Pgo hot 50 gianelli go

Her kan du skrive hvad du har lyst til, bare du overholder retningslinierne for forummet. Knallert emner bedes så vidt muligt placeres i en anden relevant kategori.
Besvar
danielts
Helt ny i flokken
Indlæg: 1
Tilmeldt: lør 15. jun 2013 19:49
Kontakt:

Pgo hot 50 gianelli go

Indlæg af danielts »

Hej jeg har en pgo hot 50 fra 2012. Jeg har tidligere fjernet skiven, skiftet rullerne og nu har jeg købt en gianelli go og sat den på og knallerten kørte fint tror jeg kørte 15 km på den så gik den ud og jeg måtte derfor trække hjem så fik jeg startet den og tænkte at jeg hellere måtte dyse lidt op pga tændrøret var helt knas tørt så jeg skiftede dyse fra 74 - 76 og jeg fik det samlet og startet den og den kørte så kom jeg tilbage og satte den i 5 min så skulle jeg køre igen så ville den ikke starte så fandt jeg ud af at man skulle gasse fuldt op og så bruge elstart så startede den lige så stille og når den var startet skulle man blive ved med at holde gassen ellers døde den men der skete ikke noget ved at holde gassen i bund før et godt stykke tid og derefter kunne den sagtens holde i tomgang osv....


aner virkelig ikke hvad det kan være så håber virkelig i kan hjælpe mig


Tak på forhånd

-Daniel
Brugeravatar
Thorsen
Gummi rocker
Indlæg: 683
Tilmeldt: lør 11. sep 2010 11:57
Kontakt:

Re: Sv: Pgo hot 50 gianelli go

Indlæg af Thorsen »

Større dyse.
Mvh Peter.

Yamaha FS1 DX 77 nummermatch, under ombygning.
Yamaha FS1 K1 76 årgangsmatch, færdigt gennemrenoveret projekt.
Brugeravatar
Kai
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 1967
Tilmeldt: fre 1. feb 2008 11:10
Kontakt:

Re: Pgo hot 50 gianelli go

Indlæg af Kai »

Rens karburatoren, især nåleventilen, og tjek at vakuumhanen på tanken ikke er utæt.
(er du flink ved den, så skift benzinfilter også)

Det lyder til den står og drukner sig selv, det har ikke noget med dysen at gøre.
Hvis ikke du har tid til at lave det rigtigt, hvornår har du så tid til at lave det om ?
Brugeravatar
juhl-drengen
Knallert Mester
Indlæg: 3338
Tilmeldt: søn 11. mar 2012 00:13
Kontakt:

Re: Pgo hot 50 gianelli go

Indlæg af juhl-drengen »

Min 4 takter har det også engang imellem
Med at gøre det efter jeg justerede karburatoren
Stoppede den
You can't buy
HAPPINESS
But you can buy
HORSE
POWER

And that's kind off
THE SAME THING

KTM: KICK TILL MONDAY
Besvar

Tilbage til "Frit Forum - Off Topic"