Nyt Forum.. Forslag, ændringer, ting der ikke fungere.

Her kommer opslag om ændringer og opdateringer. Du kan også foreslå ændringer og tilføjelser til forummet her.
Brugeravatar
strynboen
Knallert Mester
Indlæg: 7466
Tilmeldt: tors 10. jan 2008 17:50
Kontakt:

Re: Nyt Forum.. Forslag, ændringer, ting der ikke fungere.

Indlæg af strynboen »

tja du har helt ret..claus..skaden er lidt sket allerede..vi ligner mere sg..end da vi var 10 indspiste..som var enige om alt..det er nok prisen. for vokseværk.forum er jo en spejling af flertallet på forum..og er der en overvægt skifter det jo imod flertallets indstilling..på godt og ondt...det er jo demokrati..på en måde
måske man kunne flytte selve yamaha forummet...som nu nærmest er blevet det fælles forum..til en sideplacering..som sco og de andre mærke underafdelinger..det var nok en fejl at det bare blev basis for det fælles forum...det ville give os gamle senile nisser lidt mere ro..
ved godt at det i prinsippet er et se3lvstændigt sted..men vi føler at det er det gamle forum som er platform for fælles delen nu...men jeg har nok bare ikke fattet systemet..jeg er på knallert forum.dk
skal jeg lokke ind på yamaha forum...for kun at se hvad der sker i yamaha verden...måske vi skal have et frit forum i selve yamaha delen...hvor bla bla"en køre for sig selv

ps det hele køre entelig fint og fredeligt nu..så er super tilfreds..trods alt :hihi
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....

sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
Brugeravatar
FS1originalen
Knallert Mester
Indlæg: 4250
Tilmeldt: tors 13. mar 2008 21:23
Kontakt:

Re: Nyt Forum.. Forslag, ændringer, ting der ikke fungere.

Indlæg af FS1originalen »

Claus, det er jo her mange af de gode dele og knallerter er til salg, så et eller andet sted er det jo naturligt at man er nødt til at oprette sig som bruger for at "kunne følge markedet" og evt sende en besked når det rigtige dukker op...
Jeg ser ikke noget problem i at vi har rigtig mange profiler som blot kigger med - det viser vel bare interesse for os, uden at man har lyst (eller viden) til at deltage i snakken...

Men, indrømmet... Jeg savner da også vildt vores nørdforum omkring 2009 hvor de fleste af dk's virkelig inkarnerede FS1 nørder deltog i debatter og andre indlæg...

Og "en skide chatside" som os + 50 alligevel aldrig ser kan altså ikke hidse mig op - nej, lad os i stedet arbejde på at få Niels Fup, reedvalve, Webmaster, Benny, Strynboen, Jesper J, Michael og mange flere tilbage på "banen" så vi kan få noget seriøst nørderi istedet for blot at svare de unge (som selvfølgelig også skal hjælpes) på hvorfor deres THansen koblingssnegl er flækket.

Erik
Hellere ha styr på lortet end lort på styret!!!

Yamaha FS1. Grøn, 1975, original stand, urestaureret. Solgt 2020.
Yamaha FS1 K1. Gul, 1976, genopbygget fra ingenting.
Yamaha FS1. Mandarin orange, 1972, som original, genopbygget.
Yamaha FS1. Popcicle purple 1973, genopbygget. Nu bor den i Den Gamle By Aarhus
Diesella 1954. Solgt 2022. Honda Amigo 1970. Solgt 2019. Puch Maxi 1970.
Brugeravatar
FS1originalen
Knallert Mester
Indlæg: 4250
Tilmeldt: tors 13. mar 2008 21:23
Kontakt:

Re: Nyt Forum.. Forslag, ændringer, ting der ikke fungere.

Indlæg af FS1originalen »

Claus, det er jo her mange af de gode dele og knallerter er til salg, så et eller andet sted er det jo naturligt at man er nødt til at oprette sig som bruger for at "kunne følge markedet" og evt sende en besked når det rigtige dukker op...
Jeg ser ikke noget problem i at vi har rigtig mange profiler som blot kigger med - det viser vel bare interesse for os, uden at man har lyst (eller viden) til at deltage i snakken...

Men, indrømmet... Jeg savner da også vildt vores nørdforum omkring 2009 hvor de fleste af dk's virkelig inkarnerede FS1 nørder deltog i debatter og andre indlæg...

Og "en skide chatside" som os + 50 alligevel aldrig ser kan altså ikke hidse mig op - nej, lad os i stedet arbejde på at få Niels Fup, reedvalve, Webmaster, Benny, Strynboen, Jesper J, Michael og mange flere tilbage på "banen" så vi kan få noget seriøst nørderi istedet for blot at svare de unge (som selvfølgelig også skal hjælpes) på hvorfor deres THansen koblingssnegl er flækket.

Erik
Hellere ha styr på lortet end lort på styret!!!

Yamaha FS1. Grøn, 1975, original stand, urestaureret. Solgt 2020.
Yamaha FS1 K1. Gul, 1976, genopbygget fra ingenting.
Yamaha FS1. Mandarin orange, 1972, som original, genopbygget.
Yamaha FS1. Popcicle purple 1973, genopbygget. Nu bor den i Den Gamle By Aarhus
Diesella 1954. Solgt 2022. Honda Amigo 1970. Solgt 2019. Puch Maxi 1970.
Brugeravatar
Henrik N
Moderator
Indlæg: 1354
Tilmeldt: ons 19. dec 2007 19:33
Kontakt:

Re: Nyt Forum.. Forslag, ændringer, ting der ikke fungere.

Indlæg af Henrik N »

hørt erik og helt enig med du skriver, du glemte at skrive mig på også :crying jeg må indrømme at jeg mange gange tænker på det gamle forum
og alle som var med fra starten, det var sku hyggeligt når vi mødes rundt om kring i landet. :bravo vi har tros alt stadig et sammen hold.
Med Venlig Hilsen
Henrik (Sønderjyden)
Yamaha Fs1 K1 72 Drejeventil MC
Brugeravatar
FS1originalen
Knallert Mester
Indlæg: 4250
Tilmeldt: tors 13. mar 2008 21:23
Kontakt:

Re: Nyt Forum.. Forslag, ændringer, ting der ikke fungere.

Indlæg af FS1originalen »

Du var nævnt "og mange flere" :lol: :lol: :lol:

Godt med din tilbagemelding - jeg kunne jo ikke huske alle mens jeg skrev :oops:

Erik
Hellere ha styr på lortet end lort på styret!!!

Yamaha FS1. Grøn, 1975, original stand, urestaureret. Solgt 2020.
Yamaha FS1 K1. Gul, 1976, genopbygget fra ingenting.
Yamaha FS1. Mandarin orange, 1972, som original, genopbygget.
Yamaha FS1. Popcicle purple 1973, genopbygget. Nu bor den i Den Gamle By Aarhus
Diesella 1954. Solgt 2022. Honda Amigo 1970. Solgt 2019. Puch Maxi 1970.
Brugeravatar
Morten - Webmaster
Site Admin
Indlæg: 6634
Tilmeldt: tors 9. aug 2007 20:29
Kontakt:

Re: Nyt Forum.. Forslag, ændringer, ting der ikke fungere.

Indlæg af Morten - Webmaster »

Fint med lidt debat (et emne vi har debateret før)

For at være 100 % ærlig så har jeg nok mistet 75 % af interessen for forum. Det skyldes måske at der er gået nogle år og jeg syntes at vi har været omkring det meste efterhånden, og så måske også at mange af de mennesker man tidligere ping - pongede med herinde enten ikke er med i de daglige skriverier mere eller simpelthen bare ikke bruger forum mere ?

Jeg taler jævnligt i telefon med mange af de gamle kendinge herindefra og det er fint nok.

Om vi er for mange registrerede brugere ved jeg egentligt ikke, personligt syntes jeg måske bare at dem der registrerer sig og kun skriver pm eller læser lidt er et nummer i rækken og de kan ikke hidse mig op ved kun et være et "nummer i rækken"

Vi har jo desværre set at når folk frit kan registere sig så får vi også fjolser som ikke kan opføre sig voksent og det er naturligvis beklageligt.

Jeg bruger måske 5 minutter om dagen på forum hvor det tidligere snildt kunne være 5-6 gange et kvarter (hvilket måske også er lidt meget)

For et par år siden havde jeg læst ALLE indlæg på forum, idag gider jeg sjældent åbne tråde hvis de ikke er meget interesante i overskriften.

Måske der er stemning for et helt andet website paralelt med dette, kun med adgang for medlemmer som er inviteret af mindst 4 eksisterende medlemmer ?? og med en prøveperiode :wink:
Morten - Webmaster.

Køreklare maskiner:
Yamaha FS1 SS K1 '72 5 gears MC. , Yamaha FS1 DX '76 - som original, Vespa gran luxe 177ccm '59- Urestaureret,
Projekter på lager:
Yamaha FS1 SS K1 '72 med drejeventil, Yamaha FS1 SS K1 '74, Yamaha FS1 SS K1 '75
Brugeravatar
Dewil
Knallert Mester
Indlæg: 3913
Tilmeldt: lør 29. maj 2010 20:42
Kontakt:

Re: Nyt Forum.. Forslag, ændringer, ting der ikke fungere.

Indlæg af Dewil »

Morten - Webmaster skrev:Fint med lidt debat (et emne vi har debateret før)

For at være 100 % ærlig så har jeg nok mistet 75 % af interessen for forum. Det skyldes måske at der er gået nogle år og jeg syntes at vi har været omkring det meste efterhånden, og så måske også at mange af de mennesker man tidligere ping - pongede med herinde enten ikke er med i de daglige skriverier mere eller simpelthen bare ikke bruger forum mere ?

Jeg taler jævnligt i telefon med mange af de gamle kendinge herindefra og det er fint nok.

Om vi er for mange registrerede brugere ved jeg egentligt ikke, personligt syntes jeg måske bare at dem der registrerer sig og kun skriver pm eller læser lidt er et nummer i rækken og de kan ikke hidse mig op ved kun et være et "nummer i rækken"

Vi har jo desværre set at når folk frit kan registere sig så får vi også fjolser som ikke kan opføre sig voksent og det er naturligvis beklageligt.

Jeg bruger måske 5 minutter om dagen på forum hvor det tidligere snildt kunne være 5-6 gange et kvarter (hvilket måske også er lidt meget)

For et par år siden havde jeg læst ALLE indlæg på forum, idag gider jeg sjældent åbne tråde hvis de ikke er meget interesante i overskriften.

Måske der er stemning for et helt andet website paralelt med dette, kun med adgang for medlemmer som er inviteret af mindst 4 eksisterende medlemmer ?? og med en prøveperiode :wink:
:dust :dust :dust
Johannes (detaljetosse) CPR & NEMID VALIDERET

FS1 DX 78 * nummermatch * nøglematch * fuld historie * FS1 DX 78 * nummermatch * nøglematch * fuld historie * FS1 DX 76 * nummermatch * nøglematch * Chienne * FS1 K1 72 * årgangsmatch * Under opbygning
Brugeravatar
Kai
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 1967
Tilmeldt: fre 1. feb 2008 11:10
Kontakt:

Re: Nyt Forum.. Forslag, ændringer, ting der ikke fungere.

Indlæg af Kai »

Morten - Webmaster skrev:
Måske der er stemning for et helt andet website paralelt med dette, kun med adgang for medlemmer som er inviteret af mindst 4 eksisterende medlemmer ?? og med en prøveperiode :wink:
:(y)
Hvis ikke du har tid til at lave det rigtigt, hvornår har du så tid til at lave det om ?
Brugeravatar
Henrik Buresø
Fuldblods knallert
Indlæg: 353
Tilmeldt: søn 15. apr 2012 20:54
Kontakt:

Re: Nyt Forum.. Forslag, ændringer, ting der ikke fungere.

Indlæg af Henrik Buresø »

Hej Det er jo hvad man ønsker,skal siden være ofni eller har man lyst til et lukket privat forum med en hånd fuld medlemmer,jeg er medlem af fiskeringen,dk,mottoet for at være medlems klub er at alle kluberne er åben for nye medllemer,der er dog en klub som er lukket og det er DR,Forenningen kan kun fungere med medllemerns fri hjælp og uden løninger det vil sige at der er ca en mand pr facalitet,der holder opsyn og står for vedligegeholdsen,sommer og vinter,dette arbejde er ikke betalt,det er derfor at at det er muligt for medlemmerne at havde alle de facaliteter,og alle har en chance for at deltage i dette fællesskab og nyde de facaliteter
Besvar

Tilbage til "Vigtig information"