puch trilert

Knallerter fra Tyskland, Østrig, Holland, Belgien, England etc. Mærker som Puch, Kreidler, Hercules, Batavus, Berini, Flandria etc.
Besvar
the eagle
Gummi rocker
Indlæg: 656
Tilmeldt: ons 19. nov 2008 22:06
Kontakt:

puch trilert

Indlæg af the eagle »

mojn i forum . jeg fik jo købt en trilert i går som kun har kørt knap 400 km det er en fed knallert syntes jeg :hihi men der setter et 6v batteri på som er dødt - så jeg skal have et nyt eller lave noget andet til at starte den med. jeg kan ikke finde en batteri til den er der nogle der kan hjælpe . det der sætter på nu er et vatar 6v 66 amp
Hilsen Eddie. The Eagle
yamaha 77 rød 99% orginal match solgt
suzuki gs 500 min kones motorcykel
yamaha xv virago 750 min cykel
Brugeravatar
Kai
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 1974
Tilmeldt: fre 1. feb 2008 11:10
Kontakt:

Re: puch trilert

Indlæg af Kai »

Grene har det i sortimentet:
http://www.grene.com/shop/action/item_1 ... A+med+syre" onclick="window.open(this.href);return false;

Du kan sikkert finde en forhandler i nærheden der kan skaffe det hjem. ( find forhandler oppe i venstre side i menulinjen)
Hvis ikke du har tid til at lave det rigtigt, hvornår har du så tid til at lave det om ?
the eagle
Gummi rocker
Indlæg: 656
Tilmeldt: ons 19. nov 2008 22:06
Kontakt:

Re: puch trilert

Indlæg af the eagle »

jeg har meldt det til web :what2
Hilsen Eddie. The Eagle
yamaha 77 rød 99% orginal match solgt
suzuki gs 500 min kones motorcykel
yamaha xv virago 750 min cykel
the eagle
Gummi rocker
Indlæg: 656
Tilmeldt: ons 19. nov 2008 22:06
Kontakt:

Re: puch trilert

Indlæg af the eagle »

super det er godt i kan finde det for mig :(y) jeg har søgt på alt syntes jeg men kunne ikke finde det . mange tak kai
Hilsen Eddie. The Eagle
yamaha 77 rød 99% orginal match solgt
suzuki gs 500 min kones motorcykel
yamaha xv virago 750 min cykel
the eagle
Gummi rocker
Indlæg: 656
Tilmeldt: ons 19. nov 2008 22:06
Kontakt:

Re: puch trilert

Indlæg af the eagle »

kan man bygge noget på så jeg kan bruge et 12v battari . eller hvad siger i :whew
Hilsen Eddie. The Eagle
yamaha 77 rød 99% orginal match solgt
suzuki gs 500 min kones motorcykel
yamaha xv virago 750 min cykel
Brugeravatar
Kai
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 1974
Tilmeldt: fre 1. feb 2008 11:10
Kontakt:

Re: puch trilert

Indlæg af Kai »

Det er ikke umuligt..men der er jo en del der skal laves om.
Nu skriver du ikke hvor gammel den er og hvordan den er opbygget. På de helt gamle Trilet med Puch motor, som jeg har haft en finger i, der sad der en 6V dynastarter som kombineret starter/dynamo. Den er temmelig dyr at bytte ud til 12V version.
Pærer og blinklysrelæ, horn osv skal også skiftes til 12V version. Det bliver en bekostelig affære.
Hvis ikke du har tid til at lave det rigtigt, hvornår har du så tid til at lave det om ?
Brugeravatar
strynboen
Knallert Mester
Indlæg: 7466
Tilmeldt: tors 10. jan 2008 17:50
Kontakt:

Re: puch trilert

Indlæg af strynboen »

de plejer at have et snore træk..som en plæneklipper..mener det monteres på svinghjul blæser kappen..og griber ind i en klo skål..på svinghjulet...hvis det er den gamle puch model

batterier plejer at være max 45 ah...som et wv 1200 batteri..men det er måske kun dem med snore start som har det lille batteri
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....

sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
the eagle
Gummi rocker
Indlæg: 656
Tilmeldt: ons 19. nov 2008 22:06
Kontakt:

Re: puch trilert

Indlæg af the eagle »

kai det er en 91 . med en puch motor og der står 6 v på alt . starter og det hele så jeg må nok heller købe det batteri som passer til .

lars der er ingen snor træk på denne model her :sad men som du siger så passer et batteri fra en bobbel lige ned i . så måske nogle her på forum har et til at stå de ikke skal bruge :whew
Hilsen Eddie. The Eagle
yamaha 77 rød 99% orginal match solgt
suzuki gs 500 min kones motorcykel
yamaha xv virago 750 min cykel
the eagle
Gummi rocker
Indlæg: 656
Tilmeldt: ons 19. nov 2008 22:06
Kontakt:

Re: puch trilert

Indlæg af the eagle »

er der nogle der kan hjælpe mig med det store plast tandhjul som sætter på startern som slår ud på blæser hjulet på motoren . for det som er på den nu er meget slit :whew der er kun en i randers som sælger en komplet med starter og den fejler jo ikke noget på min og han vil have godt 2000 kr for sådan en :what2
Hilsen Eddie. The Eagle
yamaha 77 rød 99% orginal match solgt
suzuki gs 500 min kones motorcykel
yamaha xv virago 750 min cykel
Brugeravatar
Kai
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 1974
Tilmeldt: fre 1. feb 2008 11:10
Kontakt:

Re: puch trilert

Indlæg af Kai »

Prøv at kontakte :

Revaliderings Center Aalborg
Skjernvej 7
9220 Aalborg Øst
Tlf: 98 15 11 00

De har i mange år bygget Trilet på deres værksted, og er som regel også leveringsdygtige i reservedele.
Hvis ikke du har tid til at lave det rigtigt, hvornår har du så tid til at lave det om ?
Besvar

Tilbage til "Vesteuropa"