Passola "dør"
: ons 16. mar 2011 19:24
Hej med jer
Jeg har en Passola jeg har lidt problemer med. Har prøvet med to forskellige dyser hvor jeg er ret sikre på størrelserne, da de tydeligt står på dem. Nålen står i midterste hak. Den er standard, og med plumb. Der er rigtig fin blå gnist på, og cylinder og stempel fejler heller ingenting.
Dyse str. 55 (måske fra en Sting?):
Den starter og kører rigtig godt de første to kilometer, men så begynder den at dø ud. Hvis man slipper gassen i lang tid, kan man være heldig at få den i gang igen, og så trækker den op til topfart, hvor den så falder i omdrejninger igen, og går ud. Den starter på første huk, lige med det samme efter den er gået ud.
Dyse str. 72 (STANDARD?, højst sandsynligt Passola):
Den fir-takter helt vildt. Den kører ikke mere end 10 km/t, og det bliver ikke ret meget bedre af at give den "fri indsugning".
Jeg tror ikke det er fordi den sætter sig, for det mærkes bare som om den løber tør for benzin eller drukner.
Jeg tror heller ikke det er "tømt bundkar", da den jo kører som den skal de første to kilometer.
Hvis nogen har et bud på hvad der kan være i vejen, skal I endelig komme med det!
Jeg har en Passola jeg har lidt problemer med. Har prøvet med to forskellige dyser hvor jeg er ret sikre på størrelserne, da de tydeligt står på dem. Nålen står i midterste hak. Den er standard, og med plumb. Der er rigtig fin blå gnist på, og cylinder og stempel fejler heller ingenting.
Dyse str. 55 (måske fra en Sting?):
Den starter og kører rigtig godt de første to kilometer, men så begynder den at dø ud. Hvis man slipper gassen i lang tid, kan man være heldig at få den i gang igen, og så trækker den op til topfart, hvor den så falder i omdrejninger igen, og går ud. Den starter på første huk, lige med det samme efter den er gået ud.
Dyse str. 72 (STANDARD?, højst sandsynligt Passola):
Den fir-takter helt vildt. Den kører ikke mere end 10 km/t, og det bliver ikke ret meget bedre af at give den "fri indsugning".
Jeg tror ikke det er fordi den sætter sig, for det mærkes bare som om den løber tør for benzin eller drukner.
Jeg tror heller ikke det er "tømt bundkar", da den jo kører som den skal de første to kilometer.
Hvis nogen har et bud på hvad der kan være i vejen, skal I endelig komme med det!