Hvor skaffes probe til oscilloscope ?

Her kan du skrive hvad du har lyst til, bare du overholder retningslinierne for forummet. Knallert emner bedes så vidt muligt placeres i en anden relevant kategori.
Besvar
Brugeravatar
Morten - Webmaster
Site Admin
Indlæg: 6634
Tilmeldt: tors 9. aug 2007 20:29
Kontakt:

Hvor skaffes probe til oscilloscope ?

Indlæg af Morten - Webmaster »

Mangler et eller 2 probe sæt til strynboens gamle oscilloscope, og nu er det pludselig aktuelt da jeg skal lede efter udfald på krumtapssensor og hallgiver på mosters "nye" gamle corolla. ( ja, comboen er ved at afgå ved døden) :crying

Hvor kan man mon skaffe dem ?
Morten - Webmaster.

Køreklare maskiner:
Yamaha FS1 SS K1 '72 5 gears MC. , Yamaha FS1 DX '76 - som original, Vespa gran luxe 177ccm '59- Urestaureret,
Projekter på lager:
Yamaha FS1 SS K1 '72 med drejeventil, Yamaha FS1 SS K1 '74, Yamaha FS1 SS K1 '75
Brugeravatar
trs
Fuldblods knallert
Indlæg: 459
Tilmeldt: tirs 25. okt 2011 14:42
Kontakt:

Re: Hvor skaffes probe til oscilloscope ?

Indlæg af trs »

Fx. her: http://elektronik-lavpris.dk/p124054/W7 ... ad_40_Mhz/" onclick="window.open(this.href);return false;

Skal ikke kan sige om det er den du skal bruge, men der er flere at vælge i mellem.
Yamaha FS1 1978 K1 Candy blå Lavet af ingenting.
Yamaha FS1 1978 K1 Brilliant rød -Solgt
Yamaha FS1 1989 Cross tema

Registrer eller søg stel & nummerblokke HER: register/add.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Guide til 76 mærker viewtopic.php?f=5&t=13774&p=124031&hilit=tank#p124031" onclick="window.open(this.href);return false;
Guide til 78 mærker viewtopic.php?f=21&t=2666" onclick="window.open(this.href);return false;

Ting tilsalg http://www.guloggratis.dk/search?q=christian1116" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.dba.dk/brugerens-annoncer/brugerid-1510201/" onclick="window.open(this.href);return false;
Brugeravatar
strynboen
Knallert Mester
Indlæg: 7466
Tilmeldt: tors 10. jan 2008 17:50
Kontakt:

Re: Hvor skaffes probe til oscilloscope ?

Indlæg af strynboen »

jeg købte et billigt sæt i RS parts ca 150 kroner) moms???(..der er omskifter mellen 10 og 100. eller er det 1 og 100?.og de kroge og spidser man skal bruge..
jeg skal se om jeg kan finde ordre nummeret..da der er mange muligheder der koster kassen..mine er prøvet og fungere...

har du fået billed frem..det er lidt svært at justere..men drejeknappen på free run..så kommer linjerne frem..og man kan justere sig ind..de andre jeg har er hurtigere/nemmere at starte op ...men det virker..det er det vigtigeste
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....

sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
Brugeravatar
Morten - Webmaster
Site Admin
Indlæg: 6634
Tilmeldt: tors 9. aug 2007 20:29
Kontakt:

Re: Hvor skaffes probe til oscilloscope ?

Indlæg af Morten - Webmaster »

Tak lars, ja har haft "billede" på :hihi
Morten - Webmaster.

Køreklare maskiner:
Yamaha FS1 SS K1 '72 5 gears MC. , Yamaha FS1 DX '76 - som original, Vespa gran luxe 177ccm '59- Urestaureret,
Projekter på lager:
Yamaha FS1 SS K1 '72 med drejeventil, Yamaha FS1 SS K1 '74, Yamaha FS1 SS K1 '75
Besvar

Tilbage til "Frit Forum - Off Topic"