Store problemer

Her kan du skrive hvad du har lyst til, bare du overholder retningslinierne for forummet. Knallert emner bedes så vidt muligt placeres i en anden relevant kategori.
Besvar
Ormen
Junior knallert
Indlæg: 10
Tilmeldt: fre 11. jan 2013 19:21
Kontakt:

Store problemer

Indlæg af Ormen »

Hej alle..

Så den gal igen, jeg synes der mangler noget der hvor mine støddempere monteres øverst, eller os så er de forkerte, skal der sidde en skive eller 2, det passer ihvertfald ikke det jeg har, det helt sikkert, det noget dallerværk, bolten som skal sidde der, er efter hvad jeg kan se sådan en blank slutmøtrik eller hvad de nu hedder.. Et andet problem jeg ikke kan lure er, skal der ikke sidde en crom afslutnings et eller andet der hvor gummipuffer sidder på forgaffel, der er jo i toppen, men ingen i bunden det giver ingen mening..
Ja det STORE problemer kan i nok se...

Vh Ormen
If it dosn`t blow, it sucks..
Brugeravatar
Tottenham
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 1908
Tilmeldt: lør 4. jul 2009 12:06
Kontakt:

Re: Store problemer

Indlæg af Tottenham »

Hej Orm
Hvis du ruller helt ibund her på siden, trykker du på : vælg et forum/reservedelskatalog, så er alt der :(y) Vælg det fra 74 til 78
Mvh. totte/
YamahaNordjylland

Supporter of Tottenham hotspurs
Kørende :
78 K1 match patina
77 K1 Rød match
77 K1 Blå match
77 k1 Gul 77 - 76 tema Ral farve 1021
2010 Yamasaki YB 50
Ormen
Junior knallert
Indlæg: 10
Tilmeldt: fre 11. jan 2013 19:21
Kontakt:

Re: Store problemer

Indlæg af Ormen »

Tottenham skrev:Hej Orm
Hvis du ruller helt ibund her på siden, trykker du på : vælg et forum/reservedelskatalog, så er alt der :(y) Vælg det fra 74 til 78
Mange tak, men måske jeg skal have en brille eller os så skal der ikke være nogen pynte halløj til forgaffel gummidække ??... Og mine støddæmpere bag til må så være forkerte efter der er ca 2mm slup.. Øv bøv.. :crying

Tak for hurtigt svar Tottenham

Vh Orm
If it dosn`t blow, it sucks..
Brugeravatar
Tottenham
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 1908
Tilmeldt: lør 4. jul 2009 12:06
Kontakt:

Re: Store problemer

Indlæg af Tottenham »

http://shop.yamahafs1.dk/1-yamaha-fs1-4 ... -77-78-40/" onclick="window.open(this.href);return false; :what2
Mvh. totte/
YamahaNordjylland

Supporter of Tottenham hotspurs
Kørende :
78 K1 match patina
77 K1 Rød match
77 K1 Blå match
77 k1 Gul 77 - 76 tema Ral farve 1021
2010 Yamasaki YB 50
Brugeravatar
Tottenham
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 1908
Tilmeldt: lør 4. jul 2009 12:06
Kontakt:

Re: Store problemer

Indlæg af Tottenham »

Og http://shop.yamahafs1.dk/1-yamaha-fs1-4 ... empere-35/" onclick="window.open(this.href);return false; :what2
Mvh. totte/
YamahaNordjylland

Supporter of Tottenham hotspurs
Kørende :
78 K1 match patina
77 K1 Rød match
77 K1 Blå match
77 k1 Gul 77 - 76 tema Ral farve 1021
2010 Yamasaki YB 50
anden77
Stor knallert
Indlæg: 142
Tilmeldt: ons 27. okt 2010 09:37
Kontakt:

Re: Store problemer

Indlæg af anden77 »

ville altså være 10 gange nemmere at hjælpe folk,hvis de forstod at bruge et kamera og uploade billeder af deres problemer?

Er jo også svært for en tandlæge at hjælpe en med tandpine, hvis personen ikke åbner munden :hihi
Brugeravatar
Kim B S
Knallert Mester
Indlæg: 5756
Tilmeldt: fre 25. jan 2008 21:33
Kontakt:

Re: Store problemer

Indlæg af Kim B S »

Hej Ormen.
En DX forgaffel har ingen crom neden for gummi-mangchetterne. En K1 forgaffel har. :wink:
Hilsen Kim.
Kim B S.

Mine Knallerter
Yamaha FS1 DX gul årg. 1976, med lidt ekstraudstyr og en del krom.
Yamaha FS1 K1 Special. 2 farvet årg. 1978. nummermatch. Projekt.
Yamaha FS1 SS. Grøn årg. 1973. Projekt som er under opbygning.
Yamaha SA Passola. Gul Årg. 1980.

Min El-Kabinescooter.
Lindebjerg Urban Luksus. Rødmetal og hvid. Årg. 2021.

Min bil.
Volvo 240 GL 2,3 sedan. Mørkeblåmetal. Årg. 1990.
Ormen
Junior knallert
Indlæg: 10
Tilmeldt: fre 11. jan 2013 19:21
Kontakt:

Re: Store problemer

Indlæg af Ormen »

Kim B S skrev:Hej Ormen.
En DX forgaffel har ingen crom neden for gummi-mangchetterne. En K1 forgaffel har. :wink:
Hilsen Kim.
Tak Kim...

Og så det helt stort spørgsmål, hvilket nr har den crom ting så på de ellers så fine links der er lagt op, for den kan jeg og ja jeg er lidt dum, ikke lige lure, og ja min forgaffel er en K1...

Det jeg prøver at sige uden at kunne ligge billeder op, er at huldet i de støddempere jeg har er for store i forhold til monterings "tappen" og den er lige stor på begge de stel jeg har, så det ikke fordi den er gjort mindre på det stel jeg arbejder på, og jo der sidder bøsning i så det ikke der balladen ligger, ;-) tror bare de dempere jeg har er forkerte, jeg har bare 3 sæt og alle er forkerte, og det er det der forkommer sært.. Nå men jeg må have fat i en net-yamaha-pusher..


Ps husk nu på jeg er helt ny i Yamaha :wink: ..

Vh Orm.
If it dosn`t blow, it sucks..
anden77
Stor knallert
Indlæg: 142
Tilmeldt: ons 27. okt 2010 09:37
Kontakt:

Re: Store problemer

Indlæg af anden77 »

Må være surt ikke at eje et kamera eller en mobil med lignende fotogene muligheder.

Som sagt jeg tror ikke jeg gider hjælpe uden foto,om så der er andre der vil, må de så om.

Kunne du ikke skrive i din profil hvor du er fra il andet? Er noget nemmere
Brugeravatar
Kim B S
Knallert Mester
Indlæg: 5756
Tilmeldt: fre 25. jan 2008 21:33
Kontakt:

Re: Store problemer

Indlæg af Kim B S »

Hej Ormen.
Nu ved jeg ikke lige hvad det er for nogen støddæmpere du har, men højden på perfekte dæmpere skal være 27,5 cm.
Her er noget om K1 forgaflen. :wink: Og når du så er kommet ind, kan du jo lige søge lidt rundt på siden og kikke efter det du mangler. :wink: Jeg er sikker på at du kan finde hvad du mangler. :(y)

http://shop.yamahafs1.dk/1-yamaha-fs1-4 ... fel-k1-38/" onclick="window.open(this.href);return false;

Hilsen Kim.
Kim B S.

Mine Knallerter
Yamaha FS1 DX gul årg. 1976, med lidt ekstraudstyr og en del krom.
Yamaha FS1 K1 Special. 2 farvet årg. 1978. nummermatch. Projekt.
Yamaha FS1 SS. Grøn årg. 1973. Projekt som er under opbygning.
Yamaha SA Passola. Gul Årg. 1980.

Min El-Kabinescooter.
Lindebjerg Urban Luksus. Rødmetal og hvid. Årg. 2021.

Min bil.
Volvo 240 GL 2,3 sedan. Mørkeblåmetal. Årg. 1990.
Ormen
Junior knallert
Indlæg: 10
Tilmeldt: fre 11. jan 2013 19:21
Kontakt:

Re: Store problemer

Indlæg af Ormen »

anden77 skrev:Må være surt ikke at eje et kamera eller en mobil med lignende fotogene muligheder.

Som sagt jeg tror ikke jeg gider hjælpe uden foto,om så der er andre der vil, må de så om.

Kunne du ikke skrive i din profil hvor du er fra il andet? Er noget nemmere

Så det på plads... Skal os nok få styr på det med billeder men en ting af gangen.. :dust
If it dosn`t blow, it sucks..
Ormen
Junior knallert
Indlæg: 10
Tilmeldt: fre 11. jan 2013 19:21
Kontakt:

Re: Store problemer

Indlæg af Ormen »

Kim B S skrev:Hej Ormen.
Nu ved jeg ikke lige hvad det er for nogen støddæmpere du har, men højden på perfekte dæmpere skal være 27,5 cm.
Her er noget om K1 forgaflen. :wink: Og når du så er kommet ind, kan du jo lige søge lidt rundt på siden og kikke efter det du mangler. :wink: Jeg er sikker på at du kan finde hvad du mangler. :(y)

http://shop.yamahafs1.dk/1-yamaha-fs1-4 ... fel-k1-38/" onclick="window.open(this.href);return false;

Hilsen Kim.
Hej igen Kim...

Denne her har jeg aldrig set før, kan det være den jeg mangler ? http://shop.yamahafs1.dk/1-yamaha-fs1-4 ... k-591.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Det er lidt svært at se ud fra et billed hvor stor den er, men hvis det nu ikke er den jeg måske mangler til mit omtalte problem, hvor sidder den her så, for sådan en skal jeg da eje skal jeg ikk ? Eller .. :shock:
If it dosn`t blow, it sucks..
Brugeravatar
Kim B S
Knallert Mester
Indlæg: 5756
Tilmeldt: fre 25. jan 2008 21:33
Kontakt:

Re: Store problemer

Indlæg af Kim B S »

Ormen skrev:
Kim B S skrev:Hej Ormen.
Nu ved jeg ikke lige hvad det er for nogen støddæmpere du har, men højden på perfekte dæmpere skal være 27,5 cm.
Her er noget om K1 forgaflen. :wink: Og når du så er kommet ind, kan du jo lige søge lidt rundt på siden og kikke efter det du mangler. :wink: Jeg er sikker på at du kan finde hvad du mangler. :(y)

http://shop.yamahafs1.dk/1-yamaha-fs1-4 ... fel-k1-38/" onclick="window.open(this.href);return false;

Hilsen Kim.
Hej igen Kim...

Denne her har jeg aldrig set før, kan det være den jeg mangler ? http://shop.yamahafs1.dk/1-yamaha-fs1-4 ... k-591.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Det er lidt svært at se ud fra et billed hvor stor den er, men hvis det nu ikke er den jeg måske mangler til mit omtalte problem, hvor sidder den her så, for sådan en skal jeg da eje skal jeg ikk ? Eller .. :shock:
Hej Ormen.
Det er lige nøjagtig dem som skal sidde under gummi-manchetterne, så dem må du have til din forgaffel. :wink:
Hilsen Kim.
Kim B S.

Mine Knallerter
Yamaha FS1 DX gul årg. 1976, med lidt ekstraudstyr og en del krom.
Yamaha FS1 K1 Special. 2 farvet årg. 1978. nummermatch. Projekt.
Yamaha FS1 SS. Grøn årg. 1973. Projekt som er under opbygning.
Yamaha SA Passola. Gul Årg. 1980.

Min El-Kabinescooter.
Lindebjerg Urban Luksus. Rødmetal og hvid. Årg. 2021.

Min bil.
Volvo 240 GL 2,3 sedan. Mørkeblåmetal. Årg. 1990.
Ormen
Junior knallert
Indlæg: 10
Tilmeldt: fre 11. jan 2013 19:21
Kontakt:

Re: Store problemer

Indlæg af Ormen »

Kim B S skrev:
Ormen skrev:
Kim B S skrev:Hej Ormen.
Nu ved jeg ikke lige hvad det er for nogen støddæmpere du har, men højden på perfekte dæmpere skal være 27,5 cm.
Her er noget om K1 forgaflen. :wink: Og når du så er kommet ind, kan du jo lige søge lidt rundt på siden og kikke efter det du mangler. :wink: Jeg er sikker på at du kan finde hvad du mangler. :(y)

http://shop.yamahafs1.dk/1-yamaha-fs1-4 ... fel-k1-38/" onclick="window.open(this.href);return false;

Hilsen Kim.
Hej igen Kim...

Denne her har jeg aldrig set før, kan det være den jeg mangler ? http://shop.yamahafs1.dk/1-yamaha-fs1-4 ... k-591.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Det er lidt svært at se ud fra et billed hvor stor den er, men hvis det nu ikke er den jeg måske mangler til mit omtalte problem, hvor sidder den her så, for sådan en skal jeg da eje skal jeg ikk ? Eller .. :shock:
Hej Ormen.
Det er lige nøjagtig dem som skal sidde under gummi-manchetterne, så dem må du have til din forgaffel. :wink:
Hilsen Kim.
Tusind tak Kim. :dust


Jeg ku jo sagtens selv og jeg behøvede stort set ingen hjælp, og da slet ingen som satte mig lige foran og pegede på noget..
Ej spøg til side, og jeg ved godt jeg spørg meget, men jeg viste jo ikke hvad jeg ledte efter, kun at den ville være crom
og det fremgår jo ikke af eksplosions billed af forgaffelen... Endnu engang tak..

Vh Orm
If it dosn`t blow, it sucks..
Brugeravatar
Kim B S
Knallert Mester
Indlæg: 5756
Tilmeldt: fre 25. jan 2008 21:33
Kontakt:

Re: Store problemer

Indlæg af Kim B S »

Hej Ormen.
Selv tak, det glæder mig at jeg kunne være til hjælp. :D
Hilsen Kim.
Kim B S.

Mine Knallerter
Yamaha FS1 DX gul årg. 1976, med lidt ekstraudstyr og en del krom.
Yamaha FS1 K1 Special. 2 farvet årg. 1978. nummermatch. Projekt.
Yamaha FS1 SS. Grøn årg. 1973. Projekt som er under opbygning.
Yamaha SA Passola. Gul Årg. 1980.

Min El-Kabinescooter.
Lindebjerg Urban Luksus. Rødmetal og hvid. Årg. 2021.

Min bil.
Volvo 240 GL 2,3 sedan. Mørkeblåmetal. Årg. 1990.
Besvar

Tilbage til "Frit Forum - Off Topic"