Knallert Mekka sælger ud

Her kan du skrive hvad du har lyst til, bare du overholder retningslinierne for forummet. Knallert emner bedes så vidt muligt placeres i en anden relevant kategori.
Besvar
Brugeravatar
Tottenham
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 1908
Tilmeldt: lør 4. jul 2009 12:06
Kontakt:

Knallert Mekka sælger ud

Indlæg af Tottenham »

http://www.guloggratis.dk/knallerter/ve ... 8#otherads" onclick="window.open(this.href);return false; :what2 :what2
Mvh. totte/
YamahaNordjylland

Supporter of Tottenham hotspurs
Kørende :
78 K1 match patina
77 K1 Rød match
77 K1 Blå match
77 k1 Gul 77 - 76 tema Ral farve 1021
2010 Yamasaki YB 50
Brugeravatar
trs
Fuldblods knallert
Indlæg: 459
Tilmeldt: tirs 25. okt 2011 14:42
Kontakt:

Re: Knallert Mekka sælger ud

Indlæg af trs »

Ja til 1 KR er de vel ikke for dyre, selv for os Nordjyder.

:hihi
Yamaha FS1 1978 K1 Candy blå Lavet af ingenting.
Yamaha FS1 1978 K1 Brilliant rød -Solgt
Yamaha FS1 1989 Cross tema

Registrer eller søg stel & nummerblokke HER: register/add.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Guide til 76 mærker viewtopic.php?f=5&t=13774&p=124031&hilit=tank#p124031" onclick="window.open(this.href);return false;
Guide til 78 mærker viewtopic.php?f=21&t=2666" onclick="window.open(this.href);return false;

Ting tilsalg http://www.guloggratis.dk/search?q=christian1116" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.dba.dk/brugerens-annoncer/brugerid-1510201/" onclick="window.open(this.href);return false;
Brugeravatar
Allan M
Gummi rocker
Indlæg: 837
Tilmeldt: søn 12. aug 2007 00:06
Kontakt:

Re: Knallert Mekka sælger ud

Indlæg af Allan M »

Prøv at klikke ind på deres hjemmeside http://www.mcgaragen.dk" onclick="window.open(this.href);return false;
Og opdag, at f.eks den røde THansen-Yamaha koster 16.800,- og beskrives som "helt original" (!)

http://www.mcgaragen.dk/Reservedele/Kna ... S_roed.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

God fornøjelse til sælger med at få dem solgt :teeth2
Brugeravatar
Kim B S
Knallert Mester
Indlæg: 5756
Tilmeldt: fre 25. jan 2008 21:33
Kontakt:

Re: Knallert Mekka sælger ud

Indlæg af Kim B S »

Ja, det er ikke uden grund de ikke bliver solgt. :roll:
Kim B S.

Mine Knallerter
Yamaha FS1 DX gul årg. 1976, med lidt ekstraudstyr og en del krom.
Yamaha FS1 K1 Special. 2 farvet årg. 1978. nummermatch. Projekt.
Yamaha FS1 SS. Grøn årg. 1973. Projekt som er under opbygning.
Yamaha SA Passola. Gul Årg. 1980.

Min El-Kabinescooter.
Lindebjerg Urban Luksus. Rødmetal og hvid. Årg. 2021.

Min bil.
Volvo 240 GL 2,3 sedan. Mørkeblåmetal. Årg. 1990.
Brugeravatar
Yamaha FS1 50SS
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2948
Tilmeldt: man 8. okt 2007 21:03
Kontakt:

Re: Knallert Mekka sælger ud

Indlæg af Yamaha FS1 50SS »

Ja med de priser på sådan et tante procjekt og andre af samme art ,,, så fatter man jo ikke en bjæle af at folk tuder over at 15500 kr var formeget for en som var mindst 90% original og resten af super kvalitet :whew ,,, sært at folk vil gerne betale en formue for en stak skrammel,,, men for kvalitet,,, så skal de nærmest have penge for at tage det :(n) :(n) ,,,,
A bad day in the Yamaha garage are better than a good day at work,,,,

Mennesker er de eneste levende væsner som er dumme nok til at opfinde ting ,,, som kan udryde alle mennesker på jorden ,,,,

,,,Hav en forsat god dag,,,

,,, Mvh Johnny S. ,,,
Lars J
Fuldblods knallert
Indlæg: 480
Tilmeldt: fre 24. feb 2012 14:27
Kontakt:

Re: Knallert Mekka sælger ud

Indlæg af Lars J »

Har forgæves prøvet at fortælle manden at en Everton til 29.800 kr. der er 70% original måske er lige i overkanten :whew
Godt nok er den pæn lakeret, men langt fra original. Ja, tro kan flytte bjerge - men dette bjerg vil godt nok tage noget tid :mrgreen:
Brugeravatar
strynboen
Knallert Mester
Indlæg: 7466
Tilmeldt: tors 10. jan 2008 17:50
Kontakt:

Re: Knallert Mekka sælger ud

Indlæg af strynboen »

han er håbløs..en honda t 500 til over 20.000..det er den mest u sexede model..som bør koste 10,000 køreklar nysynet..han vil heller ikke bruge bank overførsel..men kun kontant betaling..da jeg engang ville købe en 400 four u beset..og have den sendt med fragtmanden..selv om han kunne få overført beløbet +fragt inden den blev sendt...det er nok noget med told og skat..der er problemet
så glem ham... :hihi og hans" orginale" knallerter
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....

sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
Brugeravatar
Tottenham
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 1908
Tilmeldt: lør 4. jul 2009 12:06
Kontakt:

Re: Knallert Mekka sælger ud

Indlæg af Tottenham »

strynboen skrev:han er håbløs..en honda t 500 til over 20.000..det er den mest u sexede model..som bør koste 10,000 køreklar nysynet..han vil heller ikke bruge bank overførsel..men kun kontant betaling..da jeg engang ville købe en 400 four u beset..og have den sendt med fragtmanden..selv om han kunne få overført beløbet +fragt inden den blev sendt...det er nok noget med told og skat..der er problemet
så glem ham... :hihi og hans" orginale" knallerter
Ikke så sært han STADIG har så mange :thunge
Mvh. totte/
YamahaNordjylland

Supporter of Tottenham hotspurs
Kørende :
78 K1 match patina
77 K1 Rød match
77 K1 Blå match
77 k1 Gul 77 - 76 tema Ral farve 1021
2010 Yamasaki YB 50
kreidlerhansen
Moderator
Indlæg: 3927
Tilmeldt: man 31. maj 2010 23:44
Kontakt:

Re: Knallert Mekka sælger ud

Indlæg af kreidlerhansen »

Tror sgu jeg smider Kreidleren på G&G til 75.000kr... det må være sammenligneligt med prisen for det vrag af en tysk skodkværn, han forlanger arme og ben for. Min har i hvert fald friske hjullejer og bremsebakker - det er de første 15.000kr, alene! Og de bliver aldrig slidt - det er jo derfor, Kreidler gik nedenom og hjem...

Jeg savner lidt en smiley, som ryster på hovedet... :thunge
Jesper Hansen

MC/Knallert
Kreidler Florett RS Elektronik 1977 ~ 'Gelbe Sau' (MC)
Moto Guzzi Nevada 750 i.e. 2007 (MC)
Suzuki FZ50 1995 ~ 'Moffi': Arvet fra min bedstefar

Det er fan'me ikke lakken, vi kører på!
T.B.
Fuldblods knallert
Indlæg: 437
Tilmeldt: fre 23. apr 2010 22:35
Kontakt:

Re: Knallert Mekka sælger ud

Indlæg af T.B. »

Fs1 er generelt blevet for dyre,sælgerer hidser hinanden op til fantompriser for en værre gang bras. "hvis din kan koste 5500 så kan min mindst koste 7500,fordi jeg lige har købt nye crom dele for 750kr som jeg har lånt af min mor+ den faktisk ind i mellem kan starte" Vor herre på lokum. Synes den sjoveste for tiden er ham der truer med at sætte prisen op på sin såkaldte "76er" hvis den ikke er solgt og afhentet idag. Det er sgu morsomt. Hvorfor mon den ikke er solgt endnu? Måske fordi den er 50% for dyr. Hvorfor tror man at den kan koste mere til sommer ? Måske fordi man ikke skal pudse den i døgndrift for at holde rusten væk ? :whew :D
Brugeravatar
Dewil
Knallert Mester
Indlæg: 3913
Tilmeldt: lør 29. maj 2010 20:42
Kontakt:

Re: Knallert Mekka sælger ud

Indlæg af Dewil »

Enig TB. Det kan virke som om at man efter at have set "Hvad er det værd" en enkelt gang, mener at man er expert i at vurdere og prissætte. Sandheden er dog at man aldrig bliver experten idet markedet hele tiden ændrer sig. Det giver si udslag i at når eksempelvis disse gamle lagre dukker op, kan en vare som def er mange af få prisen til at dykke, for så er den jo ikke "hard to get". For mit eget vedkommende følger jeg eBay annoncer som er særlig interessante pga at varen ER sjælden eller i unik stand. Mit indtryk er at disse købspriser sættes af England, Holland og Danmark, da det er her delene kommer ud at køre. Men det er lidt ærgerligt at prisnivoet er blevet så højt, da det uden tvivl skæmmer nogle væk.
Johannes (detaljetosse) CPR & NEMID VALIDERET

FS1 DX 78 * nummermatch * nøglematch * fuld historie * FS1 DX 78 * nummermatch * nøglematch * fuld historie * FS1 DX 76 * nummermatch * nøglematch * Chienne * FS1 K1 72 * årgangsmatch * Under opbygning
Besvar

Tilbage til "Frit Forum - Off Topic"