Indbydelse til Tour De Tartelet fra Aarhus syd 15. juni 2013

Køreture, begivenheder, ræs, stumpemarkeder, skruedage og andre aktiviteter.
Adgang kræver medlemskab!
Brugeravatar
Dewil
Knallert Mester
Indlæg: 3913
Tilmeldt: lør 29. maj 2010 20:42
Kontakt:

Re: Indbydelse til Tour De Tartelet fra Aarhus syd 15. juni

Indlæg af Dewil »

Også en stor tak for en super hyggelig dag fra mig. Veltilrettelagt til mindste detalje, aldrig i tvivl om hvad der skulle ske.. :dust Pauserne kunne have været lidt længere, men så var vi jo aldrig nået hjem. :lol: Vi studsede over at en sodavand kostede 30 kr., men det hang jo nok sammen med det meget høje servicenivou der var på Cafe Alrø, den kan man godt selv besøge en anden gang. :P
Er også imponeret over at man havde styr på vejret fra start til slut... 8)
Jeg fik også taget lidt billeder i løbet af dagen.. https://www.dropbox.com/sh/xuxy7bz3l6pm9pl/TYuINKjJ8h" onclick="window.open(this.href);return false;
Johannes (detaljetosse) CPR & NEMID VALIDERET

FS1 DX 78 * nummermatch * nøglematch * fuld historie * FS1 DX 78 * nummermatch * nøglematch * fuld historie * FS1 DX 76 * nummermatch * nøglematch * Chienne * FS1 K1 72 * årgangsmatch * Under opbygning
Brugeravatar
Dewil
Knallert Mester
Indlæg: 3913
Tilmeldt: lør 29. maj 2010 20:42
Kontakt:

Re: Indbydelse til Tour De Tartelet fra Aarhus syd 15. juni

Indlæg af Dewil »

Poul-Erik A. skrev:Jeg vil også lige benytte lejligheden til at takke for sidst for det fantastiske arrangement, der var veltilrettelagt i mindste detajler - selv med træffenr. bag på løbs-skiltene - sådan. :(y) Jeg fik da også brug for vejvisning fra bagtroppen (tak for det), men til gengæld fik jeg ikke drift-stop som den langsomst-kørende. :wink:
Jeg ved forresten ikke Johannes, om du var med i endnu en detajle-diskution, for nu er nørderiet "nået" til hjulnavene, der omkring 1973-1974 havde "tværstøbninger" ? Det var Per P. , der opdagede detaljen....
.....og vedrørende tarteletterne Otto var de fantastiske - men jeg havde også forstået det sådan, at der var mere en een tartelet, hvis vi kunne spise det - men nej...
Det gik jeg vist glip af.. :teeth2
Johannes (detaljetosse) CPR & NEMID VALIDERET

FS1 DX 78 * nummermatch * nøglematch * fuld historie * FS1 DX 78 * nummermatch * nøglematch * fuld historie * FS1 DX 76 * nummermatch * nøglematch * Chienne * FS1 K1 72 * årgangsmatch * Under opbygning
Reedvalve
Fuldblods knallert
Indlæg: 415
Tilmeldt: ons 5. nov 2008 20:50
Kontakt:

Re: Indbydelse til Tour De Tartelet fra Aarhus syd 15. juni

Indlæg af Reedvalve »

Jeg vil også gerne takke Michael fra Moped-Speed, som vi havde fået lov til at besøge. Her var både sodavand, øl og kage. Kagen nåede jeg ikke at smage. Det sørgede Koch klanen for :lol: :lol: :lol: Men det var nok fordi jeg stod og savlede over de flotte og sjældne cup-racer og knallerter som Michael har. Virkelig en flot samling han har :dust . >Vi fik også lige et lille smugkig af hans store lager af dele fra hans web-shop.

http://www.mopedspeed.dk" onclick="window.open(this.href);return false;


Kenneth
Yamaha årg. 1976 dx (under opbygning) Samles af renoverede brugte dele.

Yamaha årg. 1976 k1 special med cromtank. 5 gearet med drejeventil. 18" race hjul (under opbygning)
Brugeravatar
Per
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 1080
Tilmeldt: ons 2. apr 2008 20:28
Kontakt:

Re: Indbydelse til Tour De Tartelet fra Aarhus syd 15. juni

Indlæg af Per »

Også en stor tak her fra Aabenraa. Selvom jeg var den eneste, som ikke havde maskinel til at gennemføre, så var jeg til gengæld så heldig, at jeg fik lov at prøve Eriks fine Amigo :(y) Som et ekstra plus, kan jeg mærke, at min kondi er blevet mærkbar bedre :lol:
Mvh Per.
Brugeravatar
Morten - Webmaster
Site Admin
Indlæg: 6634
Tilmeldt: tors 9. aug 2007 20:29
Kontakt:

Re: Indbydelse til Tour De Tartelet fra Aarhus syd 15. juni

Indlæg af Morten - Webmaster »

dkbasse skrev:foto af dyret som vi alle kørte efter
Seriøst troede jeg faktisk de var større, hvem spiste flest ?
Morten - Webmaster.

Køreklare maskiner:
Yamaha FS1 SS K1 '72 5 gears MC. , Yamaha FS1 DX '76 - som original, Vespa gran luxe 177ccm '59- Urestaureret,
Projekter på lager:
Yamaha FS1 SS K1 '72 med drejeventil, Yamaha FS1 SS K1 '74, Yamaha FS1 SS K1 '75
Brugeravatar
Per P
Fuldblods knallert
Indlæg: 312
Tilmeldt: man 11. feb 2008 21:10
Kontakt:

Re: Indbydelse til Tour De Tartelet fra Aarhus syd 15. juni

Indlæg af Per P »

Hej Erik og Per

Tusind tak for endnu en super tur / arrangement, I kan det med at lave gode ruter ad små hyggelige veje.

En rigtig hyggelig dag i godt selskab, TAK FOR DET ALLESAMMEN
Mvh

Per P
Brugeravatar
Dewil
Knallert Mester
Indlæg: 3913
Tilmeldt: lør 29. maj 2010 20:42
Kontakt:

Re: Indbydelse til Tour De Tartelet fra Aarhus syd 15. juni

Indlæg af Dewil »

Morten - Webmaster skrev:
dkbasse skrev:foto af dyret som vi alle kørte efter
Seriøst troede jeg faktisk de var større, hvem spiste flest ?
Der var et stk. til hver og det mættede godt, nogle kunne muligvis have spist to.... meeen stakkels ham der skal indtage 5 stk. for at slå rekorden.. :?
Johannes (detaljetosse) CPR & NEMID VALIDERET

FS1 DX 78 * nummermatch * nøglematch * fuld historie * FS1 DX 78 * nummermatch * nøglematch * fuld historie * FS1 DX 76 * nummermatch * nøglematch * Chienne * FS1 K1 72 * årgangsmatch * Under opbygning
Besvar

Tilbage til "Fælles køreture, træf, begivenheder og stumpemarked"