cbx på ferie

Her kan du skrive hvad du har lyst til, bare du overholder retningslinierne for forummet. Knallert emner bedes så vidt muligt placeres i en anden relevant kategori.
Besvar
Brugeravatar
strynboen
Knallert Mester
Indlæg: 7466
Tilmeldt: tors 10. jan 2008 17:50
Kontakt:

cbx på ferie

Indlæg af strynboen »

har været på camping ferie...heidi og børnene kørte i bil og campingvogn..og jeg tog mc"en...var lige til åbent hus i svendborg mc..og kørte så ud til camping pladsen og overnattede..og hjem i dag...en overnatning...er nok..
her er billed af mc og min ditlef....pladsens mindste vogn..og måske også den ældste...men hvad får man for 8000 ....
ungerne elskede svømmepølen..og hoppe bulen...heidi solen og vandet...og jeg at ræce en god tur på den brede cykkel..men folk festede til klokken 2 om natten..så jeg sov ikke...det er kedeligt når næboen fester..og ikke invitere en med
Vedhæftede filer
ferie på langeland 013-cbx på emmebølle camping.jpg
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....

sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
Brugeravatar
olebole
Gummi rocker
Indlæg: 913
Tilmeldt: tirs 2. sep 2008 13:02
Kontakt:

Re: cbx på ferie

Indlæg af olebole »

:dust Godt at i kom af sted i det fine vejer ! Så kan ungerne se lidt af Danmark :lol: Den vogn bliver da super at have med til knallert træf i Grænaa :!: Tog du ikke nogle billeder fra åbent hus i Svendborg ? Mvh. Ole
Yamaha fs1. 2gear Årg. (Match)
Yamaha Fs1. 4Gear Årg.77 Dx.(Match)
Yamaha Fs1. 4gear Årg.76 Dx.(Renovere)
Yamaha fs1. 4gear Årg.75 K1.(Match)
Brugeravatar
strynboen
Knallert Mester
Indlæg: 7466
Tilmeldt: tors 10. jan 2008 17:50
Kontakt:

Re: cbx på ferie

Indlæg af strynboen »

hej nej....det var bare kedelige suzuki busaer..og brigg &stratton...læs harley....ikke nogen klassiske mc...jeg parkerede omme bag ved i skyggen.der var lige et par hardcore somlige kikkede..og drømte sig tilbage til 1978...så spiste min madpakke drak kaffen..og købte et par støvler til 2000...så har jeg støttet henrik..vi er jo gamle skole og cross makkere...nu er vi kun gamle

ps vi var hele 25 km hjemmefra.... :hihi
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....

sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
nielskoch
Fuldblods knallert
Indlæg: 335
Tilmeldt: ons 28. okt 2009 14:24
Kontakt:

Re: cbx på ferie

Indlæg af nielskoch »

strynboen skrev:hej nej....det var bare kedelige suzuki busaer..og brigg &stratton...læs harley....ikke nogen klassiske mc...jeg parkerede omme bag ved i skyggen.der var lige et par hardcore somlige kikkede..og drømte sig tilbage til 1978...så spiste min madpakke drak kaffen..og købte et par støvler til 2000...så har jeg støttet henrik..vi er jo gamle skole og cross makkere...nu er vi kun gamle

ps vi var hele 25 km hjemmefra.... :hihi
Hej Lars,

Jeg var selv på Strynø idag og så da kom hjem på CBX`en

Nu er jeg da lidt glad for at jeg ikke fik din opmærksomhed så du hilste igen, når nu du omtaler min MC som du gør :thunge (var på min HD på Strynø)
Nå ja det kunne jo også bare være lidt misundelse(humuristisk ment) :shutup
Venlig hilsen
Niels Koch


Yamaha DX årg 77 Sølvgrå 5 Gear (med nummerplade)
Yamaha DX årg 76 Grøn
Kreidler RMC årg 77 Grøn 5 gear (med nummerplade)
Brugeravatar
strynboen
Knallert Mester
Indlæg: 7466
Tilmeldt: tors 10. jan 2008 17:50
Kontakt:

Re: cbx på ferie

Indlæg af strynboen »

ja der var en smiley på....alle mc er fede...også harley..de går bare så u jævnt..men det er jo måden de er bygget på..der må være en grund ,,,måske sejtræk og fed lyd...de lyder jo tordene godt når den trækker op
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....

sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
nielskoch
Fuldblods knallert
Indlæg: 335
Tilmeldt: ons 28. okt 2009 14:24
Kontakt:

Re: cbx på ferie

Indlæg af nielskoch »

:(y) :(y)
Fanme ja ryster den, det skal den.
Fanme ja den larmer, det skal den,
men at kalde den Briggs&stratton, DET ER LIGE AT STRAMME DEN, ikke?
Venlig hilsen
Niels Koch


Yamaha DX årg 77 Sølvgrå 5 Gear (med nummerplade)
Yamaha DX årg 76 Grøn
Kreidler RMC årg 77 Grøn 5 gear (med nummerplade)
Lars J
Fuldblods knallert
Indlæg: 480
Tilmeldt: fre 24. feb 2012 14:27
Kontakt:

Re: cbx på ferie

Indlæg af Lars J »

Enig, Briggs & Straton er lige at stramme den....
Du burde have opgraderet din udtalelse til en pladevibrator, Lars :lol:
Brugeravatar
Morten - Webmaster
Site Admin
Indlæg: 6634
Tilmeldt: tors 9. aug 2007 20:29
Kontakt:

Re: cbx på ferie

Indlæg af Morten - Webmaster »

Lars J skrev:Enig, Briggs & Straton er lige at stramme den....
Du burde have opgraderet din udtalelse til en pladevibrator, Lars :lol:
:hihi

Det er ikke helt ved siden af..
Morten - Webmaster.

Køreklare maskiner:
Yamaha FS1 SS K1 '72 5 gears MC. , Yamaha FS1 DX '76 - som original, Vespa gran luxe 177ccm '59- Urestaureret,
Projekter på lager:
Yamaha FS1 SS K1 '72 med drejeventil, Yamaha FS1 SS K1 '74, Yamaha FS1 SS K1 '75
Brugeravatar
strynboen
Knallert Mester
Indlæg: 7466
Tilmeldt: tors 10. jan 2008 17:50
Kontakt:

Re: cbx på ferie

Indlæg af strynboen »

he he fandt lige denne her på honda forum... :hihi ..den er ironisk..tror jeg nok
" onclick="window.open(this.href);return false;
meget af det...kan siges om honda riders også...jeg har da også pillet lidt ud af udstødningen...for at kunne høre motoren..de rigtige bad ass riders..er dem som køre HVER dag..ligemeget mærket...

" onclick="window.open(this.href);return false;
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....

sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
Besvar

Tilbage til "Frit Forum - Off Topic"