Prisstigning på fs1'er?

Her kan du skrive hvad du har lyst til, bare du overholder retningslinierne for forummet. Knallert emner bedes så vidt muligt placeres i en anden relevant kategori.
Jensmc
Knallert Mester
Indlæg: 3213
Tilmeldt: tors 21. feb 2008 21:59
Kontakt:

Re: Prisstigning på fs1'er?

Indlæg af Jensmc »

Jeg er enig med Kai. Jeg undres også, når udbudte dele handles til mere end forhandlerpris.
Men dem om det.
Rigtig mange mener også, at NL er det eneste rigtige sted at handle.
Også dem om det.
Når jeg køber brugt, overvejer jeg først alternativer og spørger desuden mig selv, om jeg er villig til at betale for originaliteten.
Vi skal stadig huske på retningslinjerne i "køb og salg": Ingen kommentarer til andres priser.
///
jensmc

Livet er andet end knallerter, men ikke meget.
Knud
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 1702
Tilmeldt: man 20. apr 2009 10:49
Kontakt:

Re: Prisstigning på fs1'er?

Indlæg af Knud »

HØRT! :mrgreen:
Senest rettet af Knud fre 16. aug 2013 10:52, rettet i alt 2 gange.
:mrgreen:
Brugeravatar
Allan M
Gummi rocker
Indlæg: 837
Tilmeldt: søn 12. aug 2007 00:06
Kontakt:

Re: Prisstigning på fs1'er?

Indlæg af Allan M »

Hm :)
Jeg gav 1400,- for et nummermatch tilbage i 2007. Den var fuldstændigt molestreret og bestemt ikke køreklar, men dog på hjul og samlet.

Med stor glæde er den blevet til en 1991-replica, med alle de uoriginale dele, som er "originale" på sådan én. Incl anderøvssæde og "forkromede" sidekasser. Dog minus fusk og halve løsninger.

Den har givetvis ingen større værdi med mindre jeg møder én, som var ung på præcis samme tidspunkt. En "original-restaureret" taler til et bredere publikum.

Det er nu ikke pointen, den er nemlig kun bygget til mig og ikke med salg for øje.
Besvar

Tilbage til "Frit Forum - Off Topic"