Stjålet : Kreidler Baneracer tilh. Torben Skousen! *FUNDET*

Her kan du skrive hvad du har lyst til, bare du overholder retningslinierne for forummet. Knallert emner bedes så vidt muligt placeres i en anden relevant kategori.
Besvar
kreidlerhansen
Moderator
Indlæg: 3927
Tilmeldt: man 31. maj 2010 23:44
Kontakt:

Stjålet : Kreidler Baneracer tilh. Torben Skousen! *FUNDET*

Indlæg af kreidlerhansen »

Undtagelsesvis linker jeg nu til scootergalleri:

http://www.scootergalleri.dk/galleri/32 ... 216r_gives" onclick="window.open(this.href);return false;

Bemærk den speciallavede bagsvinger, ligesom udstødningen er temmeligt sjælden i forchromet udgave. Sædet er heller ikke helt almindeligt, og 18" 'hochschulter-felgen" (fælge med høj kant) ser man dælme heller ikke ret tit.

Cylinder, stempel og topstykke er heller ikke fabriksmonteret gejl, og en 6-pladet kobling med speciallavet koblingstrykplade m/leje samt en 6-trins gearkasse, som har kickstarter... med undtagelse af forgaffel, tank, bagstøddæmpere og stel er hele maskinen speciel!
Senest rettet af kreidlerhansen søn 15. sep 2013 21:33, rettet i alt 1 gang.
Jesper Hansen

MC/Knallert
Kreidler Florett RS Elektronik 1977 ~ 'Gelbe Sau' (MC)
Moto Guzzi Nevada 750 i.e. 2007 (MC)
Suzuki FZ50 1995 ~ 'Moffi': Arvet fra min bedstefar

Det er fan'me ikke lakken, vi kører på!
Brugeravatar
strynboen
Knallert Mester
Indlæg: 7466
Tilmeldt: tors 10. jan 2008 17:50
Kontakt:

Re: Stjålet : Kreidler Baneracer tilh. Torben Skousen!

Indlæg af strynboen »

hvorfor stjæle noget man ikke kan køre på..uden at blive pågrebet....nå ja salg af dele desvære..til udlandet..er der et internationalt forum at sende efterlysningen til??
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....

sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
Brugeravatar
juhl-drengen
Knallert Mester
Indlæg: 3338
Tilmeldt: søn 11. mar 2012 00:13
Kontakt:

Re: Stjålet : Kreidler Baneracer tilh. Torben Skousen!

Indlæg af juhl-drengen »

Den står sikkert adskilt på en markedsplads i polen..
You can't buy
HAPPINESS
But you can buy
HORSE
POWER

And that's kind off
THE SAME THING

KTM: KICK TILL MONDAY
kreidlerhansen
Moderator
Indlæg: 3927
Tilmeldt: man 31. maj 2010 23:44
Kontakt:

Re: Stjålet : Kreidler Baneracer tilh. Torben Skousen!

Indlæg af kreidlerhansen »

Går man ned og sælger helt små enkeltdele, er det svært at identificere, men du har helt ret. I sidste ende er det kun en stakket frist for den, som bruger tingene på gaden - 6g motorer er der ikke mange af, fordi gearkassen alene koster 15.000kr inkl. tilpasning af motorblok og justering.
Bruges den på gaden, vil man blive snuppet - den vil påkalde sig en pæn sjat opmærksomhed alene pga. lyden.

En gang matsort lak skjuler heller ikke alverden, når det drejer sig om så mange specialstumper. Det er næsten synd at kalde den for en Kreidler, hvis man tager de kyniske briller på!

:thunge

Der er oprettet lignende tråde på det hollandske og et af de tyske fora.


Julle >> Ærligt talt... find et andet emne at spamme!
Jesper Hansen

MC/Knallert
Kreidler Florett RS Elektronik 1977 ~ 'Gelbe Sau' (MC)
Moto Guzzi Nevada 750 i.e. 2007 (MC)
Suzuki FZ50 1995 ~ 'Moffi': Arvet fra min bedstefar

Det er fan'me ikke lakken, vi kører på!
Brugeravatar
Krelleh
Gummi rocker
Indlæg: 683
Tilmeldt: lør 18. jun 2011 19:54
Kontakt:

Re: Stjålet : Kreidler Baneracer tilh. Torben Skousen!

Indlæg af Krelleh »

Nogle tyveknægte forstår man simpelhen bare ikke.
Men den har ikke noget problem med at kommer under kategorien "special".
Og uden tvivl holder den bestjålne ejer nøje udkig efter lignende dele kommer til salg.
Mvh. Christian
Brugeravatar
Kai
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 1970
Tilmeldt: fre 1. feb 2008 11:10
Kontakt:

Re: Stjålet : Kreidler Baneracer tilh. Torben Skousen!

Indlæg af Kai »

Må indrømme jeg ikke forstår hvad man tror man kan få ud af at rende med sådan en special knallert... for enten er den stjålet af nogen hjernedøde klaphatte der tror ingen genkender den hvis den lige får lidt sort spray.. og så bliver den enten hurtig fundet (krydser fingre og tæer for den dukker frem igen så hurtig som muligt) eller så ender den i en bunke reservedele og spredt ud til højre og venstre :(

Eller så er det squ bestilt arbejde og den står gemt et sted :(

ØV !! Der skulle fanme indføres sharia lov for tyveknægte, et godt lag tæsk og så af med begge hænder !
Hvis ikke du har tid til at lave det rigtigt, hvornår har du så tid til at lave det om ?
Brugeravatar
Dewil
Knallert Mester
Indlæg: 3913
Tilmeldt: lør 29. maj 2010 20:42
Kontakt:

Re: Stjålet : Kreidler Baneracer tilh. Torben Skousen!

Indlæg af Dewil »

Jeg VED at folk der stjæler får uhelbredelige sygdomme og dør er smertefuld død..
Johannes (detaljetosse) CPR & NEMID VALIDERET

FS1 DX 78 * nummermatch * nøglematch * fuld historie * FS1 DX 78 * nummermatch * nøglematch * fuld historie * FS1 DX 76 * nummermatch * nøglematch * Chienne * FS1 K1 72 * årgangsmatch * Under opbygning
Brugeravatar
Kai
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 1970
Tilmeldt: fre 1. feb 2008 11:10
Kontakt:

Re: Stjålet : Kreidler Baneracer tilh. Torben Skousen!

Indlæg af Kai »

Det er da altid en trøst..at være så sikker på det.
Hvis ikke du har tid til at lave det rigtigt, hvornår har du så tid til at lave det om ?
kreidlerhansen
Moderator
Indlæg: 3927
Tilmeldt: man 31. maj 2010 23:44
Kontakt:

Re: Stjålet : Kreidler Baneracer tilh. Torben Skousen!

Indlæg af kreidlerhansen »

Dewil skrev:Jeg VED at folk der stjæler får uhelbredelige sygdomme og dør er smertefuld død..
Ret beset er livet i sig selv lige så træls som en sygdom for de typer, som kan retfærdiggøre at stjæle andres ting!
Dermed bliver livet smertefuldt...

Mad og penge kan jeg se en idé i at stjæle sig til, hvis man er trængt nok op i en krog... men ikke en knallert, som i grove træk er svær at omsætte til andet end en markracer... og selv til dét er den ikke specielt brugbar, fordi styregeometri og affjedring er til asfalt.

Jeg ved ikke, præcis hvor den var opbevaret. Den kan være røget med under et indbrud efter andet grej, så oddsene er lige høje for bestilt arbejde så vel som tilfældigt tyveri. Umiddelbart er det vist heller ikke så vigtigt for andre end ordensmagten.

Uanset hvad tror jeg, den er gemt af vejen for en stund. Man skal være mere end ualmindeligt dum for at tage den i brug eller begynde at sælge ud, nu... men man kan jo 'håbe'...
Jesper Hansen

MC/Knallert
Kreidler Florett RS Elektronik 1977 ~ 'Gelbe Sau' (MC)
Moto Guzzi Nevada 750 i.e. 2007 (MC)
Suzuki FZ50 1995 ~ 'Moffi': Arvet fra min bedstefar

Det er fan'me ikke lakken, vi kører på!
Brugeravatar
Dewil
Knallert Mester
Indlæg: 3913
Tilmeldt: lør 29. maj 2010 20:42
Kontakt:

Re: Stjålet : Kreidler Baneracer tilh. Torben Skousen!

Indlæg af Dewil »

Det der gør tyveri i denne kategori så ubærligt i min verden, er at det stjålne er noget som ejeren har lagt mange kræfter i. Stjæl dog noget som man ingen tilknytning har til og som er forsikret. Tyveri af "personlige" ting er helt uacceptabelt.
Johannes (detaljetosse) CPR & NEMID VALIDERET

FS1 DX 78 * nummermatch * nøglematch * fuld historie * FS1 DX 78 * nummermatch * nøglematch * fuld historie * FS1 DX 76 * nummermatch * nøglematch * Chienne * FS1 K1 72 * årgangsmatch * Under opbygning
kreidlerhansen
Moderator
Indlæg: 3927
Tilmeldt: man 31. maj 2010 23:44
Kontakt:

Re: Stjålet : Kreidler Baneracer tilh. Torben Skousen!

Indlæg af kreidlerhansen »

Alle andre fora fik jeg opdateret... men ikke dette!

Maskinen er igen hos sin retmæssige ejer! Den blev fundet efter en måneds tid et par kilometer fra gerningsstedet under en razzia mod en såkaldt 'hælerrede'.

Med undtagelse af, at løbstransponderen var afmonteret, og der var blevet monteret et sidestøtteben, er cup-raceren som Torben parkerede den.

Og ja, den deltog han på under strabadserne på Jyllandsringen den forgangne weekend!

:D


Og tak til JensMC for påmindelsen om, der manglede en opdatering, herinde! :)


Den røg altså IKKE til Polen i stumper, mehehe...! :roll: :lol:
Jesper Hansen

MC/Knallert
Kreidler Florett RS Elektronik 1977 ~ 'Gelbe Sau' (MC)
Moto Guzzi Nevada 750 i.e. 2007 (MC)
Suzuki FZ50 1995 ~ 'Moffi': Arvet fra min bedstefar

Det er fan'me ikke lakken, vi kører på!
Besvar

Tilbage til "Frit Forum - Off Topic"