God tone på forummet.. SUPER gutter ;o)

Her kan du skrive hvad du har lyst til, bare du overholder retningslinierne for forummet. Knallert emner bedes så vidt muligt placeres i en anden relevant kategori.
Besvar
Brugeravatar
Morten - Webmaster
Site Admin
Indlæg: 6634
Tilmeldt: tors 9. aug 2007 20:29
Kontakt:

God tone på forummet.. SUPER gutter ;o)

Indlæg af Morten - Webmaster »

Som mange af jer sikkert ved bruger jeg også en del tid på 2 engelske knallert forums.

Derinde er der ofte en masse latterlige små-skænderier forskellige brugere imellem, i efteråret var det faktisk så galt fat at ejeren af det ene forum lukkede forummet i et døgn og overvejede om han overhovedet gad åbne det igen.

Jeg har lige kommenteret på en tråd derinde fordi jeg simpelthen ikke kunne lade være, da en bruger kommenterede på en anden brugers stavefærdigheder :evil:

Jeg plejer ellers at holde mig for god til at blande mig i den slags, men jeg syntes simpelthen det var så dumt at jeg ikke kunne lade være.

Det er simpelthen topmålet af dårlig opførsel at "mobbe" andre ved at kommentere deres stavefærdigheder når man udemærket kan forstå dem.

Derfor fik jeg lige lyst til at skrive i vores eget dejlige forum hvor vi aldrig har sådan noget pladderkast.

Tak for den altid gode tone og store hjælpsomhed der altid er herinde !!!
Morten - Webmaster.

Køreklare maskiner:
Yamaha FS1 SS K1 '72 5 gears MC. , Yamaha FS1 DX '76 - som original, Vespa gran luxe 177ccm '59- Urestaureret,
Projekter på lager:
Yamaha FS1 SS K1 '72 med drejeventil, Yamaha FS1 SS K1 '74, Yamaha FS1 SS K1 '75
Brugeravatar
strynboen
Knallert Mester
Indlæg: 7466
Tilmeldt: tors 10. jan 2008 17:50
Kontakt:

Re: God tone på forummet.. SUPER gutter ;o)

Indlæg af strynboen »

puha!!!jeg troede lige at det var sket her hos os,det er begyndelsen til enden hvis der kommer en ond tone i forum,har set påandre gør det selv forumer hvor superbrugere går over gevind,og fordærver det.jeg selv staver a,h.til
men hvis man har noget intresant??,at skrive kan stavningen være ligegyldig
det må ikke holde nogen tilbage.
hilsen lars larsen
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....

sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
Brugeravatar
Morten - Webmaster
Site Admin
Indlæg: 6634
Tilmeldt: tors 9. aug 2007 20:29
Kontakt:

Re: God tone på forummet.. SUPER gutter ;o)

Indlæg af Morten - Webmaster »

gensidig respekt og tolerance er altid en god ting...

Tråden må ikke forståes som en "advarsel" eller noget, jeg er bare så glad for at vi har det så godt sammen herinde som vi har, derfor skulle jeg lige ud med lidt ros til jer ! :wink:


MEEEN hvis nogen opfører sig skidt kommer jeg efter dem med en stor kæp !! :mrgreen: :mrgreen:
Morten - Webmaster.

Køreklare maskiner:
Yamaha FS1 SS K1 '72 5 gears MC. , Yamaha FS1 DX '76 - som original, Vespa gran luxe 177ccm '59- Urestaureret,
Projekter på lager:
Yamaha FS1 SS K1 '72 med drejeventil, Yamaha FS1 SS K1 '74, Yamaha FS1 SS K1 '75
Brugeravatar
Yamaha FS1 50SS
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2948
Tilmeldt: man 8. okt 2007 21:03
Kontakt:

Re: God tone på forummet.. SUPER gutter ;o)

Indlæg af Yamaha FS1 50SS »

Hej alle

Ja det skulle da lige passe at nogen skulle mopes herinde af den ene eller anden grund det håber jeg aldrig sker og skulle det ske så være sikker på at der falder en kommentar om at opføre sig pænt herfra :)
så med håbet om at jeres gode humør og hjælpsomhed vil forsætte i al evighed vil jeg slutte af.

Med stor tak for jeres altid gode humør og hjælpsomhed :wink:
Mvh Johnny
A bad day in the Yamaha garage are better than a good day at work,,,,

Mennesker er de eneste levende væsner som er dumme nok til at opfinde ting ,,, som kan udryde alle mennesker på jorden ,,,,

,,,Hav en forsat god dag,,,

,,, Mvh Johnny S. ,,,
Brugeravatar
Allan M
Gummi rocker
Indlæg: 837
Tilmeldt: søn 12. aug 2007 00:06
Kontakt:

Re: God tone på forummet.. SUPER gutter ;o)

Indlæg af Allan M »

Jeg er glad for at kunne kigge herind som min faste overspringshandling/kaffepause-ting. :D
Især fordi tonen virkelig ER god. Og her er seriøst gode råd at få, har jeg jo oplevet.

Vi er langt fra den barske tone på Scootergalleri (som jo også mest er for teenagere). Jeg vil nærmere sammenligne dette forum med et af de mest velfungerende mc-fora i DK, nemlig http://www.vfr.dk.

Nu det med at stave: Jeg er glad for at jeg ikke bliver drillet med at jeg ikke kan lodde og svejse.
Brugeravatar
Morten - Webmaster
Site Admin
Indlæg: 6634
Tilmeldt: tors 9. aug 2007 20:29
Kontakt:

Re: God tone på forummet.. SUPER gutter ;o)

Indlæg af Morten - Webmaster »

Allan M skrev:min faste overspringshandling/kaffepause-ting. :D

Hmm..... hørte du mon tv2radio idag :wink:
Morten - Webmaster.

Køreklare maskiner:
Yamaha FS1 SS K1 '72 5 gears MC. , Yamaha FS1 DX '76 - som original, Vespa gran luxe 177ccm '59- Urestaureret,
Projekter på lager:
Yamaha FS1 SS K1 '72 med drejeventil, Yamaha FS1 SS K1 '74, Yamaha FS1 SS K1 '75
tazz5
Junior knallert
Indlæg: 35
Tilmeldt: lør 15. dec 2007 19:13
Kontakt:

Re: God tone på forummet.. SUPER gutter ;o)

Indlæg af tazz5 »

hey. vil os sige det er dejligt at være herinde. her er masse spændende spørgsmål og udfordringer i hva det kan være. og det synes jeg er meget spændende. forhold til scootergalleri og bilgalleri hvor det kun går ud på hva der kan køre hurtigst og hvilken der er dyrest. kan godt lide der er ik er noget med det herinde.:D
men jeg håber også at tonen fortsætter herinde:D og synes også vi skal takke Morten B for at have lavet dette forum og holder det opdateret.
ps. har lige fået kørekort. så nu mangler jeg bare bilen hehe
Brugeravatar
Dorte S.
Stor knallert
Indlæg: 152
Tilmeldt: fre 1. feb 2008 21:58
Kontakt:

Re: God tone på forummet.. SUPER gutter ;o)

Indlæg af Dorte S. »

Hej med jer !

Ikke fordi jeg selv gør megen brug af de gode råd og lignende på forum , men læser det meste for at følge lidt med og af almen nysgerrighed :D .

Jeg kan fuldt ud tilslutte mig de foregående kommentarer , da jeg læste dem kom jeg til at tænke på at de andre forumer helt bestemt ville få svært ved at mødes til et træf som vores , det ser jeg som en umulighed , det ville bare ende som et rivegilde .

Håber flere melder sig til turen jo flere jo sjovere , osse PIGERNE vi er allerede 2 men kom nu tøser ellers bliver der for megen mande hørm :D .

Lige et spørgsmål : er vi piger osse guttere eller hva. :wink:
Køre også meget på 1977 crom

Til træf køre jeg på vore`s grønne 1975`r

Mvh. Dorte S.
Brugeravatar
Allan M
Gummi rocker
Indlæg: 837
Tilmeldt: søn 12. aug 2007 00:06
Kontakt:

Re: God tone på forummet.. SUPER gutter ;o)

Indlæg af Allan M »

Morten B: Hvad var der i tv2radio? Noget om overspringshandlinger?
Brugeravatar
Morten - Webmaster
Site Admin
Indlæg: 6634
Tilmeldt: tors 9. aug 2007 20:29
Kontakt:

Re: God tone på forummet.. SUPER gutter ;o)

Indlæg af Morten - Webmaster »

jeps.. :wink:
Morten - Webmaster.

Køreklare maskiner:
Yamaha FS1 SS K1 '72 5 gears MC. , Yamaha FS1 DX '76 - som original, Vespa gran luxe 177ccm '59- Urestaureret,
Projekter på lager:
Yamaha FS1 SS K1 '72 med drejeventil, Yamaha FS1 SS K1 '74, Yamaha FS1 SS K1 '75
Brugeravatar
strynboen
Knallert Mester
Indlæg: 7466
Tilmeldt: tors 10. jan 2008 17:50
Kontakt:

Re: God tone på forummet.. SUPER gutter ;o)

Indlæg af strynboen »

til dorte,s,jeg tror først vi må kalde jer gutter,når i er over37 år,ellers bliver det regnet for fornærmelse,tror jeg nok. :roll: :!:
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....

sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
Brugeravatar
Kim B S
Knallert Mester
Indlæg: 5756
Tilmeldt: fre 25. jan 2008 21:33
Kontakt:

Re: God tone på forummet.. SUPER gutter ;o)

Indlæg af Kim B S »

Hej Morten B og alle andre her inde.
Jeg kan fuldt tilslutte mig, hvad i har skrevet alle sammen. Det betyder utrolig meget, at vi har en fælles interresse, så har man en masse at snakke om, og så glemmer man alt om stridigheder. Jeg har i mange år, været medlem af Kolding Volvo Klub, og har i gennem tiderne, deltaget i mange træf, både volvotræf og træf for blandede køretøjer, og jeg har faktisk aldrig været ude for, at der har været balade i mellem træfdeltagerne, selv om der flere gange, har været over 1000 mennesker samlet, og tit er der også flere nationaliteter. De største træf her i landet, samler tit 300 til 500 køretøjer, derfor mener jeg også, at vi har de bedste forudsætninger, for at få det til at køre, på et behageligt plan. Det er meget prisværdigt at du! Morten har sat den her side igang, så lad os satse på, at den fortsat kan køre videre, i en behagelig tone, såvel som til træf.
Hilsen Kim.
Kim B S.

Mine Knallerter
Yamaha FS1 DX gul årg. 1976, med lidt ekstraudstyr og en del krom.
Yamaha FS1 K1 Special. 2 farvet årg. 1978. nummermatch. Projekt.
Yamaha FS1 SS. Grøn årg. 1973. Projekt som er under opbygning.
Yamaha SA Passola. Gul Årg. 1980.

Min El-Kabinescooter.
Lindebjerg Urban Luksus. Rødmetal og hvid. Årg. 2021.

Min bil.
Volvo 240 GL 2,3 sedan. Mørkeblåmetal. Årg. 1990.
Brugeravatar
Dorte S.
Stor knallert
Indlæg: 152
Tilmeldt: fre 1. feb 2008 21:58
Kontakt:

Re: God tone på forummet.. SUPER gutter ;o)

Indlæg af Dorte S. »

til strynboen

okay hvis 37 år er skillelinie ja så må jeg jo være en af gutterne ( er 45 år ) :)
men det er osse rart at være en af flokken :D :lol:

vh dorte
Køre også meget på 1977 crom

Til træf køre jeg på vore`s grønne 1975`r

Mvh. Dorte S.
Brugeravatar
strynboen
Knallert Mester
Indlæg: 7466
Tilmeldt: tors 10. jan 2008 17:50
Kontakt:

Re: God tone på forummet.. SUPER gutter ;o)

Indlæg af strynboen »

så er alt jo I ORDEN!!!
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....

sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
Besvar

Tilbage til "Frit Forum - Off Topic"