tillykke til onkel folva

Her kan du skrive hvad du har lyst til, bare du overholder retningslinierne for forummet. Knallert emner bedes så vidt muligt placeres i en anden relevant kategori.
Besvar
Brugeravatar
dexta
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2228
Tilmeldt: ons 9. apr 2008 19:51
Kontakt:

tillykke til onkel folva

Indlæg af dexta »

Tillykke med de 2 4taller onkel :flag
Hilsen Mads

Yamaha FS1 1978 DX speciel
Brugeravatar
strynboen
Knallert Mester
Indlæg: 7466
Tilmeldt: tors 10. jan 2008 17:50
Kontakt:

Re: tillykke til onkel folva

Indlæg af strynboen »

tillykke til katoflen...får han en honda i gave..han har jo ikke så mange
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....

sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
Brugeravatar
Kim B S
Knallert Mester
Indlæg: 5756
Tilmeldt: fre 25. jan 2008 21:33
Kontakt:

Re: tillykke til onkel folva

Indlæg af Kim B S »

Hej Folva.
Tillykke med fødselsdagen. :BIRTHDAY Jeg håber at du har fået en rigtig god dag. :flag :BALLOONS
Hilsen Kim.
Kim B S.

Mine Knallerter
Yamaha FS1 DX gul årg. 1976, med lidt ekstraudstyr og en del krom.
Yamaha FS1 K1 Special. 2 farvet årg. 1978. nummermatch. Projekt.
Yamaha FS1 SS. Grøn årg. 1973. Projekt som er under opbygning.
Yamaha SA Passola. Gul Årg. 1980.

Min El-Kabinescooter.
Lindebjerg Urban Luksus. Rødmetal og hvid. Årg. 2021.

Min bil.
Volvo 240 GL 2,3 sedan. Mørkeblåmetal. Årg. 1990.
Brugeravatar
FOLVA
Fuldblods knallert
Indlæg: 444
Tilmeldt: søn 19. okt 2008 14:49
Kontakt:

Re: tillykke til onkel folva

Indlæg af FOLVA »

Tak for fødselsdags hilsnerne, og det har været en rigtig fin dag, sikke da et herligt vejr, jeg må vist have opført mig ganske pænt med sådan en sol fra en total skyfri himmel. Bare ærgeligt at man ikke har ferie nu, men jeg har 3 uger tilgode i august, og der plejer bestemt at være nogle dejlige lune dage også.

Strynbo/langelænding kan man overhovedet få hondaer nok, jeg mener også som du selv siger at jeg ikke har for mange, man kan da altid bruge en ekstra Honda. Alene bare lyden af den lille støjsvage 4 takter kan få tænderne til at løbe i vand.

KIM BS jo tak dagen har været helt fin, vi var lige en smut på Hals havn her i aften, i den gamle Ford Popular fra 1954 for at få en is, og der var bare rigtig mange mennesker nede i dette gode vejr.

Og til dig Dexta, jeg håber bare at du nyder dine 3 ugers ferie, og ikke tænker på faget som mekaniker overhovedet. En skam at du ikke kunne deltage i arrangementet på Hals havn i aften, men nu var du jo også med dernede i lørdags, hvor du var chauffør i den lille røde NSU sportprinz. Der havde vi også en rigtig dejlig aften.
Min kærlighed til en Honda CD 50 knallert, ruster aldrig.

Min samling af veteraner består af :

1 stk. Honda Cd 50 årg. org. rød årg 1975, patina model.
1 stk. Honda Cd 50 årg, org. blå årg 1973, færdigrestaureret i 2010.
1 stk. Honda DAX årg 1973, Kommende Restaurerings projekt.
1 stk. Honda Cd 50 K1 årg 1976, færdig restaureret i 2013.
1 stk. Honda Cd 50 årg 1975, evt sælges videre projekt.
1 stk. Honda Cd 50 årg, årg 1978. evt sælges videre projekt.
1 stk. Yamaha FS1 K årg. 1978, med matching numbers. Patina model, som jeg har købt af Dexta, og er under restaurering.

1 stk. Ford Popular årg. 1954, kører bl.a. veteranløb i den. Færdigrestaureret i 2008.
1 stk. NSU sport prinz årg. 1960, færdigrestaureret. Den er synet og kommet på plader den 23.04.2010
1 stk. VW bobbel skrabe model årg. 1973, far og søn projekt, færdigrestaureret i 2014.
Besvar

Tilbage til "Frit Forum - Off Topic"