Nr. match til 4.500 kr

Her kan du skrive hvad du har lyst til, bare du overholder retningslinierne for forummet. Knallert emner bedes så vidt muligt placeres i en anden relevant kategori.
Brugeravatar
Morten - Webmaster
Site Admin
Indlæg: 6634
Tilmeldt: tors 9. aug 2007 20:29
Kontakt:

Re: Nr. match til 4.500 kr

Indlæg af Morten - Webmaster »

FS1brugtdele skrev:Hej herinde

Jeg vil lige være med i denne tråd.

Korrekt at Min søn prøvede at sælge en nummermatch som desværre var en 2 gear, han var ganske enkelt blevet snydt som mange andre herinde sikkert også har prøvet.
Desværre var jeg på camping på det tidspunkt hvor han køber og annoncerer knallerten dvs. at det er Claus som gør ham opmærksom på at knallerten er en 2 gear, som i så kan se i samtalen længere oppe (hvilket jeg tager stor afstand fra)
For at få ro købte jeg knallerten og den er skilt ad og stellet smidt ud da jeg ikke sælger 2 gear.

Mvh
Det var da synd og smide et match væk selv om det er 2 gears. Bare min mening.
Morten - Webmaster.

Køreklare maskiner:
Yamaha FS1 SS K1 '72 5 gears MC. , Yamaha FS1 DX '76 - som original, Vespa gran luxe 177ccm '59- Urestaureret,
Projekter på lager:
Yamaha FS1 SS K1 '72 med drejeventil, Yamaha FS1 SS K1 '74, Yamaha FS1 SS K1 '75
Brugeravatar
Poul-Erik A.
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2145
Tilmeldt: søn 21. okt 2007 10:20
Kontakt:

Re: Nr. match til 4.500 kr

Indlæg af Poul-Erik A. »

FS1brugtdele skrev:Hej herinde

Jeg vil lige være med i denne tråd.

Korrekt at Min søn prøvede at sælge en nummermatch som desværre var en 2 gear, han var ganske enkelt blevet snydt som mange andre herinde sikkert også har prøvet.
Desværre var jeg på camping på det tidspunkt hvor han køber og annoncerer knallerten dvs. at det er Claus som gør ham opmærksom på at knallerten er en 2 gear, som i så kan se i samtalen længere oppe (hvilket jeg tager stor afstand fra)
For at få ro købte jeg knallerten og den er skilt ad og stellet smidt ud da jeg ikke sælger 2 gear.

Mvh
Hej og liiiige et spørgsmål, som ikke omhandler dette emne: Hvorfor besvares forespørgsmål på mail's ikke vedr. brugte dele ?
M.v.h. Poul Erik A. "Selv det ringeste værktøj & instrumenter er bedre end slet ingen..."

Yamaha FS1 K SS 1974
Yamaha FS1 K SS 1974 (een ejer)
Yamaha FS1 DX 1977 (JT1 drejeventil + autolube + forsøgstun)
Yamaha FS1 K 1978 (Solgt)

VW Polo 6N 1997 (der har været omkring en karosserifagmand)

Honda Civic 1,5 1991

Puch Maxi K 1976 (overtaget fra sønnike)

BFC Stafette 1954 (under restaurering)

BM Terrier 425 1956 (4 cyl. benzintraktor)
Deutz D30 1960 (2 cyl. dieseltraktor)
FS1brugtdele
Helt ny i flokken
Indlæg: 2
Tilmeldt: tirs 12. jun 2012 20:59
Kontakt:

Re: Nr. match til 4.500 kr

Indlæg af FS1brugtdele »

Poul Erik

Det bør de også blive, hvis ikke så ring 20769776 eller smid en sms så ringer jeg tilbage
Besvar

Tilbage til "Frit Forum - Off Topic"