DET er grunden til jeg ikke kører ulovligt!!

Her kan du skrive hvad du har lyst til, bare du overholder retningslinierne for forummet. Knallert emner bedes så vidt muligt placeres i en anden relevant kategori.
Besvar
Brugeravatar
juhl-drengen
Knallert Mester
Indlæg: 3338
Tilmeldt: søn 11. mar 2012 00:13
Kontakt:

DET er grunden til jeg ikke kører ulovligt!!

Indlæg af juhl-drengen »

" onclick="window.open(this.href);return false; gå hen til 4:06 den er jo uovervindelig man kan ikke engang tage den ind af en sti eller over marken..
You can't buy
HAPPINESS
But you can buy
HORSE
POWER

And that's kind off
THE SAME THING

KTM: KICK TILL MONDAY
Brugeravatar
Kai
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 1970
Tilmeldt: fre 1. feb 2008 11:10
Kontakt:

Re: DET er grunden til jeg ikke kører ulovligt!!

Indlæg af Kai »

Uovervindelig og Uovervindelig.. den er på asfaltdæk..lån mig en 250cc crosser så skal du bare se ham snurre rundt på en våd græsmark :hihi
Men ja..på asfaltvej så har han overtaget, så kør hellere pænt :)
Hvis ikke du har tid til at lave det rigtigt, hvornår har du så tid til at lave det om ?
Brugeravatar
juhl-drengen
Knallert Mester
Indlæg: 3338
Tilmeldt: søn 11. mar 2012 00:13
Kontakt:

Re: DET er grunden til jeg ikke kører ulovligt!!

Indlæg af juhl-drengen »

ja oka med en rigtigt crosser måske men en knallert eller scooter ville heller ikke stå en chance på mark eller terræn ligemeget om den har asfaltdæk mig og en af mine venner har en eller to eller "måske" tre gange taget den indover marken med hans rmx der kan køre 90 og altså der klarerede vi den selv imod en gade motorcykel men altså tror jeg sgu ikke vi ville hvis den der pludselig kom til syne i sidespejlene :whew
You can't buy
HAPPINESS
But you can buy
HORSE
POWER

And that's kind off
THE SAME THING

KTM: KICK TILL MONDAY
Brugeravatar
Krelleh
Gummi rocker
Indlæg: 683
Tilmeldt: lør 18. jun 2011 19:54
Kontakt:

Re: DET er grunden til jeg ikke kører ulovligt!!

Indlæg af Krelleh »

Der ligner en Derbi Senda 3 eller 4 gear (muligvis 6). Der skal ikke meget tuning til at den køre 70-80 med et pænt optræk. Så hvis man kan et par manøvre og finde nogle små stier, tror jeg godt man kan ryste ham af. Men jeg opfordre absolut ingen til at forsøge!

Tunet det er den, det er selvfølgelig ikke klogt. Men hvad der er mere dumt (synes jeg) er han kun er 15 og ingen forsikring til at dække :roll:
Mvh. Christian
Brugeravatar
jeppex
Stor knallert
Indlæg: 263
Tilmeldt: lør 24. sep 2011 01:05
Kontakt:

Re: DET er grunden til jeg ikke kører ulovligt!!

Indlæg af jeppex »

Ja jeg undres over hvordan de samme unge mennesker - her i mit nærområde - kan blive ved med at køre optil 3 på samme knallert uden hjelm og oftes med hastigheder der overstiger 50+ på cykelstien... Det virker ikke som om de nogensinde bliver stoppet af de her fine politi motorcykler. Der er dog ingen tvivl om at de ikke vil kunne stoppe hvis noget uforudset skulle ske.
//Jeppex

Yamaha FS1 K1, 1978 - Under renovering
VeloSolex, 1972 - Kører, men vil gerne have en ny karb. til den
Vespa Sprint 150, 1967 - Kører
Havetrauter Murray, ca 1995 - Kører
Suzuki GSF 1200N Bandit, 2006 - Suser!

Love the smell of a 2stroke engine :)
Brugeravatar
Krelleh
Gummi rocker
Indlæg: 683
Tilmeldt: lør 18. jun 2011 19:54
Kontakt:

Re: DET er grunden til jeg ikke kører ulovligt!!

Indlæg af Krelleh »

jeppex skrev:Ja jeg undres over hvordan de samme unge mennesker - her i mit nærområde - kan blive ved med at køre optil 3 på samme knallert uden hjelm og oftes med hastigheder der overstiger 50+ på cykelstien... Det virker ikke som om de nogensinde bliver stoppet af de her fine politi motorcykler. Der er dog ingen tvivl om at de ikke vil kunne stoppe hvis noget uforudset skulle ske.
Ellers er det fordi de ved det "kun" koster 1000-1500kr og en advarelse første gang. Det kan være konsekvensen ikke er hård nok, siden de tør at køre rundt og sætte sig selv i livsfare og ikke mindst andre!
F.eks. der er ikke mange under 18 som tør at køre rundt på en 45 knallert/scooter, fordi de ved der er risiko for at få udsat kørekortet! :whew
Mvh. Christian
Brugeravatar
juhl-drengen
Knallert Mester
Indlæg: 3338
Tilmeldt: søn 11. mar 2012 00:13
Kontakt:

Re: DET er grunden til jeg ikke kører ulovligt!!

Indlæg af juhl-drengen »

ja men tro mig de fleste begynder først at køre rådent nær politi når de er blevet busted første gang men ja det gør det jo ikke bedre ps. jeg kører på en måde ulovligt men det er bare indtil jeg får købt en begrænset studs :teeth2 men jeg synes bare de skulle lade de unge fyre køre de der 60 km en 45 må køre samt give dem mere besværlig og længere knallertbevis lektioner i danmark har vi det højeste andtal ulykker samt antal ulovlige knallerter på gaden i hele eu og en stor del af de unge vil bare køre de der 60-70 stykker vi kunne sikkert få færre ulykker hvis vi gjorde det.. altså så f.eks skulle man kunne efter at have fået kortet bare troppe op med sit kort og de andre papire man har når man bliver stoppet og kunne få "opgraderet" sin knallert f.eks vores gamle

men hvis den blev opgraderet blev der bare smidt plade på så burde de 15 årige da egentlig bare få lov til at overtage knallert 30 bare med en smule længere knallertteori så kunne de jo samle erfaring til at de så senere kunne håndtere de større knallerter

men så burde det bare være sådan at hvis de begår en ulovlighed som f.eks at køre 2 eller tune få en et klip i kortet der så gør de ikke kan få den større knallert samt hvis de tunede de større knallerter ville de få udsat bil/mc/lastbil kørekortet til de er 21 så skal de sgu nok hurtigt blive lovlydige ;)
You can't buy
HAPPINESS
But you can buy
HORSE
POWER

And that's kind off
THE SAME THING

KTM: KICK TILL MONDAY
Besvar

Tilbage til "Frit Forum - Off Topic"