Side 1 af 1

Retningslinier for brug af KnallertForum.dk

: lør 11. aug 2007 13:14
af Morten - Webmaster
1. Indlæg på KnallertForum.dk skal holdes i en sober tone. Du skal være mod andre, som du ønsker, andre skal være mod dig.

2. Indlæg må ikke indeholde pornografisk, børneporno eller ophavsretsligt beskyttet materiale.

3. Trusler og lignende medfører karantæne/udelukkelse alt efter grad.

4. Tråde/Indlæg med undertoner om religion/racisme/mudderkastning/fornærmelser o.lign. låses/slettes omgående uden kommentarer.

5. Uoverensstemmelser / og eller misforståelser i forbindelse med handeler brugere imellem SKAL klares brugerne imellem, og hvis det ikke kan klares gennem PM, må man tage den ved telefonisk kontakt eller lign. Admin / redaktører kan være behjælpelig hvis problemet efter rimelig tid / indsats fra begge parter ikke er løst. Emnet må ikke søges løst i en offentlig tråd på forum !

6. Tråde der kan tolkes som piratkopiering af enhver slags slettes omgående.

7. Forummet er ikke til promotion/markedsføring. Annoncer kan blive slettet uden videre kommentarer.

8. Reklamer i indlæg på forummet er ikke tilladt. Private må annoncere i mindre grad i signatur.

9. Indlæg SKAL oprettes med sigende/beskrivende overskrifter.

10. Det er ikke tilladt at oprette samme indlæg med samme emne/indhold flere gange.

11. Signaturer må ikke indeholde billeder større end 468 * 60 pixels, kun 1 billede pr signatur samt evt. tekst skal være skrevet i standard tekst størrelse.

12. Overdreven gentagelse og indlæg med brug af store bogstaver er ikke tilladt da dette opfattes som at råbe, og gør læsning vanskelig.

Læs gerne her om netetikette : http://www.knallertforum.dk/forum/viewtopic.php?f=8&t=613

13. Hvis man som bruger af forummet ikke har været aktiv, DVS aldrig har postet et indlæg / præsenteret sig, og samtidig ikke har været logget på indenfor de sidste 6 mdr (begge kriterier skal være opfyldt) vil blive deaktiveret, og endeligt slettet efter 1 måned. DERFOR: Præsentér dig selv hurtigst muligt efter indmeldelse.

14. Administrator, redaktører & site admins handlinger er ikke til diskussion. Hvis ikke reglerne er overholdt er det os der har det sidste ord uanset hvad.

Re: Retningslinier for brug af YamahaFS1.dk Forum

: tirs 28. apr 2009 22:47
af Morten - Webmaster
Punkt 5 er opdateret og bedes læst af alle.

Re: Retningslinier for brug af YamahaFS1.dk Forum

: fre 21. aug 2009 11:58
af Morten - Webmaster
Punkt 13 er opdateret mht inaktivitet / præsentation af nye medlemmer