenteret, og hatten af for dem der har lagt energi i det!
Men viden deles, og andre og nye kommer til med samme erfaringer, eller gør sig de samme erfaringer, også dem der aldrig har været her eller på nettet før.

Men uanset om man kan lide Facebook eller ej, så kan man ikke klandre folk for at være der hvis det er der de har lyst til at være. Nogen af knallert grupperne har dagligt flere online medlemmer end der nogensinde har været her, og mange af dem har aldrig været oprettet her. Hvorfor skulle de flytte ? Facebook ER let..både med hensyn til billeder og film og deling af af alt muligt med få klik. Både fra computer og mobil..ja der findes tapatalk man kan bruge på mobilen herinde, men personlig gider jeg ikke glo på den lille skærm, men mange lever jo nærmest igennem mobilen og Facebook, det skal de have lov til.

Jeg har set mange (og været på) PHPBB fora opstå..blomstre op sålænge der er projekter og noget spændende at snakke om..og så dø en stille sørgelig død, mange af dem tabte kampen til Scootergalleri..og nogen til Facebook, og den røde tråd igennem dem alle...mange forsvandt med tiden fordi brugerne blev voksne..fik familie, børn og andre interesser osv. Man kan kun håbe på de igen senere får interessen for gamle knallerter tilbage og vender tilbage, men det er kun et fåtal der gør.

Jeg er her stadig, jeg er også på Scootergalleri når jeg gider, jeg er også på Facebook, og jeg svarer gerne på spørgsmål alle 3 steder. Det har jeg det fint med, jeg vil aldeles ikke tvinges til kun at være et sted, eller være et sted mere end et andet.

Lukkes der for al adgang uden at være oprettet, kan man lige så godt skyde sig selv i begge fødder og trække stikket ud.

Det helt store spørgsmål er, hvad vil "vi" egentlig med Knallertforum ?

En bedre mulighed for at oprette og tilføje billeder ville hjælpe meget, jeg har ingen problem i at uploade billeder til enten min egen hjemmeside, dropbox, eller et sted på nettet, men jeg forstår godt der er mange der ikke orker at bøvle med det, og afholder sig fra at skrive en historie om søndagsturen til iskiosken med tilhørende billeder.
Hvis ikke du har tid til at lave det rigtigt, hvornår har du så tid til at lave det om ?
Brugeravatar
juhl-drengen
Knallert Mester
Indlæg: 3338
Tilmeldt: søn 11. mar 2012 00:13
Kontakt:

Re: forslag til forbedring

Indlæg af juhl-drengen »

Hørt kai hørt!
You can't buy
HAPPINESS
But you can buy
HORSE
POWER

And that's kind off
THE SAME THING

KTM: KICK TILL MONDAY
claus olieklud
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2165
Tilmeldt: tirs 3. mar 2009 01:42
Kontakt:

Re: forslag til forbedring

Indlæg af claus olieklud »

hej igen... det var da nok meget godt vi lige for snakket lidt om tingene.

jeg syntes det lader til at vi skal fokusere på det med billeder da vi da alle er enige om det kunne være bedre... jeg kan godt lægge billeder ind, men skal da bruge min gamle computer fordi der har jeg minimeringsprogrammet, jeg syntes dog det er vildt besværligt ( fordi jeg er dum til computer ) først at udvælge et billede af gangen og minimere det - jeg ved ikke om den metode Juhl nævner er nemmere, men så bliver det sådan nogle små billeder at se på... jeg syntes bedst om billedet fylder hele skærmen i den tråd man læser, altså ikke sådan at man skal klikke på billederne for at få dem op i størrelse, det er alt for besværligt.

personligt bruger jeg ikke facebook og kommer heller ikke til det, jeg er glad for knallertforum - grunden til jeg købte min første computer var at en af mine gamle skolekamarater viste mig der var et såkaldt forum for Yamaha 4 gear, det kunne jeg godt tænke mig så derfor købte jeg en computer og kom få dage efter ind her på knallertforum ( dengang fs1.dk ) - det var i starten af 2009 hvor der ikke var så mange herinde, men alligevel så mange at det blev til et verdens træf på stynø maj måned samme år.

nå, men hvis "forummaskinen" ikke kan gøre det lettere med billeder i sig selv, ja så kunne man måske lave et loop ? altså således billederne lige automatisk blev sendt ud til en privat bruger, eller en maskine der kunne ordne opgaven, for så at komme ind på knallertforum 1 sekund efter.

jeg er syntes det ville være meget værdifuldt hvis det med billeder kom til at fungere ordenligt & nemt.

jeg ved også bla jens mc har nævnt han ønskede det skulle være lettere selv at rydde op - jeg kender udmærket historien om hvorfor der blev lavet stramninger, men måske kunne man løsne lidt igen ??? jeg har ikke forklaringen på hvordan, men andre må da også gerne komme med lidt råd til hvordan det kunne forgå.

ang. mit pkt2 om gæster: jeg mener mange af gæsterne iforvejen er brugere af knallertforum - jeg syntes bare det ville være sjovere hvis de indloggede sig i stedet for at operere som gæster - som tidligere nævnt ville der ikke være lige så langt til at komme med en kommentar hvis man allerede er indlogget... måske det bare skulle være en opfordring ? eller også man kun kunne komme som "gæst" 3 gange efter sidste indlog ?

pkt 3 har der mærkeligt nok aldrig været stemning for - det udsætter vi lidt endnu.

og til lars: endnu et træf på Strynø ville være godt, så får vi også prøvet den nye færge - håber det kan blive til noget.

hilsen olieklud
Brugeravatar
knallert
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 1584
Tilmeldt: tors 5. dec 2013 20:48
Kontakt:

Re: forslag til forbedring

Indlæg af knallert »

jeg tror vi skal holde lav profil..og lade facebookerne være i fred...måske kommer de tilbage...måske ikke...skidt med det...
..der kommer stadig nye medlemmer dryssende ind...og folk bygger stadig procjekter ... næste generation er også på vej..og vil inden for de næste år..komme på forum...gamle gear knallerter er så cool..og teknisk seje..og alligevel ret rimelige at arbejde på og reservedele bliver jo nemmere at finde ..i takt med at populariteten stiger..så de unge nu vil stadig vælge de gamle knallerter..men mange har tekniske problemer. med at justere og reppe...mekanik er jo ikke længre et fag i skolen. metal sløjd er netop også fjernet fra skemaet..90% af alle lærere er jo kvinder..og resten har små nozzer ..og har aldrig rørt et stykke gloende metall.eller fået beskidt olie..på fingrene..eller steder som er værre..
Senest rettet af knallert man 8. feb 2016 20:27, rettet i alt 1 gang.
strynboen på test profil
Brugeravatar
juhl-drengen
Knallert Mester
Indlæg: 3338
Tilmeldt: søn 11. mar 2012 00:13
Kontakt:

Re: forslag til forbedring

Indlæg af juhl-drengen »

Ang. pkt 2: Er det ikke muligt at begrænse det indhold gæster kan læse en smule? altså ikke lukke helt af men bare begrænse lidt så motivationen til at logge ind er en anelse større :-)
You can't buy
HAPPINESS
But you can buy
HORSE
POWER

And that's kind off
THE SAME THING

KTM: KICK TILL MONDAY
Brugeravatar
knallert
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 1584
Tilmeldt: tors 5. dec 2013 20:48
Kontakt:

Re: forslag til forbedring

Indlæg af knallert »

tror altså ikke vi vinder noget ved at begrænse..og lukke for gæster....jeg plejer at springe ud af sider hvis de ikke køre let og u begrænset..
vi skulle helst lokke nye ind..ikke smide dem væk..pga de ikke kan se hvad der foregår...vi har jo ikke noget økonomisk at holde for os selv...puch klub betaler folk jo gladelig 200 om året for at se hele siden..så de har en fordel ved at begrænse...og lokke folk til at betale store beløb for at se forum...
strynboen på test profil
Brugeravatar
12V
Moderator
Indlæg: 3458
Tilmeldt: ons 24. mar 2010 01:01
Kontakt:

Re: forslag til forbedring

Indlæg af 12V »

Har fået læst en masse og forsøgt med med nogle løsninger til at formindske billeder under upload. Det er desværre ikke lykkedes mig at komme frem til noget der virker :(

Jeg har en ide til en simpel løsning, snakker lige med de andre moderatorer og vender tilbage.
Brugeravatar
12V
Moderator
Indlæg: 3458
Tilmeldt: ons 24. mar 2010 01:01
Kontakt:

Re: forslag til forbedring

Indlæg af 12V »

Yamaha FS1 50SS skrev:Største fejl der blev begået ,,, var at der gik meeeget langtid med at få det op og køre efter hacker angrebet,,, og et bedre upload af billeder ja tak,,, men flyt bare det hele over på fjæsen så slipper vi andre som ikke gider fjæsbook da for mere brok,,, så kan vi da starte noget op selv hvis det er,,, jeg er pisse træt af at høre det gør vi lige på fjæsen og det kan vi på fjæsen osv. ,,, så kan dem som har stablet lortet her op med div. manualer og guider osv. bare holde deres kæft eller følge med over på den skod side,,,få dog det forum lavet så det kan køre igen i stedet for de halve løsninger der er lavet efter angrebet,,, det kunne da køre fint og fungerede super inden ,,, så kan det vil komme til det igen,,, men det kan det ikke hvis viljen ikke er der og hensigten er at få det flyttet over på fjæsen ved at køre folk sure i det så de flytter med over,,, måske at dem som gik over på fjæsen burde være noget / blive mere seriøse igen,,, måske at nogen af vi gamle som har været med helt fra starten og som har brugt en masse tid,,, sved og tåre for at lave guider osv. føler os temmelig meget til grin og pisset på efterhånden,,, tak for lort venner,,,,
Hej Johnny, kan du ikke uddybe hvem du taler til? Måske fortælle hvad du mener der virkede inden, og nu er en halv løsning?

Jeg synes forummet kører fremragende, stabil, hurtig responstid, alle kategorier er blevet ryddet kraftigt op.

Viljen for at forummet kører godt er der 100% fra min side, og jeg har ingen hensigt for at flytte noget over på facebook. Håber ikke den var møntet på mig.
12Vtest
Helt ny i flokken
Indlæg: 1
Tilmeldt: tirs 17. mar 2015 22:51
Kontakt:

Re: forslag til forbedring

Indlæg af 12Vtest »

Fra testkonto, 2,7 MB fil upload i 2560X1440 pixels.
Vedhæftede filer
02410_motocross_2560x1440.jpg
02410_motocross_2560x1440.jpg (637.27 KiB) Vist 15379 gange
Besvar

Tilbage til "Vigtig information"