Kreidler RMC dele til lidt billigere penge.
Kreidler RMC dele til lidt billigere penge.
Hej Forum.
Jeg har nu skaffet mig en dejlig Kreidler rmc 3 gear fra 78. Den skal renoveres lidt.
Jeg skal nu have skaffet et nyt batteri. Det eneste jeg kunne finde var det her: http://www.kreidlerparts.com/scripts/pa ... sp?id=1636" onclick="window.open(this.href);return false; jeg syntes godt nok prisen er lidt for høj. Jeg ville høre om i kendte nogle sider hvor de sælger lidt mere uorignale dele til lidt billigere penge. Jeg er kun 16 og har desværre ikke råd til disse dele.
Kender i ellers hvor man kan få fat i et billigere batteri henne?
Kris
Jeg har nu skaffet mig en dejlig Kreidler rmc 3 gear fra 78. Den skal renoveres lidt.
Jeg skal nu have skaffet et nyt batteri. Det eneste jeg kunne finde var det her: http://www.kreidlerparts.com/scripts/pa ... sp?id=1636" onclick="window.open(this.href);return false; jeg syntes godt nok prisen er lidt for høj. Jeg ville høre om i kendte nogle sider hvor de sælger lidt mere uorignale dele til lidt billigere penge. Jeg er kun 16 og har desværre ikke råd til disse dele.
Kender i ellers hvor man kan få fat i et billigere batteri henne?
Kris
Re: Kreidler RMC dele til lidt billigere penge.
THansen har en del batterier http://www.thansen.dk/products.asp?c=78 ... 1815930749" onclick="window.open(this.href);return false;
De har også uoriginale dele til Kreidler RMC, selv om det ville være en skam at sætte på en original Kreidler...
De har også uoriginale dele til Kreidler RMC, selv om det ville være en skam at sætte på en original Kreidler...
Re: Kreidler RMC dele til lidt billigere penge.
Hvilken slags af disse ville virke?Lars J skrev:THansen har en del batterier http://www.thansen.dk/products.asp?c=78 ... 1815930749" onclick="window.open(this.href);return false;
De har også uoriginale dele til Kreidler RMC, selv om det ville være en skam at sætte på en original Kreidler...
-
- Moderator
- Indlæg: 3927
- Tilmeldt: man 31. maj 2010 23:44
- Kontakt:
Re: Kreidler RMC dele til lidt billigere penge.
Det SKAL være vedligeholdelsesfrit UDEN overløb og helst et tørcellet, da der IKKE er plads til overløb, og det oprindelige batteri er sådan set blot 5x D-celler = store batterier a la dem til stavlygter.
Man kan problemfrit 'lave' disse batteripakker selv for småpenge. Desuden findes der da nogle stykker på Ebay.de, som er knap så dyre... måske fordi stumperne koster under 100kr?
Personligt ville jeg skrotte hele det 6V system og satse på 12V, i stedet.
Alternativt en 6V Kokusan-tænding, som kan trække stort set alt uden batteri.
Dog opstår der lidt udfordringer mht. omdrejningstælleren, men alt kan laves.
Man kan problemfrit 'lave' disse batteripakker selv for småpenge. Desuden findes der da nogle stykker på Ebay.de, som er knap så dyre... måske fordi stumperne koster under 100kr?
Personligt ville jeg skrotte hele det 6V system og satse på 12V, i stedet.
Alternativt en 6V Kokusan-tænding, som kan trække stort set alt uden batteri.
Dog opstår der lidt udfordringer mht. omdrejningstælleren, men alt kan laves.
Jesper Hansen
MC/Knallert
Kreidler Florett RS Elektronik 1977 ~ 'Gelbe Sau' (MC)
Moto Guzzi Nevada 750 i.e. 2007 (MC)
Suzuki FZ50 1995 ~ 'Moffi': Arvet fra min bedstefar
Det er fan'me ikke lakken, vi kører på!
MC/Knallert
Kreidler Florett RS Elektronik 1977 ~ 'Gelbe Sau' (MC)
Moto Guzzi Nevada 750 i.e. 2007 (MC)
Suzuki FZ50 1995 ~ 'Moffi': Arvet fra min bedstefar
Det er fan'me ikke lakken, vi kører på!
-
- Moderator
- Indlæg: 3927
- Tilmeldt: man 31. maj 2010 23:44
- Kontakt:
Re: Kreidler RMC dele til lidt billigere penge.
Sorry... C-celler
Bruges som udgangspunkt kun til baglygte og blinklys anno 1978 - enkelte med jævnstrømshorn, men ikke konsekvent.
Bruges som udgangspunkt kun til baglygte og blinklys anno 1978 - enkelte med jævnstrømshorn, men ikke konsekvent.
Jesper Hansen
MC/Knallert
Kreidler Florett RS Elektronik 1977 ~ 'Gelbe Sau' (MC)
Moto Guzzi Nevada 750 i.e. 2007 (MC)
Suzuki FZ50 1995 ~ 'Moffi': Arvet fra min bedstefar
Det er fan'me ikke lakken, vi kører på!
MC/Knallert
Kreidler Florett RS Elektronik 1977 ~ 'Gelbe Sau' (MC)
Moto Guzzi Nevada 750 i.e. 2007 (MC)
Suzuki FZ50 1995 ~ 'Moffi': Arvet fra min bedstefar
Det er fan'me ikke lakken, vi kører på!
Re: Kreidler RMC dele til lidt billigere penge.
Du har ikke et link til et batteri? Sorry jeg har ikke så meget forstand på disse batterierkreidlerhansen skrev:Det SKAL være vedligeholdelsesfrit UDEN overløb og helst et tørcellet, da der IKKE er plads til overløb, og det oprindelige batteri er sådan set blot 5x D-celler = store batterier a la dem til stavlygter.
Man kan problemfrit 'lave' disse batteripakker selv for småpenge. Desuden findes der da nogle stykker på Ebay.de, som er knap så dyre... måske fordi stumperne koster under 100kr?
Personligt ville jeg skrotte hele det 6V system og satse på 12V, i stedet.
Alternativt en 6V Kokusan-tænding, som kan trække stort set alt uden batteri.
Dog opstår der lidt udfordringer mht. omdrejningstælleren, men alt kan laves.
Re: Kreidler RMC dele til lidt billigere penge.
Helst et 6v.Kris6861 skrev:Du har ikke et link til et batteri? Sorry jeg har ikke så meget forstand på disse batterierkreidlerhansen skrev:Det SKAL være vedligeholdelsesfrit UDEN overløb og helst et tørcellet, da der IKKE er plads til overløb, og det oprindelige batteri er sådan set blot 5x D-celler = store batterier a la dem til stavlygter.
Man kan problemfrit 'lave' disse batteripakker selv for småpenge. Desuden findes der da nogle stykker på Ebay.de, som er knap så dyre... måske fordi stumperne koster under 100kr?
Personligt ville jeg skrotte hele det 6V system og satse på 12V, i stedet.
Alternativt en 6V Kokusan-tænding, som kan trække stort set alt uden batteri.
Dog opstår der lidt udfordringer mht. omdrejningstælleren, men alt kan laves.
-
- Moderator
- Indlæg: 3927
- Tilmeldt: man 31. maj 2010 23:44
- Kontakt:
Re: Kreidler RMC dele til lidt billigere penge.
Du skal selv lave en ny batterikasse, hvis du vil bruge et standardbatteri.
Hvis den originale form er vigtig, og du ikke formår at lave en batteripakke selv, så må du se i øjnene, at prisen er, som den er.
Jeg kan ikke huske målene på indersiden af sidekasserne, og jeg ved af sagens natur heller ikke, hvordan dine sidekasser er indrettet. Ergo kan jeg heller ikke levere et link til et passende batteri, idet det originale har både en speciel størrelse og form.
Ydermere vil jeg i sidste ende ikke anbefale billigere batterier, da min erfaring siger mig, de billige sjældent holder mere end én sæson.
Hvis den originale form er vigtig, og du ikke formår at lave en batteripakke selv, så må du se i øjnene, at prisen er, som den er.
Jeg kan ikke huske målene på indersiden af sidekasserne, og jeg ved af sagens natur heller ikke, hvordan dine sidekasser er indrettet. Ergo kan jeg heller ikke levere et link til et passende batteri, idet det originale har både en speciel størrelse og form.
Ydermere vil jeg i sidste ende ikke anbefale billigere batterier, da min erfaring siger mig, de billige sjældent holder mere end én sæson.
Jesper Hansen
MC/Knallert
Kreidler Florett RS Elektronik 1977 ~ 'Gelbe Sau' (MC)
Moto Guzzi Nevada 750 i.e. 2007 (MC)
Suzuki FZ50 1995 ~ 'Moffi': Arvet fra min bedstefar
Det er fan'me ikke lakken, vi kører på!
MC/Knallert
Kreidler Florett RS Elektronik 1977 ~ 'Gelbe Sau' (MC)
Moto Guzzi Nevada 750 i.e. 2007 (MC)
Suzuki FZ50 1995 ~ 'Moffi': Arvet fra min bedstefar
Det er fan'me ikke lakken, vi kører på!
Re: Kreidler RMC dele til lidt billigere penge.
Kan sådan et her ikke gå i holderen ? http://www.happysale.dk/6v-hump-pack-30 ... -1431.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Eller med lidt mindre kapacitet : http://www.kims.nu/batterier-nimh-modta ... th=402_404" onclick="window.open(this.href);return false;
Så er det jo bare lodde et par andre ledninger på.
Eller med lidt mindre kapacitet : http://www.kims.nu/batterier-nimh-modta ... th=402_404" onclick="window.open(this.href);return false;
Så er det jo bare lodde et par andre ledninger på.
Hvis ikke du har tid til at lave det rigtigt, hvornår har du så tid til at lave det om ?
Re: Kreidler RMC dele til lidt billigere penge.
Ok jeg ender nok med at købe et originalt batteri 6v.Kai skrev:Kan sådan et her ikke gå i holderen ? http://www.happysale.dk/6v-hump-pack-30 ... -1431.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Eller med lidt mindre kapacitet : http://www.kims.nu/batterier-nimh-modta ... th=402_404" onclick="window.open(this.href);return false;
Så er det jo bare lodde et par andre ledninger på.
Skal sådan en oplades som et normalt batteri?
Holder de længe hvis man passer godt på dem? Eller er de nogle man skal skifte tit?
Re: Kreidler RMC dele til lidt billigere penge.
Ups skulle sendes til KreidlerHansen.Kris6861 skrev:Ok jeg ender nok med at købe et originalt batteri 6v.Kai skrev:Kan sådan et her ikke gå i holderen ? http://www.happysale.dk/6v-hump-pack-30 ... -1431.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Eller med lidt mindre kapacitet : http://www.kims.nu/batterier-nimh-modta ... th=402_404" onclick="window.open(this.href);return false;
Så er det jo bare lodde et par andre ledninger på.
Skal sådan en oplades som et normalt batteri?
Holder de længe hvis man passer godt på dem? Eller er de nogle man skal skifte tit?
Hvorfor er det man ikke kan ændre sine indlæg når de først er sat ind?
-
- Moderator
- Indlæg: 3927
- Tilmeldt: man 31. maj 2010 23:44
- Kontakt:
Re: Kreidler RMC dele til lidt billigere penge.
Ved ikke om de passer, men jeg vil nok give de to batteripakker 90% på det område. Uanset hvad, fylder de ikke alverden og kan i hvert fald gemmes i kassen.
Tag det mindste og få en begrænser imellem. Udgaven med mest kapacitet kan den originale ladespole ikke holde vedlige, og du skal lade dem op engang i mellem for at optimere levetiden, uanset kvaliteten.
Tag det mindste og få en begrænser imellem. Udgaven med mest kapacitet kan den originale ladespole ikke holde vedlige, og du skal lade dem op engang i mellem for at optimere levetiden, uanset kvaliteten.
Jesper Hansen
MC/Knallert
Kreidler Florett RS Elektronik 1977 ~ 'Gelbe Sau' (MC)
Moto Guzzi Nevada 750 i.e. 2007 (MC)
Suzuki FZ50 1995 ~ 'Moffi': Arvet fra min bedstefar
Det er fan'me ikke lakken, vi kører på!
MC/Knallert
Kreidler Florett RS Elektronik 1977 ~ 'Gelbe Sau' (MC)
Moto Guzzi Nevada 750 i.e. 2007 (MC)
Suzuki FZ50 1995 ~ 'Moffi': Arvet fra min bedstefar
Det er fan'me ikke lakken, vi kører på!
Re: Kreidler RMC dele til lidt billigere penge.
Ok men batteriet skal bare lades op som et almindeligt batteri?kreidlerhansen skrev:Ved ikke om de passer, men jeg vil nok give de to batteripakker 90% på det område. Uanset hvad, fylder de ikke alverden og kan i hvert fald gemmes i kassen.
Tag det mindste og få en begrænser imellem. Udgaven med mest kapacitet kan den originale ladespole ikke holde vedlige, og du skal lade dem op engang i mellem for at optimere levetiden, uanset kvaliteten.
-
- Moderator
- Indlæg: 3927
- Tilmeldt: man 31. maj 2010 23:44
- Kontakt:
Re: Kreidler RMC dele til lidt billigere penge.
Du kan sikkert tilkøbe en lader, der matcher, hos samme forhandler.
Jesper Hansen
MC/Knallert
Kreidler Florett RS Elektronik 1977 ~ 'Gelbe Sau' (MC)
Moto Guzzi Nevada 750 i.e. 2007 (MC)
Suzuki FZ50 1995 ~ 'Moffi': Arvet fra min bedstefar
Det er fan'me ikke lakken, vi kører på!
MC/Knallert
Kreidler Florett RS Elektronik 1977 ~ 'Gelbe Sau' (MC)
Moto Guzzi Nevada 750 i.e. 2007 (MC)
Suzuki FZ50 1995 ~ 'Moffi': Arvet fra min bedstefar
Det er fan'me ikke lakken, vi kører på!
Re: Kreidler RMC dele til lidt billigere penge.
Jeg har en ide, men jeg ved ikke om det her virker. Kan jeg tilslutte det her batteri http://www.thansen.dk/product.asp?c=783 ... 1861394072" onclick="window.open(this.href);return false; samt sætte en sikring på http://www.thansen.dk/product.asp?c=783 ... 1861394070" onclick="window.open(this.href);return false;. Lad være med at tænke på plads bare om det kan virke sammen med el nettet. Der kan da ikke ske noget galdt med et batteri til en Yamaha fs1 på 6v-4amp?kreidlerhansen skrev:Du kan sikkert tilkøbe en lader, der matcher, hos samme forhandler.
-
- Moderator
- Indlæg: 3927
- Tilmeldt: man 31. maj 2010 23:44
- Kontakt:
Re: Kreidler RMC dele til lidt billigere penge.
Jeg opsummerer lige og gør mit yderste for at maksimere overskueligheden:
Den batteripakke på 6V/1,6Ah passer med 90% sandsynlighed både i form og kapacitet.
3Ah/3.000mAh kan spolen ikke holde vedlige, og der er heller ikke direkte behov for det.
Uanset batteripakkens kapacitet og kvalitet skal cellerne lades med en lader for at maksimere levetiden.
Der er IKKE plads til et standardbatteri.
Det er IKKE tilrådeligt at montere et syrebatteri med overløb, og vedligeholdelsesfri batterier SKAL efterses JÆVNLIGT!
Tørbatterier er at foretrække.
Når man monterer batterier hos en forhandler, hvor batterierne er tilpasset andre behov end brug på f.eks. en knallert, bør man tilkøbe en lader fra samme forhandler for at minimere risikoen for ødelagt materiel eller værre.
Og lige en mavesur bemærkning... når 3Ah er for meget, hvad mon 4Ah så er? Når et syrebatteri med overløb betegnes som 'et skidt valg', hvorfor så spørge om et givent syrebatteri med overløb kan bruges?
Er man i tvivl om, hvad der menes med 'syrebatteri med overløb', hvorfor så ikke enten spørge specifit til dét, eller gøre et ihærdigt forsøg via google, når man er rap nok til at finde en batteripakke i nær samme form som den originale?
Kald mig blot gammel og sur, men jeg føler ikke, at svarene i emnet er blevet taget seriøst. Derfor brokker jeg mig, nu.
Den batteripakke på 6V/1,6Ah passer med 90% sandsynlighed både i form og kapacitet.
3Ah/3.000mAh kan spolen ikke holde vedlige, og der er heller ikke direkte behov for det.
Uanset batteripakkens kapacitet og kvalitet skal cellerne lades med en lader for at maksimere levetiden.
Der er IKKE plads til et standardbatteri.
Det er IKKE tilrådeligt at montere et syrebatteri med overløb, og vedligeholdelsesfri batterier SKAL efterses JÆVNLIGT!
Tørbatterier er at foretrække.
Når man monterer batterier hos en forhandler, hvor batterierne er tilpasset andre behov end brug på f.eks. en knallert, bør man tilkøbe en lader fra samme forhandler for at minimere risikoen for ødelagt materiel eller værre.
Og lige en mavesur bemærkning... når 3Ah er for meget, hvad mon 4Ah så er? Når et syrebatteri med overløb betegnes som 'et skidt valg', hvorfor så spørge om et givent syrebatteri med overløb kan bruges?
Er man i tvivl om, hvad der menes med 'syrebatteri med overløb', hvorfor så ikke enten spørge specifit til dét, eller gøre et ihærdigt forsøg via google, når man er rap nok til at finde en batteripakke i nær samme form som den originale?
Kald mig blot gammel og sur, men jeg føler ikke, at svarene i emnet er blevet taget seriøst. Derfor brokker jeg mig, nu.
Jesper Hansen
MC/Knallert
Kreidler Florett RS Elektronik 1977 ~ 'Gelbe Sau' (MC)
Moto Guzzi Nevada 750 i.e. 2007 (MC)
Suzuki FZ50 1995 ~ 'Moffi': Arvet fra min bedstefar
Det er fan'me ikke lakken, vi kører på!
MC/Knallert
Kreidler Florett RS Elektronik 1977 ~ 'Gelbe Sau' (MC)
Moto Guzzi Nevada 750 i.e. 2007 (MC)
Suzuki FZ50 1995 ~ 'Moffi': Arvet fra min bedstefar
Det er fan'me ikke lakken, vi kører på!
Re: Kreidler RMC dele til lidt billigere penge.
Det er bare lidt svært når den ene siger det ene og den anden siger det andet.
Du skriver at man sikkert kan købe en lader til det batteri man nu køber. Nu spørger jeg bare nysgerrigt da jeg ved du har en Kreidler, har du så ikke et batteri på? Så burde du da også kunne svare på hvordan batteriet skal oplades.
Det er lidt mystisk at når jeg har spurgt skriver du man sikkert kan købe en lader, så har jeg spurgt en anden og han siger den ikke skal oplades, han siger den bliver opladet når mens man kører. Så er det lidt svært, når man får 2 forskellige svar
Nu har jeg set du har skrevet at 3 ah er for meget men hvis 3 ah er for meget så skulle man da også tro at 12v er for meget?.
Du skriver at man sikkert kan købe en lader til det batteri man nu køber. Nu spørger jeg bare nysgerrigt da jeg ved du har en Kreidler, har du så ikke et batteri på? Så burde du da også kunne svare på hvordan batteriet skal oplades.
Det er lidt mystisk at når jeg har spurgt skriver du man sikkert kan købe en lader, så har jeg spurgt en anden og han siger den ikke skal oplades, han siger den bliver opladet når mens man kører. Så er det lidt svært, når man får 2 forskellige svar
Nu har jeg set du har skrevet at 3 ah er for meget men hvis 3 ah er for meget så skulle man da også tro at 12v er for meget?.
-
- Moderator
- Indlæg: 3927
- Tilmeldt: man 31. maj 2010 23:44
- Kontakt:
Re: Kreidler RMC dele til lidt billigere penge.
Jeg har konverteret til 12V ved at skifte strømanlæg, og jeg har lavet batterikasse til netop et standardbatteri på 12V, og alle pærer er så vidt muligt skiftet til LED. Det batteri kan jeg så lade op med en lader til bilbatterier.
Men mit batteri har reelt intet med et NiCD-batteri at gøre - de skal lades op under nogle andre forhold/anden type lader for at minimere risici for problemer = batteripakken, du linker til, og som er beregnet til noget andet, men som umiddelbart virker udmærket til dine behov = batteripakken har størst gavn af en lader, som passer til den batteripakke, og den må samme forhandler have til salg.
Hvad andre har sagt udenfor indlæggene på forummet kan jeg ikke tage højde for. Det kræver et relativt stort overskud fra ladeanlægget, hvis batteriet skal lades tilstrækkeligt under kørsel. Selvfølgelig lader den originale spole på batteriet, men de gamle anlæg er groft set ret ineffektive = lader sjældent nok ved lave omdrejninger.
I stedet for at blive forvirret over modstridende oplysninger, kan du vælge at centrere et spørgsmål omkring de oplysninger.
Du har ret i, jeg ikke smider om mig med links og perfekte løsningsmodeller. Jeg er primært online via min telefon, og jeg gennemsyrer ikke en hjemmeside for at finde en lader på dine vegne, når du selv har fundet noget nær det perfekte batteri ved egen hjælp på samme side.
Alligevel springer du øjeblikkeligt videre til at spørge, om et for stort syrebatteri med overløb kan bruges, TRODS jeg netop har pointeret det stik modsatte.
Tag nu bare én ting ad gangen i stedet for at dyrke 247 tilfældige løsningsmodeller samtidig.
Men mit batteri har reelt intet med et NiCD-batteri at gøre - de skal lades op under nogle andre forhold/anden type lader for at minimere risici for problemer = batteripakken, du linker til, og som er beregnet til noget andet, men som umiddelbart virker udmærket til dine behov = batteripakken har størst gavn af en lader, som passer til den batteripakke, og den må samme forhandler have til salg.
Hvad andre har sagt udenfor indlæggene på forummet kan jeg ikke tage højde for. Det kræver et relativt stort overskud fra ladeanlægget, hvis batteriet skal lades tilstrækkeligt under kørsel. Selvfølgelig lader den originale spole på batteriet, men de gamle anlæg er groft set ret ineffektive = lader sjældent nok ved lave omdrejninger.
I stedet for at blive forvirret over modstridende oplysninger, kan du vælge at centrere et spørgsmål omkring de oplysninger.
Du har ret i, jeg ikke smider om mig med links og perfekte løsningsmodeller. Jeg er primært online via min telefon, og jeg gennemsyrer ikke en hjemmeside for at finde en lader på dine vegne, når du selv har fundet noget nær det perfekte batteri ved egen hjælp på samme side.
Alligevel springer du øjeblikkeligt videre til at spørge, om et for stort syrebatteri med overløb kan bruges, TRODS jeg netop har pointeret det stik modsatte.
Tag nu bare én ting ad gangen i stedet for at dyrke 247 tilfældige løsningsmodeller samtidig.
Jesper Hansen
MC/Knallert
Kreidler Florett RS Elektronik 1977 ~ 'Gelbe Sau' (MC)
Moto Guzzi Nevada 750 i.e. 2007 (MC)
Suzuki FZ50 1995 ~ 'Moffi': Arvet fra min bedstefar
Det er fan'me ikke lakken, vi kører på!
MC/Knallert
Kreidler Florett RS Elektronik 1977 ~ 'Gelbe Sau' (MC)
Moto Guzzi Nevada 750 i.e. 2007 (MC)
Suzuki FZ50 1995 ~ 'Moffi': Arvet fra min bedstefar
Det er fan'me ikke lakken, vi kører på!
-
- Moderator
- Indlæg: 3927
- Tilmeldt: man 31. maj 2010 23:44
- Kontakt:
Re: Kreidler RMC dele til lidt billigere penge.
Mente selvfølgelig NiMh-batterier og ikke NiCd.
Hvad du end springer på, er det en god idé at lade dem op med jævne mellemrum. Det eneste 'vedligeholdelsesfri' ved nogle batterier er, at der ikke skal efterfyldes væske. De skal stadig lades op engang i mellem for at de yder optimalt. Især batterier på køretøjer, der udsættes for store temperatur- og fugtighedsvingninger.
Find ud af, hvad du ønsker og lav en plan derfra.
Jeg ville have 12V og skruede de rigtige ting sammen for at få dét = ny tænding, laderegulator, batteri og pærer = ca. 2.000kr i udgifter inkl. lader og en smule arbejde.
Hvad du end springer på, er det en god idé at lade dem op med jævne mellemrum. Det eneste 'vedligeholdelsesfri' ved nogle batterier er, at der ikke skal efterfyldes væske. De skal stadig lades op engang i mellem for at de yder optimalt. Især batterier på køretøjer, der udsættes for store temperatur- og fugtighedsvingninger.
Find ud af, hvad du ønsker og lav en plan derfra.
Jeg ville have 12V og skruede de rigtige ting sammen for at få dét = ny tænding, laderegulator, batteri og pærer = ca. 2.000kr i udgifter inkl. lader og en smule arbejde.
Jesper Hansen
MC/Knallert
Kreidler Florett RS Elektronik 1977 ~ 'Gelbe Sau' (MC)
Moto Guzzi Nevada 750 i.e. 2007 (MC)
Suzuki FZ50 1995 ~ 'Moffi': Arvet fra min bedstefar
Det er fan'me ikke lakken, vi kører på!
MC/Knallert
Kreidler Florett RS Elektronik 1977 ~ 'Gelbe Sau' (MC)
Moto Guzzi Nevada 750 i.e. 2007 (MC)
Suzuki FZ50 1995 ~ 'Moffi': Arvet fra min bedstefar
Det er fan'me ikke lakken, vi kører på!
Re: Kreidler RMC dele til lidt billigere penge.
Ok tak for tippene