Et indblik i mit liv

Her kan du skrive hvad du har lyst til, bare du overholder retningslinierne for forummet. Knallert emner bedes så vidt muligt placeres i en anden relevant kategori.
Besvar
DonDanny
Junior knallert
Indlæg: 17
Tilmeldt: man 3. dec 2012 11:54
Kontakt:

Et indblik i mit liv

Indlæg af DonDanny »

Nu ved jeg godt at jeg er ret så ny herinde, og derfor vil jeg gerne lige give jer alle sammen et lille indblik i mit liv.

Det var en sensommer aften i august engang i 70'erne. Jeg havde lige været ude og smide madammen af, og bedst som jeg slentrede lystigt hjemad på min knallert, helt høj af endorfiner, ramlede jeg ind i hvad der godt kunne være bænk af sten, men som så viste sig at være en lille kat.
Det var ikke så godt kan jeg godt lige hilse og sige jer.
Bedst som jeg sad der og kiggede på den døde kat der græd, blev jeg simpelthen nødt til at knibe en lille tåre. Ikke på grund af katten, men fordi jeg simpelthen havde fået så meget vind i øjet. Der gik det op for mig, at der var en rigtig Augustisk meteorregn igang på himmelen. Det fløj simpelthen det ene stjerneskud over himmelen efter det andet.
Det er et af de allebedste minder jeg fra min knallerthistorie. Hvis man altså ser bort fra, at jeg kørte en kat ihjel.

Det var lidt om mig. Nu nærmer vi os også snart 12-12-12. Hvad tror I der sker den dag?

Og forresten så vil jeg gerne lige høre, om der måske er nogen der kender til en Suzuki FZ50 klub, for det er ud over mine Vespaer, mine små øjesten. Og så vil jeg gerne lige fortælle jer, at jeg faktisk har startet min egen Vespa-klub, som hedder Laptop-Vespa-Module-klub, og I kan sagtens blive optaget i klubben.

På gensyn
Hvis ej blot heller - så nok næppe.

Billede
Brugeravatar
juhl-drengen
Knallert Mester
Indlæg: 3338
Tilmeldt: søn 11. mar 2012 00:13
Kontakt:

Re: Et indblik i mit liv

Indlæg af juhl-drengen »

Hej Danny
velkommen på forummet :)

lyder da som en virkelig spændende historie den med katten helt en skam man ikke har oplevet lignende :(y) kender godt det med katte og knallerter har prøvet at katten kom med i skole imod min vilje :roll:

men den 12-12-12 ved jeg at jeg får løn og besøg af en veninde :lol:
så vidt jeg ved var det så ikke den 21. der skulle ske you know what? :)
You can't buy
HAPPINESS
But you can buy
HORSE
POWER

And that's kind off
THE SAME THING

KTM: KICK TILL MONDAY
DonDanny
Junior knallert
Indlæg: 17
Tilmeldt: man 3. dec 2012 11:54
Kontakt:

Re: Et indblik i mit liv

Indlæg af DonDanny »

juhl-drengen skrev:Hej Danny
velkommen på forummet :)

lyder da som en virkelig spændende historie den med katten helt en skam man ikke har oplevet lignende :(y) kender godt det med katte og knallerter har prøvet at katten kom med i skole imod min vilje :roll:

men den 12-12-12 ved jeg at jeg får løn og besøg af en veninde :lol:
så vidt jeg ved var det så ikke den 21. der skulle ske you know what? :)
Glad for at du kunne lide historien. Det er også en af mine favoritter nede på lokale. I er godt nok også blevet sparret for et par detaljer, som jeg plejer at have med. Men nu da jeg er forholdvis ny herinde, så vil jeg gerne gemme de lidt mere 'sjøfle' detaljer til lidt senere, så vi altid har noget at snakke om.
Med hensyn til det 12-12-12, så var det bare fordi det var en sjov dato, som også rimer. Den 21. siger du. Er det der, at der er forum-julefrokost?
Hvis ej blot heller - så nok næppe.

Billede
Brugeravatar
juhl-drengen
Knallert Mester
Indlæg: 3338
Tilmeldt: søn 11. mar 2012 00:13
Kontakt:

Re: Et indblik i mit liv

Indlæg af juhl-drengen »

Hehe de sjofle detaljer kan man nu altid bruge men god ide :thunge


men sjovt lille på fund :wink: så vidt jeg erindrer er det fredag den 21. december jorden skulle gå under ifølge alle de "kloge" konspirations teoretikere grundet det er der mayaernes kalender udløber :lol:
En anden teori er dog også at det er en ny begyndelse med fred og harmoni på jorden(der lyder den første teori så mere realistisk :roll: )

Apropos så sender dr1 en masse godt den dag hvor de laver et jorden går under show med nedtælling til jordens undergang :)
You can't buy
HAPPINESS
But you can buy
HORSE
POWER

And that's kind off
THE SAME THING

KTM: KICK TILL MONDAY
DonDanny
Junior knallert
Indlæg: 17
Tilmeldt: man 3. dec 2012 11:54
Kontakt:

Re: Et indblik i mit liv

Indlæg af DonDanny »

juhl-drengen skrev:Hehe de sjofle detaljer kan man nu altid bruge men god ide :thunge


men sjovt lille på fund :wink: så vidt jeg erindrer er det fredag den 21. december jorden skulle gå under ifølge alle de "kloge" konspirations teoretikere grundet det er der mayaernes kalender udløber :lol:
En anden teori er dog også at det er en ny begyndelse med fred og harmoni på jorden(der lyder den første teori så mere realistisk :roll: )

Apropos så sender dr1 en masse godt den dag hvor de laver et jorden går under show med nedtælling til jordens undergang :)
Javel ja, det tror jeg faktisk jeg har hørt noget om det, nu når du siger det. Det lyder faktisk meget spændende.
Bare vent du gamle, du skal nok få detaljerne når tiden kommer.
Nå, nu nåede jeg ikke med til jeres julefrokost/stumpmarked, så det må blive næste gang. Det kan være at jeg kan holde et gilde på et tidspunkt, hvis der er stemning for det.
Forresten så er jeg stoppet med gode historier, og det varer nok ikke længe før jeg lukker en mere ud af posen. Jeg kan give jer nogle stikord, og så kan I jo spekulere lidt over, hvad det mon kan handle om. Her kommer de: 1978, piger, knallerter og et sommerhus.
Hvis ej blot heller - så nok næppe.

Billede
Brugeravatar
juhl-drengen
Knallert Mester
Indlæg: 3338
Tilmeldt: søn 11. mar 2012 00:13
Kontakt:

Re: Et indblik i mit liv

Indlæg af juhl-drengen »

Det er ihvertilfald sjovt ;-)

Kodylt! :-P

Javel ja se DET lyder da som en historie der vil noget :-D
You can't buy
HAPPINESS
But you can buy
HORSE
POWER

And that's kind off
THE SAME THING

KTM: KICK TILL MONDAY
DonDanny
Junior knallert
Indlæg: 17
Tilmeldt: man 3. dec 2012 11:54
Kontakt:

Re: Et indblik i mit liv

Indlæg af DonDanny »

juhl-drengen skrev:Det er ihvertilfald sjovt ;-)

Kodylt! :-P

Javel ja se DET lyder da som en historie der vil noget :-D
Ja, det er det så sandelig også!

Fik jeg fortalt, at jeg min kat lige har fået killinger - nej det gjorde jeg da ikke. Jeg har en hvid perser kat, som lige har fået en omgang killinger. Der er lige nøjagtigt tre, du. Der er to grålige-agtige og en hvid. De er godt nok søde. Men nok om det tøsesnak.. Mere knallert-snak!
Hvis ej blot heller - så nok næppe.

Billede
Brugeravatar
juhl-drengen
Knallert Mester
Indlæg: 3338
Tilmeldt: søn 11. mar 2012 00:13
Kontakt:

Re: Et indblik i mit liv

Indlæg af juhl-drengen »

Haha har selv et par katte de er nu nogle dejlige kreature den ene plejer at sidde på min skulder som en papegøje når jeg går rundt :thunge

Men jeg vil vide den om sommer huset :wink:
You can't buy
HAPPINESS
But you can buy
HORSE
POWER

And that's kind off
THE SAME THING

KTM: KICK TILL MONDAY
DonDanny
Junior knallert
Indlæg: 17
Tilmeldt: man 3. dec 2012 11:54
Kontakt:

Re: Et indblik i mit liv

Indlæg af DonDanny »

juhl-drengen skrev:Haha har selv et par katte de er nu nogle dejlige kreature den ene plejer at sidde på min skulder som en papegøje når jeg går rundt :thunge

Men jeg vil vide den om sommer huset :wink:
Ja, det kan jeg godt fornemme, men den kræver en vis opbygning, for det er en historie med masser af peps!
Men apropos papegøje, så har jeg rent faktisk også en historie om sådan en, den er bare ikke så god.
Hvis ej blot heller - så nok næppe.

Billede
Besvar

Tilbage til "Frit Forum - Off Topic"