Jensmc skrev:Og liiige lidt nørderi:
Husk at underdelen af gassiden har en "bremseordning", som kan justeres, så gasrøret ikke lukker i af sig selv.
Ellers er den jo ikke original!![]()
Flot arbejde for øvrigt.
![]()
![]()
Nikolaj Y skrev:Ser rigtig godt ud![]()
Bliver spændende med farven!
Nu kan det godt være jeg spørger dumt, men hvorfor har du samlet ledningsnettet, nu da du ikke har lygtehuset, så er det jo en ommer.. jeg ville i hvert fald ikke have tålmodighed til at gøre det 2 gange i træk
(Jeg ordnet ledningsnet på mine 3 yamaha'er hele vinterferien)
Per skrev:Nikolaj Y skrev:Ser rigtig godt ud![]()
Bliver spændende med farven!
Nu kan det godt være jeg spørger dumt, men hvorfor har du samlet ledningsnettet, nu da du ikke har lygtehuset, så er det jo en ommer.. jeg ville i hvert fald ikke have tålmodighed til at gøre det 2 gange i træk
(Jeg ordnet ledningsnet på mine 3 yamaha'er hele vinterferien)
Ingen spørgsmål er dumme.
Grunden til at jeg lige har sat ledningerne sammen er kun for at teste om blink, horn, frigearslys m.m. virker.
Og ja, de skal lige rykkes fra hinanden igen, når lygtehuset monteres, men det tager vel ca. 5 min at rive dem fra hinanden og samle dem i lygten
Krelleh skrev:Det ser bare godt ud Per!
Glæder mig til at se resultatet fra maler med den grønne farve, det bliver sikker knald hammerne flot
Jeg tænkte på og stellet have så nogle form for "rust-olie" inden i? Det er jo ikke nogle svaghed ved dem indenvendig, men det ser bare meget ubehandlet?Krelleh skrev:Det ser bare godt ud Per!
Glæder mig til at se resultatet fra maler med den grønne farve, det bliver sikker knald hammerne flot
Jeg tænkte på og stellet have så nogle form for "rust-olie" inden i? Det er jo ikke nogle svaghed ved dem indenvendig, men det ser bare meget ubehandlet?
Denne her får aldrig lov til at komme ud i regnvejr, så derfor skal den ikke smøres ind i noget indvendigt. Jeg tvivler også meget på, at japserne har gjort andet end at male stellene dengang de lavede dem, så jeg tror den holder min tid ud
Kim B S skrev:Hej Per.
Det ser dælme godt ud.Jeg glæder mig til at se den med tanken også.
Det bliver kres for en 73er fan som mig.
![]()
Hilsen Kim.
fiskepeter skrev:Hej Per grønt er godt....glæder mig til min grønne er klar...den tændrørshætten er den ikke til en 2 gears ?
Tilbage til "Renoverings projektet, nuværende.."
Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster