men please oversæt lige det der til amatør sprog
Kompensér for den hævede cylinder ved at undersænke forbrændingskammeret tilsvarende!
Kompensér for den hævede cylinder ved at undersænke forbrændingskammeret tilsvarende!
Det afhænger af forskellige faktorer.juhl-drengen skrev:vil det give noget ydelse at modificere blokken til en kanal mere ?.
men tror jeg vil holde mig til stage6 cylinderen og så skulle igang med drejebænken.
Har jo som tidligere nævnt fundet en ny "brugt" cylinder til nogle få hundrede kroner mere end 30'er cylinderen så kan ikke se hvordan at det ville betale sig specielt meget at vælge 30 cylinderen for at spare lidt små penge.
eller er jeg helt forkert på den
45-cylinder er også et godt bud!juhl-drengen skrev:Ja at bygge det først med en 30 cylinder(måske evt. en 45?) for at se om det var muligt at få til at køre ordentlig var jo en god ide.
så kunne der jo bygges på hvis det viser sig at den kører optimalt.
men lad os sige jeg brugte 30'er cylinderen hvilken opsætning ville fungere godt med den?.