forår nu!!!!!

Her kan du skrive hvad du har lyst til, bare du overholder retningslinierne for forummet. Knallert emner bedes så vidt muligt placeres i en anden relevant kategori.
Besvar
Brugeravatar
strynboen
Knallert Mester
Indlæg: 7466
Tilmeldt: tors 10. jan 2008 17:50
Kontakt:

forår nu!!!!!

Indlæg af strynboen »

kan ikke vente mere
Vedhæftede filer
spring mc dust.jpg
spring mc dust.jpg (64.79 KiB) Vist 3488 gange
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....

sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
Brugeravatar
Yamaha FS1 50SS
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2948
Tilmeldt: man 8. okt 2007 21:03
Kontakt:

Re: forår nu!!!!!

Indlæg af Yamaha FS1 50SS »

:teeth2 :teeth2 der har da været 1" varme og sneen smelter stille og roligt her i eftermiddag :thunge ,,, men selvfølge lidt for koldt til en tur på knallert / mc :sad ,,,
A bad day in the Yamaha garage are better than a good day at work,,,,

Mennesker er de eneste levende væsner som er dumme nok til at opfinde ting ,,, som kan udryde alle mennesker på jorden ,,,,

,,,Hav en forsat god dag,,,

,,, Mvh Johnny S. ,,,
Brugeravatar
Henrik N
Moderator
Indlæg: 1354
Tilmeldt: ons 19. dec 2007 19:33
Kontakt:

Re: forår nu!!!!!

Indlæg af Henrik N »

:hihi :hihi lars jeg mente ikke du var til yamaha MC :shutup
Med Venlig Hilsen
Henrik (Sønderjyden)
Yamaha Fs1 K1 72 Drejeventil MC
Brugeravatar
strynboen
Knallert Mester
Indlæg: 7466
Tilmeldt: tors 10. jan 2008 17:50
Kontakt:

Re: forår nu!!!!!

Indlæg af strynboen »

tja tjo..bare de er classic mc.. jeg vild med alle mc...tror min næste bliver en kawasaki 750 turbo..de er bare svære at finde..gider ikke rigtig de nye maskiner..man mærker ikke farten..på nyere maskiner.at køre 150 på en 70 maskine er som at køre 250 på en ny..og så ryger både kortet og livet..hvis noget kommer på tværs

fart rekorder er ligemeget det er den sjove/spændene/unikke maskine...med noget fint mekanik som gør det...også gerne noget teknik som kun var døgnfluer pga fremstillings prisen var for høj.. og salget svigtede...har altid haft en svaghed for mc dinasauere..alså u døde modeller
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....

sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
mati0921
Junior knallert
Indlæg: 68
Tilmeldt: ons 6. feb 2013 20:40
Kontakt:

Re: forår nu!!!!!

Indlæg af mati0921 »

Her er det da solskinsvejr, så hvis man ser bort fra at det sner ret kraftigt, og der er s**** koldt må der være forår. :lol:
Har da også været en lille tur med DM'eren idag. :thunge
Besvar

Tilbage til "Frit Forum - Off Topic"