Nogen der bruger push på tapatalk på iphone/iPad ?

Her kan du skrive hvad du har lyst til, bare du overholder retningslinierne for forummet. Knallert emner bedes så vidt muligt placeres i en anden relevant kategori.
Besvar
Brugeravatar
Morten - Webmaster
Site Admin
Indlæg: 6634
Tilmeldt: tors 9. aug 2007 20:29
Kontakt:

Nogen der bruger push på tapatalk på iphone/iPad ?

Indlæg af Morten - Webmaster »

En bruger mener ikke det virker. Jeg bruger ikke selv push funktionen.
Morten - Webmaster.

Køreklare maskiner:
Yamaha FS1 SS K1 '72 5 gears MC. , Yamaha FS1 DX '76 - som original, Vespa gran luxe 177ccm '59- Urestaureret,
Projekter på lager:
Yamaha FS1 SS K1 '72 med drejeventil, Yamaha FS1 SS K1 '74, Yamaha FS1 SS K1 '75
Brugeravatar
SigSauer
Gummi rocker
Indlæg: 672
Tilmeldt: fre 28. dec 2012 02:03
Kontakt:

Re: Nogen der bruger push på tapatalk på iphone/iPad ?

Indlæg af SigSauer »

Jeg ved ikke engang hvad det er.... Det eneste jeg har i huset med "i" er iSvafler :hihi
/Claus

FS1 72, nummermatch, MC
FS1-DX 76, årgangsmatch
FS1-DX 78, nummermatch, fremtidig projekt
FS1-K1 78, nummermatch, fremtidig projekt
FS80SE 81, nummermatch, MC
Yamaha XVS 650 DragStar, 01
Yamaha XVS 650 DragStar, 04
-----------------------------------------------------------------------
Ting til salg:
http://www.guloggratis.dk/search?q=claus794
http://www.dba.dk/brugerens-annoncer/brugerid-4142342/
Brugeravatar
Dewil
Knallert Mester
Indlæg: 3913
Tilmeldt: lør 29. maj 2010 20:42
Kontakt:

Re: Nogen der bruger push på tapatalk på iphone/iPad ?

Indlæg af Dewil »

Er det hvad man kalder en "selvhenter"? :teeth2

Billede
Johannes (detaljetosse) CPR & NEMID VALIDERET

FS1 DX 78 * nummermatch * nøglematch * fuld historie * FS1 DX 78 * nummermatch * nøglematch * fuld historie * FS1 DX 76 * nummermatch * nøglematch * Chienne * FS1 K1 72 * årgangsmatch * Under opbygning
Brugeravatar
Morten - Webmaster
Site Admin
Indlæg: 6634
Tilmeldt: tors 9. aug 2007 20:29
Kontakt:

Re: Nogen der bruger push på tapatalk på iphone/iPad ?

Indlæg af Morten - Webmaster »

Mhm. Jeg har intet disabled.. Må prøve at ligge et friskt plugin på.
Morten - Webmaster.

Køreklare maskiner:
Yamaha FS1 SS K1 '72 5 gears MC. , Yamaha FS1 DX '76 - som original, Vespa gran luxe 177ccm '59- Urestaureret,
Projekter på lager:
Yamaha FS1 SS K1 '72 med drejeventil, Yamaha FS1 SS K1 '74, Yamaha FS1 SS K1 '75
Brugeravatar
Morten - Webmaster
Site Admin
Indlæg: 6634
Tilmeldt: tors 9. aug 2007 20:29
Kontakt:

Re: Nogen der bruger push på tapatalk på iphone/iPad ?

Indlæg af Morten - Webmaster »

Jeg kan slet ikke finde det punkt på min iPhone


Morten - Webmaster
Morten - Webmaster.

Køreklare maskiner:
Yamaha FS1 SS K1 '72 5 gears MC. , Yamaha FS1 DX '76 - som original, Vespa gran luxe 177ccm '59- Urestaureret,
Projekter på lager:
Yamaha FS1 SS K1 '72 med drejeventil, Yamaha FS1 SS K1 '74, Yamaha FS1 SS K1 '75
Brugeravatar
Dewil
Knallert Mester
Indlæg: 3913
Tilmeldt: lør 29. maj 2010 20:42
Kontakt:

Re: Nogen der bruger push på tapatalk på iphone/iPad ?

Indlæg af Dewil »

Åbn Tapatalk, vælg indstillinger, vælg Notification & Sync, vælg forum (Knallertforum.dk) og så skulle afvisningen gerne komme.
Johannes (detaljetosse) CPR & NEMID VALIDERET

FS1 DX 78 * nummermatch * nøglematch * fuld historie * FS1 DX 78 * nummermatch * nøglematch * fuld historie * FS1 DX 76 * nummermatch * nøglematch * Chienne * FS1 K1 72 * årgangsmatch * Under opbygning
Brugeravatar
12V
Moderator
Indlæg: 3474
Tilmeldt: ons 24. mar 2010 01:01
Kontakt:

Re: Nogen der bruger push på tapatalk på iphone/iPad ?

Indlæg af 12V »

Hvad er det Push gør? Jeg har Tapatalk på mine Android enheder, jeg modtager en besked i notifikations feltet hvis der er svar på abonnerede emner eller post i indbakken. Er det bare det, eller noget andet iOS only?
Brugeravatar
Dewil
Knallert Mester
Indlæg: 3913
Tilmeldt: lør 29. maj 2010 20:42
Kontakt:

Re: Nogen der bruger push på tapatalk på iphone/iPad ?

Indlæg af Dewil »

Nej det er præcis beskeder som ligger sig på pauseskærmen og med lyd gør opmærksom på aktivitet på noget som ønsket overvåget. Eksempelvis har jeg sat det op på en gmail for en læge som var muggen over at tilbud om lægevagterne sendes som email, aldrig kom ham i hænde da kollegerne hapser dem med det samme de kommer ud. Efter en fintrimning får han alle de vagter han orker.. :teeth2
Johannes (detaljetosse) CPR & NEMID VALIDERET

FS1 DX 78 * nummermatch * nøglematch * fuld historie * FS1 DX 78 * nummermatch * nøglematch * fuld historie * FS1 DX 76 * nummermatch * nøglematch * Chienne * FS1 K1 72 * årgangsmatch * Under opbygning
Brugeravatar
Morten - Webmaster
Site Admin
Indlæg: 6634
Tilmeldt: tors 9. aug 2007 20:29
Kontakt:

Re: Nogen der bruger push på tapatalk på iphone/iPad ?

Indlæg af Morten - Webmaster »

Har læst lidt på Push i Tapatalk. Det kan ikke bruges umiddelbart da man har lavet grundlæggende om i tapatalk så det kræver at jeg fjerner tapatalk fuldstændig, installerer et andet plugin på forummet først og derefter installerer tapatalk igen efter den nye metode.

Indtil videre må i bare bruges alm mail notification. Jeg går og håber at der snart kommer en helt ny version af forum, men den har godt nok været længe undervejs efterhånden.
Morten - Webmaster.

Køreklare maskiner:
Yamaha FS1 SS K1 '72 5 gears MC. , Yamaha FS1 DX '76 - som original, Vespa gran luxe 177ccm '59- Urestaureret,
Projekter på lager:
Yamaha FS1 SS K1 '72 med drejeventil, Yamaha FS1 SS K1 '74, Yamaha FS1 SS K1 '75
Brugeravatar
12V
Moderator
Indlæg: 3474
Tilmeldt: ons 24. mar 2010 01:01
Kontakt:

Re: Nogen der bruger push på tapatalk på iphone/iPad ?

Indlæg af 12V »

Bare underligt at det virker så fint på Android, eller er det en nyt problem der først lige er optået?
Brugeravatar
Morten - Webmaster
Site Admin
Indlæg: 6634
Tilmeldt: tors 9. aug 2007 20:29
Kontakt:

Re: Nogen der bruger push på tapatalk på iphone/iPad ?

Indlæg af Morten - Webmaster »

Så vidt jeg ved ændrede man hele systemet for et par opgraderinger siden. Push HAR virket tidligere har jeg læst.

Generelt bruger jeg ikke push da det stresser mig når den forbandede telefon blinker og bibber dagen lang. Bruger det KUN på min arbejdsmail da jeg modtager mine kundebesøg løbende på mail.

Nogen gange ville det være fedt at være offline det meste af tiden, verden er efter min mening blevet pisse irriterende med alle de møg smartphones som vi er så afhængige af. Nå, men de er nu også ret effektive og et godt hjælpemidler. Især hvis den kunne være stille ;)


Morten - Webmaster
Morten - Webmaster.

Køreklare maskiner:
Yamaha FS1 SS K1 '72 5 gears MC. , Yamaha FS1 DX '76 - som original, Vespa gran luxe 177ccm '59- Urestaureret,
Projekter på lager:
Yamaha FS1 SS K1 '72 med drejeventil, Yamaha FS1 SS K1 '74, Yamaha FS1 SS K1 '75
Brugeravatar
12V
Moderator
Indlæg: 3474
Tilmeldt: ons 24. mar 2010 01:01
Kontakt:

Re: Nogen der bruger push på tapatalk på iphone/iPad ?

Indlæg af 12V »

Nu er jeg nysgerrig, kunne du ikke lige sende mig en PB for at se om det virker endnu. Mener jeg har set det virke for kort tid siden.
Brugeravatar
Morten - Webmaster
Site Admin
Indlæg: 6634
Tilmeldt: tors 9. aug 2007 20:29
Kontakt:

Re: Nogen der bruger push på tapatalk på iphone/iPad ?

Indlæg af Morten - Webmaster »

Bruger du android ?


Morten - Webmaster
Morten - Webmaster.

Køreklare maskiner:
Yamaha FS1 SS K1 '72 5 gears MC. , Yamaha FS1 DX '76 - som original, Vespa gran luxe 177ccm '59- Urestaureret,
Projekter på lager:
Yamaha FS1 SS K1 '72 med drejeventil, Yamaha FS1 SS K1 '74, Yamaha FS1 SS K1 '75
Brugeravatar
12V
Moderator
Indlæg: 3474
Tilmeldt: ons 24. mar 2010 01:01
Kontakt:

Re: Nogen der bruger push på tapatalk på iphone/iPad ?

Indlæg af 12V »

Har lige fundet ud af at Android udgaven af tapatalk ikke har push beskeder endnu. Så grunden til at jeg stadig får dem er fordi telefonen checker hvert XX minut (kan indstilles) "manuelt".
Besvar

Tilbage til "Frit Forum - Off Topic"