Forum på mobilen

Her kan du skrive hvad du har lyst til, bare du overholder retningslinierne for forummet. Knallert emner bedes så vidt muligt placeres i en anden relevant kategori.
Brugeravatar
brutalus
Junior knallert
Indlæg: 61
Tilmeldt: tors 12. nov 2009 16:48
Kontakt:

Re: Forum på mobilen

Indlæg af brutalus »

På min telefon duer det ikke. Jeg har en LG. Den bliver ved med at skrive at jeg skal kontakte forum administrator hvis det ikke bliver bliver bedre.
MVH DJ
Thoms

Re: Forum på mobilen

Indlæg af Thoms »

Er den den her meddelelse du får?

Det "gamle" forum figurerer stadig på listen over mulige fora, og hvis det er det du forsøger at vælge, er det derfor.

Du skal tilgå det nye "knallertforum".
Vedhæftede filer
5da6691a-849d-12e4.jpg
5da6691a-849d-12e4.jpg (41.1 KiB) Vist 9761 gange
5da6691a-8518-2cf7.jpg
5da6691a-8518-2cf7.jpg (43.84 KiB) Vist 9761 gange
Brugeravatar
Dewil
Knallert Mester
Indlæg: 3913
Tilmeldt: lør 29. maj 2010 20:42
Kontakt:

Re: Forum på mobilen

Indlæg af Dewil »

Hvorfor er det at trådene pludselig fremkommer i kategorier og ikke bare nyeste inlæg blandet sammen???? Det har været sådan en gang tidligere, men der gik det i sig selv igen.... :?
Johannes (detaljetosse) CPR & NEMID VALIDERET

FS1 DX 78 * nummermatch * nøglematch * fuld historie * FS1 DX 78 * nummermatch * nøglematch * fuld historie * FS1 DX 76 * nummermatch * nøglematch * Chienne * FS1 K1 72 * årgangsmatch * Under opbygning
Brugeravatar
12V
Moderator
Indlæg: 3474
Tilmeldt: ons 24. mar 2010 01:01
Kontakt:

Re: Forum på mobilen

Indlæg af 12V »

Dewil skrev:Hvorfor er det at trådene pludselig fremkommer i kategorier og ikke bare nyeste inlæg blandet sammen???? Det har været sådan en gang tidligere, men der gik det i sig selv igen.... :?
Står du oppe på seneste og så ulæste eller alle?
Brugeravatar
brutalus
Junior knallert
Indlæg: 61
Tilmeldt: tors 12. nov 2009 16:48
Kontakt:

Sv: Forum på mobilen

Indlæg af brutalus »

Lige nøjagtigt det der var problemet.
Tak for hjælpen

Sendt fra min LG-P990 med Tapatalk
ejn
Stor knallert
Indlæg: 174
Tilmeldt: lør 18. dec 2010 11:02
Kontakt:

Re: Forum på mobilen

Indlæg af ejn »

Hej

Tapatalk for begyndere Please :whew



Skal jeg, til min Iphone 4, først hente den der tatalk til 18 kr og igennem den søge efter forum ?.

Mvh

Esben
Knallert: Yamaha fs1 1977 ( sønnen bruger den nu hver dag)
Bil :Toyota Corolla
MC: Honda vfr750 f
Mc: MZ 150 ( under renovering, købt da den ellers ville blive skrottet)
Mc: Yamaha Dt 175
Brugeravatar
Morten - Webmaster
Site Admin
Indlæg: 6634
Tilmeldt: tors 9. aug 2007 20:29
Kontakt:

Re: Forum på mobilen

Indlæg af Morten - Webmaster »

ejn skrev:Hej

Tapatalk for begyndere Please :whew



Skal jeg, til min Iphone 4, først hente den der tatalk til 18 kr og igennem den søge efter forum ?.

Mvh

Esben
Jeps, og husk at vælge Knallertforum.dk på listen og ikke yamahafs1.dk
Morten - Webmaster.

Køreklare maskiner:
Yamaha FS1 SS K1 '72 5 gears MC. , Yamaha FS1 DX '76 - som original, Vespa gran luxe 177ccm '59- Urestaureret,
Projekter på lager:
Yamaha FS1 SS K1 '72 med drejeventil, Yamaha FS1 SS K1 '74, Yamaha FS1 SS K1 '75
Brugeravatar
nielsfup
Moderator
Indlæg: 4278
Tilmeldt: søn 7. okt 2007 22:11
Kontakt:

Re: Forum på mobilen

Indlæg af nielsfup »

Forum køre perfekt på en Ipad.
// Niels
FS1-DX-78 5Gear MC
FS1-SS -75 under opbygning
Honda Melody Mini ( stjålet )
Suzuki FZ-50

If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bull (W.C. Fields)

Kvalitets reservedele fås på http://shop.yamahafs1.dk/" onclick="window.open(this.href);return false;
Tændings indstillings boks kan ses her viewtopic.php?f=68&t=5580" onclick="window.open(this.href);return false;
ejn
Stor knallert
Indlæg: 174
Tilmeldt: lør 18. dec 2010 11:02
Kontakt:

Re: Forum på mobilen

Indlæg af ejn »

Hej

Det prøver jeg så lige når jeg får tid.

Tak for svaret.

Mvh

Esben
Knallert: Yamaha fs1 1977 ( sønnen bruger den nu hver dag)
Bil :Toyota Corolla
MC: Honda vfr750 f
Mc: MZ 150 ( under renovering, købt da den ellers ville blive skrottet)
Mc: Yamaha Dt 175
ejn
Stor knallert
Indlæg: 174
Tilmeldt: lør 18. dec 2010 11:02
Kontakt:

Forum på mobilen

Indlæg af ejn »

Har lige fundet ud af at geotagging ikke skal være slået til. Den var meget præcis. Mvh Esben
Knallert: Yamaha fs1 1977 ( sønnen bruger den nu hver dag)
Bil :Toyota Corolla
MC: Honda vfr750 f
Mc: MZ 150 ( under renovering, købt da den ellers ville blive skrottet)
Mc: Yamaha Dt 175
Brugeravatar
Morten - Webmaster
Site Admin
Indlæg: 6634
Tilmeldt: tors 9. aug 2007 20:29
Kontakt:

Re: Forum på mobilen

Indlæg af Morten - Webmaster »

Så er Tapatalk igen opdateret og Yamahafs1.dk forummet er endelig blevet slettet på tapatalks netværksliste så man ikke kan tage fejl.

Lad mig vide hvis noget driller. Umiddelbart syntes jeg det virker lovende hurtigere ??
Morten - Webmaster.

Køreklare maskiner:
Yamaha FS1 SS K1 '72 5 gears MC. , Yamaha FS1 DX '76 - som original, Vespa gran luxe 177ccm '59- Urestaureret,
Projekter på lager:
Yamaha FS1 SS K1 '72 med drejeventil, Yamaha FS1 SS K1 '74, Yamaha FS1 SS K1 '75
Brugeravatar
Morten - Webmaster
Site Admin
Indlæg: 6634
Tilmeldt: tors 9. aug 2007 20:29
Kontakt:

Re: Forum på mobilen

Indlæg af Morten - Webmaster »

Der er tilsyneladende en fejl i Tapatalk som gør at ikke alle tråde vises i "Ulæste" hvis man kigger i ulæste i en webbrowser kan man have mange ulæste.

Tapatalk skulle have løst det når næste opdatering kommer (forhåbentligt MEGET snart)

Er der nogen herinde som har meget erfaring med tapatalk ?
Morten - Webmaster.

Køreklare maskiner:
Yamaha FS1 SS K1 '72 5 gears MC. , Yamaha FS1 DX '76 - som original, Vespa gran luxe 177ccm '59- Urestaureret,
Projekter på lager:
Yamaha FS1 SS K1 '72 med drejeventil, Yamaha FS1 SS K1 '74, Yamaha FS1 SS K1 '75
Brugeravatar
Morten - Webmaster
Site Admin
Indlæg: 6634
Tilmeldt: tors 9. aug 2007 20:29
Kontakt:

Forum på mobilen

Indlæg af Morten - Webmaster »

Idag var der "gaver" til os på arbejdet i form af Ipad's til os teknikere så vi har hurtig og nem adgang til vores mails, dokumentation, databaser, servicesystem servere m.m.

Man skal jo sætte sig godt ind i tingene og derfor har jeg også valgt at bruge den privat. Her til aften installerede jeg lige tapatalk i HD udgaven og blev da lige lidt imponeret. Den er godt nok blæret !

Mht alm tapatalk til iPhone og androide ser det ud til at hvis man ikke læser alle ulæste inden man lukker tapatalk igen, så vil de ikke blive listet i unread igen næste gang man åbner tapatalk. Er det også det i andre oplever ?


Sent from my iPad using Tapatalk HD
Morten - Webmaster.

Køreklare maskiner:
Yamaha FS1 SS K1 '72 5 gears MC. , Yamaha FS1 DX '76 - som original, Vespa gran luxe 177ccm '59- Urestaureret,
Projekter på lager:
Yamaha FS1 SS K1 '72 med drejeventil, Yamaha FS1 SS K1 '74, Yamaha FS1 SS K1 '75
kreidlerhansen
Moderator
Indlæg: 3927
Tilmeldt: man 31. maj 2010 23:44
Kontakt:

Re: Forum på mobilen

Indlæg af kreidlerhansen »

Beklager, jeg springer let og elefant forbi Tapatalk-snakken...

Jeg bruger Opera Mini Browser til at surfe på nettet generelt på min iPhone 4. Denne browser loader siderne væsentligt hurtigere end IOS' Safari-skrammel.

Den er gratis og desværre ikke fejlfri, men småfejlene kan jeg leve med...

Browseren springer nogle gange til et andet link, end det man trykker på via en given hjemmeside.
Løsning: Hold fingeren på linket og vælg "Åbn i nyt faneblad"!

Den har det med at få et alvorligt memory-dump, og så lukker browseren eller lukker samtlige faneblade og giver kun startsiden.
Løsning: Lev med det! Alternativet er, at den crasher (gjorde den første udgave hyppigt til iOS) og problemet er minimeret efter den seneste opdatering fra marts '12.

Engang i mellem fungerer dobbelt-tap/zoom ikke. I sammenhæng med dette, aktiveres links på siderne KUN, hvis man zoomer ved brug af to fingre.
Løsning: Hvis man aldrig har brug for at zoome, er jeg ret misundelig! ;)

Når man skriver et indlæg og trykke 'udfør', får man 9/10 tilfælde vinduet med samme kommentarfelt vist, selv om indlægget er sendt.
Løsning: Jeg markerer teksten og kopierer den, inden jeg drøner til sidens top og trykker på linket til emnet. Jeg har endnu ikke oplevet, at indlægget ikke er blevet sendt! Trykker man 'Udfør' igen, resulterer det i en dobbelt-post, som jeg har præsteret en del gange, efterhånden. Det kan dog slettes via telefonen.

Private beskeder bliver ofte sendt to gange.
Løsning: Marker teksten, kopier (for en sikkerheds skyld) efter 'udfør' og tryk derefter på 'indbakke'. 9/10 tilfælde ER beskeden sendt og der vil i så fald stå '1' ved udbakken!


Browseren husker fint adgangskoder/brugernavn + cookies, og dette indlæg er skrevet fra min telefon@Opera! ;) Smiley-rubrikken mangler, men de smilies man bruger oftest, kan man jo forsøge at huske!
:hihi :lol: :) :P
Jesper Hansen

MC/Knallert
Kreidler Florett RS Elektronik 1977 ~ 'Gelbe Sau' (MC)
Moto Guzzi Nevada 750 i.e. 2007 (MC)
Suzuki FZ50 1995 ~ 'Moffi': Arvet fra min bedstefar

Det er fan'me ikke lakken, vi kører på!
Brugeravatar
12V
Moderator
Indlæg: 3474
Tilmeldt: ons 24. mar 2010 01:01
Kontakt:

Re: Forum på mobilen

Indlæg af 12V »

kreidlerhansen skrev:Beklager, jeg springer let og elefant forbi Tapatalk-snakken...
:hihi :lol: :) :P
Det lyder ellers til at du er en oplagt kandidat til Tapatalk, med alt det bøvl du lever med :P

mvh. Tapatalk lover :dust
Brugeravatar
12V
Moderator
Indlæg: 3474
Tilmeldt: ons 24. mar 2010 01:01
Kontakt:

Re: Forum på mobilen

Indlæg af 12V »

Morten - Webmaster skrev:Mht alm tapatalk til iPhone og androide ser det ud til at hvis man ikke læser alle ulæste inden man lukker tapatalk igen, så vil de ikke blive listet i unread igen næste gang man åbner tapatalk. Er det også det i andre oplever ?
Ikke på min (Android), alle ulæste bliver markeret som læst hvis jeg går ud af programmet.
kreidlerhansen
Moderator
Indlæg: 3927
Tilmeldt: man 31. maj 2010 23:44
Kontakt:

Re: Forum på mobilen

Indlæg af kreidlerhansen »

12V skrev:
kreidlerhansen skrev:Beklager, jeg springer let og elefant forbi Tapatalk-snakken...
:hihi :lol: :) :P
Det lyder ellers til at du er en oplagt kandidat til Tapatalk, med alt det bøvl du lever med :P

mvh. Tapatalk lover :dust
Haha, beskrivelsen fylder nu mere end bøvlet i hverdagen, så jeg bliver ved den gratis browser, som jeg kan benytte frit på alle fora og med problemer, som ikke er i nærheden af udfordringen ved at køre klassiske maskiner! ;)

Tapatalk er trods alt blot en browser med begrænsede anvendelsesmuligheder! Bøvl minus all-round anvendelighed = Opera er stadig en vinder i min bog! ;)

Jeg savner kun flash-understøttelse, men så skal jeg enten gå til Android eller Apple skal tage sig sammen...
Jesper Hansen

MC/Knallert
Kreidler Florett RS Elektronik 1977 ~ 'Gelbe Sau' (MC)
Moto Guzzi Nevada 750 i.e. 2007 (MC)
Suzuki FZ50 1995 ~ 'Moffi': Arvet fra min bedstefar

Det er fan'me ikke lakken, vi kører på!
Brugeravatar
12V
Moderator
Indlæg: 3474
Tilmeldt: ons 24. mar 2010 01:01
Kontakt:

Re: Forum på mobilen

Indlæg af 12V »

kreidlerhansen skrev:Jeg savner kun flash-understøttelse, men så skal jeg enten gå til Android eller Apple skal tage sig sammen...
Det kommer aldrig på iOS/Apple - selv på Android forsvinder det i fremtiden, den nuværende Flash v. 11 er den sidste som bliver udviklet til Android.
kreidlerhansen
Moderator
Indlæg: 3927
Tilmeldt: man 31. maj 2010 23:44
Kontakt:

Re: Forum på mobilen

Indlæg af kreidlerhansen »

12V skrev: Det kommer aldrig på iOS/Apple - selv på Android forsvinder det i fremtiden, den nuværende Flash v. 11 er den sidste som bliver udviklet til Android.
Så bliver det de spændende at se, hvad der erstatter den standard!

Eller er vi ude i, at dedikerede styresystemer 'umyndiggøres' og alt bliver app-baseret? Lidt a la DOS med en (mere) brugervenlig og kønnere overflade?

Jeg hoppede af IT-vognen, da Vista blev lanceret, så jeg er jo et stykke bagud i den sammenhæng.
Jesper Hansen

MC/Knallert
Kreidler Florett RS Elektronik 1977 ~ 'Gelbe Sau' (MC)
Moto Guzzi Nevada 750 i.e. 2007 (MC)
Suzuki FZ50 1995 ~ 'Moffi': Arvet fra min bedstefar

Det er fan'me ikke lakken, vi kører på!
Brugeravatar
12V
Moderator
Indlæg: 3474
Tilmeldt: ons 24. mar 2010 01:01
Kontakt:

Re: Forum på mobilen

Indlæg af 12V »

kreidlerhansen skrev:Så bliver det de spændende at se, hvad der erstatter den standard!
HTML5 kan erstatte næsten alt hvad Flash kunne. Jeg tror ikke der er flere web udviklere med respekt for sig selv der bygger nye sider i flash, den er ved at blive lagt i graven.

Alle nye browsere er HTML5 kompatible, inkl. dem på smartphones. Så i fremtiden kan apple brugere også komme af med alle de hvide kasser med blå terninger i :P
Besvar

Tilbage til "Frit Forum - Off Topic"