windows 8 ????

Her kan du skrive hvad du har lyst til, bare du overholder retningslinierne for forummet. Knallert emner bedes så vidt muligt placeres i en anden relevant kategori.
Besvar
T.B.
Fuldblods knallert
Indlæg: 437
Tilmeldt: fre 23. apr 2010 22:35
Kontakt:

windows 8 ????

Indlæg af T.B. »

Jeg er absolut ikke en haj til it og så er jeg blevet udstyret med en pc og en mobil der kører Windows 8 og jeg er næsten handlingslammet nu......... Jeg kan ikke finde ud af at lægge billeder ind mere.Hvad kan man gøre når man har sorte fingre og ikke fatter alt det nye ? Det er bla. mig der har et billed af et tændingsdæksel med både Yamaha stempel og Ts Stempel men ingen Made in Japan på fronten. Men jeg fatter bare ikke hvad jeg skal gøre nu ? :-)
Christian M
Fuldblods knallert
Indlæg: 343
Tilmeldt: tors 21. jun 2012 21:08
Kontakt:

Re: windows 8 ????

Indlæg af Christian M »

Fjern lortet, og anskaf dig Windows 7, det er simpelthen det bedste der findes!

Det med mobilen bliver nok lidt svært :crying

Windows har ikke været så heldig med Windows 8............ Jeg vil selv mene jeg er skide god til Windows, men Windows 8 den giver sku ingen mening, det er alt for "fancy" lavet til mig! :) og jeg ved mange har problemer med det!

Mvh
Christian
T.B.
Fuldblods knallert
Indlæg: 437
Tilmeldt: fre 23. apr 2010 22:35
Kontakt:

Re: windows 8 ????

Indlæg af T.B. »

Hæ mobilen kan jeg leve med,det er faktisk ok. Men min bærebar har jeg flere gange haft lyst til at putte i brændeovnen....... Den gør absolut ikke det jeg ber den om. ?
Christian M
Fuldblods knallert
Indlæg: 343
Tilmeldt: tors 21. jun 2012 21:08
Kontakt:

Re: windows 8 ????

Indlæg af Christian M »

Der er absolut ingen logik i Windows 8, det er alt alt for smart / fancy.. Jeg kommer aldrig til at bruge det...

Så jeg kan kun anbefale Windows 7. :)
Brugeravatar
Dewil
Knallert Mester
Indlæg: 3913
Tilmeldt: lør 29. maj 2010 20:42
Kontakt:

Re: windows 8 ????

Indlæg af Dewil »

Så rolig nu drenge..... Microsoft har indrømmet at de har lavet endnu en fejl og at noget andet kommer hurtigere end først planlagt. Men når det er sagt, så kan man faktisk redde stumperne... 8)
Installer programmet "Classic Shell" som er gratis http://www.classicshell.net/" onclick="window.open(this.href);return false; Download: http://downloads.sourceforge.net/projec ... irror=garr" onclick="window.open(this.href);return false;
Når det er installeret og startet op, vælges alle indstiller og det styresystem man bedst kan forliges med, tag nu windows 7. Så har man fået sin startknap og startmenu tilbage, man kan også lukke og genstarte på normal vis...... :dust
Men vi er helt enige om at windows 8 er "opfundet" i en brandert.... :hot
Johannes (detaljetosse) CPR & NEMID VALIDERET

FS1 DX 78 * nummermatch * nøglematch * fuld historie * FS1 DX 78 * nummermatch * nøglematch * fuld historie * FS1 DX 76 * nummermatch * nøglematch * Chienne * FS1 K1 72 * årgangsmatch * Under opbygning
Michael
Gummi rocker
Indlæg: 893
Tilmeldt: tirs 7. sep 2010 10:39
Kontakt:

Re: windows 8 ????

Indlæg af Michael »

Super svar Dewil.
Som altid :(y)
Den hjælpsomhed er det der binder forum samme og holder det oppe i de stille perioder :(y)

Jeg køre godt nok selv Mac, men det ændrer ikke ved ovenstående
Michael
76 DX, 75ér grøn, 77ér Kreidler RS (Cafe) , 75ér Kreidler (Retrocustom)
HVORAF den ene mangler et stjerneforhjul.
Brugeravatar
Dewil
Knallert Mester
Indlæg: 3913
Tilmeldt: lør 29. maj 2010 20:42
Kontakt:

Re: windows 8 ????

Indlæg af Dewil »

:(y)
Johannes (detaljetosse) CPR & NEMID VALIDERET

FS1 DX 78 * nummermatch * nøglematch * fuld historie * FS1 DX 78 * nummermatch * nøglematch * fuld historie * FS1 DX 76 * nummermatch * nøglematch * Chienne * FS1 K1 72 * årgangsmatch * Under opbygning
Brugeravatar
12V
Moderator
Indlæg: 3462
Tilmeldt: ons 24. mar 2010 01:01
Kontakt:

Re: windows 8 ????

Indlæg af 12V »

Installerer også Classic Shell som det første på W8 maskiner, det andet kan man bare ikke arbejde effektivt med :(
Besvar

Tilbage til "Frit Forum - Off Topic"