god weekend

Her kan du skrive hvad du har lyst til, bare du overholder retningslinierne for forummet. Knallert emner bedes så vidt muligt placeres i en anden relevant kategori.
Besvar
Brugeravatar
juhl-drengen
Knallert Mester
Indlæg: 3338
Tilmeldt: søn 11. mar 2012 00:13
Kontakt:

god weekend

Indlæg af juhl-drengen »

Alle ønskes en god og hyggelig weekend herfra :D
Billede
You can't buy
HAPPINESS
But you can buy
HORSE
POWER

And that's kind off
THE SAME THING

KTM: KICK TILL MONDAY
Brugeravatar
12V
Moderator
Indlæg: 3462
Tilmeldt: ons 24. mar 2010 01:01
Kontakt:

Re: god weekend

Indlæg af 12V »

Er det virkelig billedet du vil vise til din omverden? At du kører for hurtigt mens du drikker alkohol?

God weekend!
Brugeravatar
juhl-drengen
Knallert Mester
Indlæg: 3338
Tilmeldt: søn 11. mar 2012 00:13
Kontakt:

Re: god weekend

Indlæg af juhl-drengen »

Fulgte bare trafikken ;-) og lagde i en 90 zone min bil har en 8 km/t fejl visning og sad og tog en enkelt fyraftens med en kammerat, så helt ærligt?

Så Har jeg ingen skrupler :thunge

Håber i alle får hygget med familie/venner eller får nydt det gode vejr med jeres knallerter :-D
You can't buy
HAPPINESS
But you can buy
HORSE
POWER

And that's kind off
THE SAME THING

KTM: KICK TILL MONDAY
Brugeravatar
Krelleh
Gummi rocker
Indlæg: 683
Tilmeldt: lør 18. jun 2011 19:54
Kontakt:

Re: god weekend

Indlæg af Krelleh »

Enig med Carsten - det for folk til at se anderledes på en, når man laver ulovlige ting...

God weekend til jer, jeg bruger min weekend i Fredericia hvor der skal køres noget drift og kigges nogle biler - derudover har jeg lige et svende gilde og en konfirmation som skal fejres :P
Mvh. Christian
Brugeravatar
Morten - Webmaster
Site Admin
Indlæg: 6634
Tilmeldt: tors 9. aug 2007 20:29
Kontakt:

Re: god weekend

Indlæg af Morten - Webmaster »

God weekend til dig også !

Ikke specielt smart billede..kører for stærkt, fedter med cameraet mens du kører og drikker alkohol.. :whew

Bevares, vi laver vel alle ind imellem nogle tåbelige ting mens vi kører, men ligefrem lave 3 på stribe og så reklamere med det.. :(n)
Morten - Webmaster.

Køreklare maskiner:
Yamaha FS1 SS K1 '72 5 gears MC. , Yamaha FS1 DX '76 - som original, Vespa gran luxe 177ccm '59- Urestaureret,
Projekter på lager:
Yamaha FS1 SS K1 '72 med drejeventil, Yamaha FS1 SS K1 '74, Yamaha FS1 SS K1 '75
Brugeravatar
juhl-drengen
Knallert Mester
Indlæg: 3338
Tilmeldt: søn 11. mar 2012 00:13
Kontakt:

Re: god weekend

Indlæg af juhl-drengen »

Det ikke mig der har taget billedet, fik den førnævnte kammerat til det ;-) og som også før nævnt 90 km/t zone fart = 100 - 8 = 92 km/t :)

Pointen var bare jeg ville sige god weekend til jer alle og vise jeg selv hyggede mig! :(y)
You can't buy
HAPPINESS
But you can buy
HORSE
POWER

And that's kind off
THE SAME THING

KTM: KICK TILL MONDAY
Brugeravatar
strynboen
Knallert Mester
Indlæg: 7466
Tilmeldt: tors 10. jan 2008 17:50
Kontakt:

Re: god weekend

Indlæg af strynboen »

håbløs..
.jeg hader folk som fritter med alt muligt andet under kørsel
..de ser ikke mc "er..eller andre trafikanter
..jeg har bremset op 100 gange når tumper køre ud foran mig med en telefon i hånden..eller skifter bane samtidig med at tage billeder og/eller fumler med telefoner..og /eller drikker bajer..og sprut..

jeg var selv for længe om at lære det..og har betalt prisen...men prøv dog at lære af min historie..."det sker ikke for dig"...siger du...men ligepludselig siger det BANG..

og man vågner på intensiv..og må spørge,, om man tog nogen med i uheldet,,...heldivis for mig var jeg alene på vejen,,og ramte ikke nogen...men tænk hvis man havde smadret en mor og datter på cykkel..

god weeend
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....

sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
Brugeravatar
juhl-drengen
Knallert Mester
Indlæg: 3338
Tilmeldt: søn 11. mar 2012 00:13
Kontakt:

Re: god weekend

Indlæg af juhl-drengen »

Gør kun den slags ting på landevejen, men er ikke blandt de trafikanter der sidder med en mobil i hånden eller bakser med gps'en.

endnu værre end alt det ander er folk der ligger oppe i røven på en så hvis man laver en mellemhård - hård opbremsning siger det slam.
You can't buy
HAPPINESS
But you can buy
HORSE
POWER

And that's kind off
THE SAME THING

KTM: KICK TILL MONDAY
Michael
Gummi rocker
Indlæg: 893
Tilmeldt: tirs 7. sep 2010 10:39
Kontakt:

Re: god weekend

Indlæg af Michael »

Jaja vi har alle været unge-det var en fed tid.Vi har vel alle fået en nossebajer ind imellem. Jeg tror for øvrigt de fleste af os har talt i mobilen under kørsel før vi fik handsfree. Så lad det nu ligge-der er nogen billeder der ikke skulle hve været på nettet :hihi . Så er week-enden startet. Fedt vejr. Lige til en super knallert tur.
Så god weekend til jer alle også herfra.
Michael
76 DX, 75ér grøn, 77ér Kreidler RS (Cafe) , 75ér Kreidler (Retrocustom)
HVORAF den ene mangler et stjerneforhjul.
Brugeravatar
juhl-drengen
Knallert Mester
Indlæg: 3338
Tilmeldt: søn 11. mar 2012 00:13
Kontakt:

Re: god weekend

Indlæg af juhl-drengen »

Vejrer er sgu også skønt til at komme ud og mekke lidt og derefter til 1 stk fødselsdag! :)
You can't buy
HAPPINESS
But you can buy
HORSE
POWER

And that's kind off
THE SAME THING

KTM: KICK TILL MONDAY
Besvar

Tilbage til "Frit Forum - Off Topic"