Knallertforum.dk på Facebook

Her kan du skrive hvad du har lyst til, bare du overholder retningslinierne for forummet. Knallert emner bedes så vidt muligt placeres i en anden relevant kategori.
Besvar
Brugeravatar
12V
Moderator
Indlæg: 3462
Tilmeldt: ons 24. mar 2010 01:01
Kontakt:

Knallertforum.dk på Facebook

Indlæg af 12V »

Var lige nysgerrig om der var en knallertforum.dk gruppe på facebook, det var ikke lige det jeg regnede med:

Billede
http://goo.gl/E9Qyu" onclick="window.open(this.href);return false;

Ikke mange der er enige med personen :lol:
Brugeravatar
Dewil
Knallert Mester
Indlæg: 3913
Tilmeldt: lør 29. maj 2010 20:42
Kontakt:

Re: Knallertforum.dk på Facebook

Indlæg af Dewil »

Vedkommende burde vel oprette http://www.nulukkerjegroevenogholderopm ... oesesur.dk" onclick="window.open(this.href);return false; eller http://www.fuckjegerenklovn.dk" onclick="window.open(this.href);return false; :teeth2
Johannes (detaljetosse) CPR & NEMID VALIDERET

FS1 DX 78 * nummermatch * nøglematch * fuld historie * FS1 DX 78 * nummermatch * nøglematch * fuld historie * FS1 DX 76 * nummermatch * nøglematch * Chienne * FS1 K1 72 * årgangsmatch * Under opbygning
kreidlerhansen
Moderator
Indlæg: 3925
Tilmeldt: man 31. maj 2010 23:44
Kontakt:

Re: Knallertforum.dk på Facebook

Indlæg af kreidlerhansen »

Spild af ytringsfrihed og ikke mindst luft, og skulle nogen være i tvivl, er min generelle holdning, at 'hadegeupperinger' hører til i kassen med navnet "Dum med dum på!"

Således kan jeg højst komme på én fornuftig 'hadegeuppe' og det må være 'hadegruppen mod hadegrupper', og selv dén gad jeg ikke engang være medlem af.

Dog vil jeg gerne været stor i slaget og smide 1kr i puljen til et par større sko til hhv. stifteren og første medlem af denne klare årsag til Internettet burde censureres, og visse mennesker skal formenes adgang til WWW såvel som retten til at udtrykke sig frit.


Jeg kunne også have fattet mig kort ved at skrive 'KLOVN!', men så ville I ikke tro, det var mig, der skrev!

Og på godt dansk:

Billede

:hihi
Jesper Hansen

MC/Knallert
Kreidler Florett RS Elektronik 1977 ~ 'Gelbe Sau' (MC)
Moto Guzzi Nevada 750 i.e. 2007 (MC)
Suzuki FZ50 1995 ~ 'Moffi': Arvet fra min bedstefar

Det er fan'me ikke lakken, vi kører på!
Brugeravatar
Yamaha FS1 50SS
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2948
Tilmeldt: man 8. okt 2007 21:03
Kontakt:

Re: Knallertforum.dk på Facebook

Indlæg af Yamaha FS1 50SS »

passer oprettelses datoen ikke ca med en hvis krom Yamaha som der pludseligt var tilsalg hos en eller anden som ikke ejede den ,,, tænker om der måske var en sammenhæng der ,,,,


fandm... godt man ikke har en fjæææsbook profil syntes kun man høre om væsen og ballede fra det web sted :roll:
Senest rettet af Yamaha FS1 50SS tors 11. okt 2012 11:10, rettet i alt 1 gang.
A bad day in the Yamaha garage are better than a good day at work,,,,

Mennesker er de eneste levende væsner som er dumme nok til at opfinde ting ,,, som kan udryde alle mennesker på jorden ,,,,

,,,Hav en forsat god dag,,,

,,, Mvh Johnny S. ,,,
Brugeravatar
Morten - Webmaster
Site Admin
Indlæg: 6634
Tilmeldt: tors 9. aug 2007 20:29
Kontakt:

Re: Knallertforum.dk på Facebook

Indlæg af Morten - Webmaster »

Det er vel nærmest sørgeligt, jeg tænker at man må have meget lidt positivt i sin hverdag.

Måske vi skulle berige vedkommendes fb gruppe med lidt positive historier og billeder fra fællesskabet. :tale
Morten - Webmaster.

Køreklare maskiner:
Yamaha FS1 SS K1 '72 5 gears MC. , Yamaha FS1 DX '76 - som original, Vespa gran luxe 177ccm '59- Urestaureret,
Projekter på lager:
Yamaha FS1 SS K1 '72 med drejeventil, Yamaha FS1 SS K1 '74, Yamaha FS1 SS K1 '75
Brugeravatar
strynboen
Knallert Mester
Indlæg: 7466
Tilmeldt: tors 10. jan 2008 17:50
Kontakt:

Re: Knallertforum.dk på Facebook

Indlæg af strynboen »

nej lad ham dø i stilhed...de lever af opmærksomhed :sad
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....

sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
kreidlerhansen
Moderator
Indlæg: 3925
Tilmeldt: man 31. maj 2010 23:44
Kontakt:

Re: Knallertforum.dk på Facebook

Indlæg af kreidlerhansen »

strynboen skrev:nej lad ham dø i stilhed...de lever af opmærksomhed :sad
Præcis!

Og medmindre vi kan trække på skuldrene :whew og grine ad tumpen :lol: så vinder han/hun/den.
Samme princip som terror: Handlingen er uvæsentlig i forhold til ofrenes efterfølgende reaktioner. Chok-effekten er der, uanset om det drejer sig om guldfisk i blendere, passagerfly i bygninger eller hade-/mobbegrupper på fjæsbog.

Hvor banalitetsgrænsen så trækkes er subjektivt. Jeg tror nu nok, vi kan komme os ovenpå dette hak i selvtilliden (LOL!)...

...men jeg er nødt til at påpege unødvendigheden i at reagere udenfor dette forum! Stilhed og ligegyldighed er den værste reaktion sådan en dårskabsproducent kan opleve.

Jeg er bare glad for dette emne, fordi jeg får lov at lave mine egne ord, linke til det tidligere billede og i øvrigt holder røgfri fra cigaretterne uden de store kvaler. Bevares, jeg er dopet med et nikotinplaster, men det virker i det mindste. :)
Jesper Hansen

MC/Knallert
Kreidler Florett RS Elektronik 1977 ~ 'Gelbe Sau' (MC)
Moto Guzzi Nevada 750 i.e. 2007 (MC)
Suzuki FZ50 1995 ~ 'Moffi': Arvet fra min bedstefar

Det er fan'me ikke lakken, vi kører på!
Brugeravatar
Kim B S
Knallert Mester
Indlæg: 5756
Tilmeldt: fre 25. jan 2008 21:33
Kontakt:

Re: Knallertforum.dk på Facebook

Indlæg af Kim B S »

Hej alle.
:roll: Jeg grimmes. :roll: Der er da rigtig en som spiller sin tid. :thunge Sikke en tåbe. :roll:

facebook er for mig ret unødvendigt. :lol: Jeg har rigeligt at se til på knallert-forum, Volvo-forum, HiFi-forum og scooter-galleri. :wink:

Hilsen Kim.
Kim B S.

Mine Knallerter
Yamaha FS1 DX gul årg. 1976, med lidt ekstraudstyr og en del krom.
Yamaha FS1 K1 Special. 2 farvet årg. 1978. nummermatch. Projekt.
Yamaha FS1 SS. Grøn årg. 1973. Projekt som er under opbygning.
Yamaha SA Passola. Gul Årg. 1980.

Min El-Kabinescooter.
Lindebjerg Urban Luksus. Rødmetal og hvid. Årg. 2021.

Min bil.
Volvo 240 GL 2,3 sedan. Mørkeblåmetal. Årg. 1990.
Brugeravatar
12V
Moderator
Indlæg: 3462
Tilmeldt: ons 24. mar 2010 01:01
Kontakt:

Sv: Knallertforum.dk på Facebook

Indlæg af 12V »

kreidlerhansen skrev:Jeg er bare glad for dette emne, fordi jeg får lov at lave mine egne ord, linke til det tidligere billede og i øvrigt holder røgfri fra cigaretterne uden de store kvaler. Bevares, jeg er dopet med et nikotinplaster, men det virker i det mindste. :)
Prøv evt. Oliver Twist skrå, så kan du lege Dirty Harry imens du kvitter smøgerne ;-)

Sendt fra min Nexus 7 med Tapatalk2
Brugeravatar
Dewil
Knallert Mester
Indlæg: 3913
Tilmeldt: lør 29. maj 2010 20:42
Kontakt:

Re: Knallertforum.dk på Facebook

Indlæg af Dewil »

Nu blev fyren så mean at han lukkede hele facebook... :shock:
Johannes (detaljetosse) CPR & NEMID VALIDERET

FS1 DX 78 * nummermatch * nøglematch * fuld historie * FS1 DX 78 * nummermatch * nøglematch * fuld historie * FS1 DX 76 * nummermatch * nøglematch * Chienne * FS1 K1 72 * årgangsmatch * Under opbygning
Besvar

Tilbage til "Frit Forum - Off Topic"