forslag til forbedring

Her kommer opslag om ændringer og opdateringer. Du kan også foreslå ændringer og tilføjelser til forummet her.
Brugeravatar
12V
Moderator
Indlæg: 3458
Tilmeldt: ons 24. mar 2010 01:01
Kontakt:

Re: forslag til forbedring

Indlæg af 12V »

Så lykkedes det mig at finde en løsning :)

I uploader bare uden at skænke opløsning og fil størrelse en tanke, forummet skulle nu gerne klare resten. Jeg har lavet en masse test og synes det virker glimrende, giv besked hvis i oplever bøvl.

Jeg skal nok opdatere vejledningen, men nu skal jeg vidst i seng først ;)
Brugeravatar
Twinsport
Gummi rocker
Indlæg: 826
Tilmeldt: man 21. jan 2013 20:20
Kontakt:

Re: forslag til forbedring

Indlæg af Twinsport »

Hej

Jeg er egentlig tilfreds med forum som det er. Selvfølgelig kunne vi lave mange ændringer, men vi må også tænke på vores administratorer, som skal holde tingene vedlige og bruge tid på at indføre ændringerne.
Det bliver nok aldrig så enkelt som Facebook, men i forhold til andre fora jeg bruger, ligger Knallertforum da absolut i top mht. responstid og brugervenlighed. Og mht. faglighed er vi lysår foran Facebook og Scootergalleri..
Mht. aktivitet, så er det klart at her er blevet meget roligt. Men helt ærligt - meget af aktiviteten umiddelbart inden der faldt ro på, var vel støj, diskussioner og folk som var oppe og toppes?

/Steen
Brugeravatar
12V
Moderator
Indlæg: 3458
Tilmeldt: ons 24. mar 2010 01:01
Kontakt:

Re: forslag til forbedring

Indlæg af 12V »

Dejligt at høre Steen, jeg er enig hele vejen igennem.

---

Ny billede upload vejledning ligger her: viewtopic.php?f=8&t=18118 og i min signatur. Det er meget nemt, prøv den :)
Brugeravatar
juhl-drengen
Knallert Mester
Indlæg: 3338
Tilmeldt: søn 11. mar 2012 00:13
Kontakt:

Re: forslag til forbedring

Indlæg af juhl-drengen »

Savner stadig postimg.org knappen der fandtes i indlæggene i gamle dage...
You can't buy
HAPPINESS
But you can buy
HORSE
POWER

And that's kind off
THE SAME THING

KTM: KICK TILL MONDAY
claus olieklud
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2165
Tilmeldt: tirs 3. mar 2009 01:42
Kontakt:

Re: forslag til forbedring

Indlæg af claus olieklud »

hej igen... dvs at man nu bare lægger billeder ind uden først at minimere dem - det er bare smart, rigtig god forbedring af knallertforum.

jeg takker mange gange for det - super arbejde.

hilsen olieklud
Brugeravatar
12V
Moderator
Indlæg: 3458
Tilmeldt: ons 24. mar 2010 01:01
Kontakt:

Re: forslag til forbedring

Indlæg af 12V »

Juhl, hvorfor? Jeg gør bestemt ikke, billederne er meget små og grumsede hvis man bruger tapatalk fra mobilen. Og klikker man for at se dem stort bliver man ledt væk fra siden, og får en kæmpe fil i hovedet på flere MB. Samt reklame med voksen indhold 1 ud af 4 gange, eller en konkurrence for et eller andet.
Med den indbyggede upload igger billederne i en fornuftig størrelse direkte i indlægget, uden at man skal forlade emnet og læsningen.
Og den værste, vi har ikke kontrol over siden. Vi ved ikke om den findes om XX antal år, eller om de vælger at resette på et tidspunkt. Dette ser jeg meget på fora omkring internettet. Forskellige fil hosts rydder gammelt indhold, og så ser man bare tomme ruder.

Claus, præcis! :)
Brugeravatar
Morten - Webmaster
Site Admin
Indlæg: 6634
Tilmeldt: tors 9. aug 2007 20:29
Kontakt:

Re: forslag til forbedring

Indlæg af Morten - Webmaster »

Rigtig godt Carsten ! :bravo :bravo
Morten - Webmaster.

Køreklare maskiner:
Yamaha FS1 SS K1 '72 5 gears MC. , Yamaha FS1 DX '76 - som original, Vespa gran luxe 177ccm '59- Urestaureret,
Projekter på lager:
Yamaha FS1 SS K1 '72 med drejeventil, Yamaha FS1 SS K1 '74, Yamaha FS1 SS K1 '75
Brugeravatar
Yamaha FS1 50SS
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2948
Tilmeldt: man 8. okt 2007 21:03
Kontakt:

Re: forslag til forbedring

Indlæg af Yamaha FS1 50SS »

Hej Carsten,,,

jeg skal se om jeg kan gøre det så kort og fyldest gørende som muligt ,,,

p 1 ,, salgs annoncer er der stort set ingen af mere da det blev meget moderne at kredisere alt som blev lagt til salg her på forum,,, manglende priser og manglende dit og dat,,, så gad folk ikke ligge annoncer ind her mere ,, nu laver selv samme mennesker samme nr på fjæsen ,,, men der er det tilsyneladende ok at brokke sig og banke priserne så højt op at kun Joakim von and har råd,,,og så rende fra sine køb osv. kan jeg jo forstå på snakken,,,, man forsvinder jo i mængden af brok røve,,,

p 2 ,,, man hyler op om at der sker ikke end skid på forum mere og at det hele sker på fjæsen og der er masser af snak,,, selv samme mennesker debatterede livligt og viste deres billeder af renoveringer på forum før nedbrudet,,, men nu hyler de op om at der ikke sker noget her men at det hele sker på fjæsen ,,, de flyttede selv på fjæsen og lagde forum næsten øde,,, men de har man sørme glemt ,,,

p 3 ,,, det tog langtid at få forum op at køre igen det jog åbenbart folk over på fjæsen specielt efter at man luftede tanken om at lukke forum her og flytte det over på fjæsen,,,

p 4 ,, stort set siden nedbrudet har det været svært at ligge billeder ind og en hel del af de gl blev væk

p 5 ,, under profil billedet mangler sted navn på hvor man bor,,,,

p 6 ,,, nogen kan så ikke tåle en eller anden her fra forum ,,, fordi vedkommende er en "skovl" osv. ,, men det er sgu mærkeligt at man kan skrive og lave fis og spas og have det sjovt med selvsamme person på fjæsen bare fordi at derinde kender de ikke vedkommendes forum navn,,,

og ja jeg ved sgu godt hvad der foregår på div Yamaha grubber på fjæsen,,, stort set resten af familien og venner er derinde flere gange om måneden og spørger ofte til det som sker derinde,,, og deres fortællinger bekræfter jo bare endnu engang at det ikke er en side jeg skal oprettes på,,,

men dejligt at div. funktioner på forum får et service eftersyn så det er up to date og glæder mig til at prøve det nye billede program,,

jeg ved godt at det er et stort arbejde at holde skidtet kørende ,,, og at de / i må stå forskud med brok osv. ,,, derfor giver jeg også gerne selv et bidrag når der skal laves noget,,, da PC og program redigering ikke er min stærke side,,, min mening er ikke at jogge nogen over tæerne prøver bare at fortælle hvordan det er ,,, også få folk til at ind se at de må sgu osse selv deltage for at noget sker herinde,,, ingen aktivitet ingen grund til at rette fejl for det blive jo ikke brugt alligevel ,,,
A bad day in the Yamaha garage are better than a good day at work,,,,

Mennesker er de eneste levende væsner som er dumme nok til at opfinde ting ,,, som kan udryde alle mennesker på jorden ,,,,

,,,Hav en forsat god dag,,,

,,, Mvh Johnny S. ,,,
Brugeravatar
Lehmann
Fuldblods knallert
Indlæg: 381
Tilmeldt: søn 3. jan 2010 00:48
Kontakt:

Re: forslag til forbedring

Indlæg af Lehmann »

Fra at være daglig bruger af diverse forum sider siden 2001 fra stationær computer, har jeg i dag ikke haft startet min stationære computer siden juli måned sidste år, da alt hvad jeg foretager mig kan administreres fra min smartphone. Sådan tror jeg rigtig mange har det i dag. Facebook er bare så meget mere enkelt at gå til. Men det foregår mere overfladisk og knapt så intenst som på et forum, hvor man kan gå i dybden med tingene.

For mig har tiden bare ikke været der til at engagere mig, som jeg gjorde engang. Men håber det arter sig snart. Lever i det virkelige liv istedet for online. ;-)

Håber forummet består, men det kræver self. også at nogen gider bruge det, og ikke blot som en database.
Bidt af en gal Passola!
Har I vrøvl med sådan en, så hiv fat i mig. Jeg hjælper hellere end gerne.

Yamaha Passola. Ægte ingeniørhåndværk fra firserne.
Besvar

Tilbage til "Vigtig information"