Gode nyheder!

Her kan du skrive hvad du har lyst til, bare du overholder retningslinierne for forummet. Knallert emner bedes så vidt muligt placeres i en anden relevant kategori.
Besvar
Christian M
Fuldblods knallert
Indlæg: 343
Tilmeldt: tors 21. jun 2012 21:08
Kontakt:

Gode nyheder!

Indlæg af Christian M »

http://www.dr.dk/Nyheder/Penge/2013/10/28/072458.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

Fantastisk! :D
Jensmc
Knallert Mester
Indlæg: 3213
Tilmeldt: tors 21. feb 2008 21:59
Kontakt:

Re: Gode nyheder!

Indlæg af Jensmc »

Arrrhhh.
Jeg troede, det var en ny forbedret knallertlovgivning. :(
///
jensmc

Livet er andet end knallerter, men ikke meget.
claus olieklud
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2165
Tilmeldt: tirs 3. mar 2009 01:42
Kontakt:

Re: Gode nyheder!

Indlæg af claus olieklud »

hejsa... det er vel kun rimeligt nok ! bankerne tager gebyer for hvad som helst, så en lille begrænsning er vel kun rimelg syntes jeg... faktisk syntes jeg bankerne har udviklet sig til nogle svin i mine øjne, så hvis noget går dem imod glæder jeg mig bare over det...
måske negativ ordlyd, men det er hvad jeg syntes !
hilsen olieklud
Christian M
Fuldblods knallert
Indlæg: 343
Tilmeldt: tors 21. jun 2012 21:08
Kontakt:

Re: Gode nyheder!

Indlæg af Christian M »

Det er nu dejligt, hvis man handler meget på nettet, fx knallert stumper så kan man måske endda komme til at sende samme dag som man betaler :)
claus olieklud
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2165
Tilmeldt: tirs 3. mar 2009 01:42
Kontakt:

Re: Gode nyheder!

Indlæg af claus olieklud »

hej igen... jeg er kun enig med dig - hvis du fx indbetaler er check på givet beløb, deponerer de den også ! uanset beløbs
størrelse... tro ikke bankerne er til for dig, men kun dem selv !!!
sådan nogle plastikkommunister - eller hva`man skal sige ?
hilsen olieklud
kreidlerhansen
Moderator
Indlæg: 3924
Tilmeldt: man 31. maj 2010 23:44
Kontakt:

Re: Gode nyheder!

Indlæg af kreidlerhansen »

claus olieklud skrev:hejsa... det er vel kun rimeligt nok ! bankerne tager gebyer for hvad som helst, så en lille begrænsning er vel kun rimelg syntes jeg... faktisk syntes jeg bankerne har udviklet sig til nogle svin i mine øjne, så hvis noget går dem imod glæder jeg mig bare over det...
måske negativ ordlyd, men det er hvad jeg syntes !
hilsen olieklud
Du kunne godt graduere det yderligere: "Møgsvin" passer bedre! :hihi

Det bedste eksempel på, at den betegnelse passer formidabelt er, at visse banker lukker lokale filialer under den påstand, 'at de lokale filialer er for dyre, og ingen bruger dem, alligevel!'
VEL VIDENDE, at de samme banker har gjort alt for at få deres kunder til at benytte netbank ved at tilbyde 'gratis dankort, færre gebyrer' og anden varm luft... deraf kan antallet af ansatte reduceres, visse dele af bank-forretningerne klarer kunderne selv eller det klares pr. automatik, og overskuddet stiger igen-igen.

Enhver ulykke, der rammer bankerne, går ud over de mindste kunder - jeg ønsker derfor kun bankerne al mulig fremgang, men den ondelynemig ikke for bankernes skyld!

RØD FRONT! (eller...)


Men, det er da rart, at de danske banker også kan blive moderne...
Jesper Hansen

MC/Knallert
Kreidler Florett RS Elektronik 1977 ~ 'Gelbe Sau' (MC)
Moto Guzzi Nevada 750 i.e. 2007 (MC)
Suzuki FZ50 1995 ~ 'Moffi': Arvet fra min bedstefar

Det er fan'me ikke lakken, vi kører på!
Brugeravatar
Allan M
Gummi rocker
Indlæg: 837
Tilmeldt: søn 12. aug 2007 00:06
Kontakt:

Re: Gode nyheder!

Indlæg af Allan M »

claus olieklud skrev:hej igen... jeg er kun enig med dig - hvis du fx indbetaler er check på givet beløb, deponerer de den også ! uanset beløbs
størrelse... tro ikke bankerne er til for dig, men kun dem selv !!!
sådan nogle plastikkommunister - eller hva`man skal sige ?
hilsen olieklud
Det er ihvertfald helt forkert adresse på kritikken!! Plastickapitalister, måske, men skyd på de rigtige, dvs dem til højre, som har gjort banker til spekulationsbutikker.
Enhedslisten er iøvrigt de eneste i folketinget, som går ind for at regulere bankerne og at oprette en lønkonto-bank for almindelige mennesker, og de er det tætteste vi vel kommer på kommunister i Danmark (jaja, jeg véd godt der findes et rigtigt kommunistisk parti, men de er ret små)
claus olieklud
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2165
Tilmeldt: tirs 3. mar 2009 01:42
Kontakt:

Re: Gode nyheder!

Indlæg af claus olieklud »

hej allan... man kan da tydeligt se du ikke kender mig helt, fordi så havde du nok læst ironien i det...
faktisk er jeg blevet fodret med kommunisme fra jeg blev født, idet min mormor & morfar havde kommunisthuset her i byen... til at starte med vidste jeg ikke helt hvad det var, men den nemme og forstålige måde var " ligelig fordeling af godt og skidt til alle "
og ja - der findes kun et rigtigt parti nemlig liste Ø... hun ser også så sød ud og så mener hun selv hun får for meget i løn
hilsen olieklud
Besvar

Tilbage til "Frit Forum - Off Topic"