køb i Holland

Her kan du skrive hvad du har lyst til, bare du overholder retningslinierne for forummet. Knallert emner bedes så vidt muligt placeres i en anden relevant kategori.
Besvar
Brugeravatar
kreidler
Stor knallert
Indlæg: 196
Tilmeldt: tirs 27. mar 2012 19:29
Kontakt:

køb i Holland

Indlæg af kreidler »

Jeg kigger lidt efter sådan en her yamaha dragstar 650cc , og kom til at se at de er noget billigere i Holland, nogen der har erfaring med registrering i Danmark og priser?

http://www.marktplaats.nl/z.html?sortBy ... distance=0" onclick="window.open(this.href);return false;
Vedhæftede filer
107-1000x750.jpg
Brugeravatar
Twinsport
Gummi rocker
Indlæg: 828
Tilmeldt: man 21. jan 2013 20:20
Kontakt:

Re: køb i Holland

Indlæg af Twinsport »

Hej

På Skat.dk kan man se at der er importeret 3 brugte Drag Star SVS 650. Registreringsafgiften har været mellem 22.000 og 37.000 afhængig af årgang. Så har du da lidt at arbejde med.

/Steen
Jensmc
Knallert Mester
Indlæg: 3213
Tilmeldt: tors 21. feb 2008 21:59
Kontakt:

Re: køb i Holland

Indlæg af Jensmc »

Generelt er motorcykler ret langt nede i pris. Sikkert pga. økonomisk nedtur i samfundet.
Selvom det nok ikke helt kan sammenlignes, var jeg ved et klubmedlem for 14 dage siden. Han overvintrer en GL1500 for sin svoger. Denne købte den brugt sidste år. En skrabet GL Aspencade kostede i 1988 275000. Denne her er fuldt udstyret. Han har givet 57.000 MED afgift for den. En anden i klubben har Købt en R1 for knap 60.000.
Så hvis jeg var dig, ville jeg nok kigge på det danske marked, inden at tage besværet med SKAT, syn mv.
Held og lykke!
///
jensmc

Livet er andet end knallerter, men ikke meget.
Brugeravatar
Allan M
Gummi rocker
Indlæg: 837
Tilmeldt: søn 12. aug 2007 00:06
Kontakt:

Re: køb i Holland

Indlæg af Allan M »

Udbudspriserne på MC´er i Danmark er i øjeblikket som på huse: Træk 30% fra, så har du ca den reelle salgspris.
Besvar

Tilbage til "Frit Forum - Off Topic"