led/dioede forpære til fuld kåbe

Her ligger diagrammer, vejledninger og ideér til alverdens hjælpemidler og tilbehør til knallerter. Nielsfup deler ud af sine kontruktioner ! Her spørger du hvis du har brug for hjælp med noget ombygning af eller tilbygning til det originale oprindelige elektriske på din Yamaha.
Besvar
blokke
Helt ny i flokken
Indlæg: 7
Tilmeldt: tors 3. maj 2012 15:06
Kontakt:

led/dioede forpære til fuld kåbe

Indlæg af blokke »

hej har søgt lidt rundt og synes ik jeg kan finde en ret simpel måde og få et par pære til min fuldkåbe som giver et skarpt og klart lys og som er dioede eller led (kender ik lige forskellen
er der et par venlige sjæle der vil hjælpe mig
på forhånd tusind tak.
Brugeravatar
juhl-drengen
Knallert Mester
Indlæg: 3338
Tilmeldt: søn 11. mar 2012 00:13
Kontakt:

Re: led/dioede forpære til fuld kåbe

Indlæg af juhl-drengen »

hey du kan sikkert få en af fyrene herinde til at lave noget til dig (mener det var enten olieklud/tottenham der var god til el er ikke helt sikker) men hvis det er noget du vil bruge i den normale lygte dertil så kom med hvilken slags sokkel sådan en bruger så kan jeg muligvis finde en løsning :) og er det 6v eller 12v ? men lige en anden mulighed hvis det var 12 volt du har så kan du købe 2 af de 12v 20w halogen pærere som er kendte fra acerbis/stylepro/TNT forlygterne som dem jeg har i min thansen shark kåbe :)
You can't buy
HAPPINESS
But you can buy
HORSE
POWER

And that's kind off
THE SAME THING

KTM: KICK TILL MONDAY
blokke
Helt ny i flokken
Indlæg: 7
Tilmeldt: tors 3. maj 2012 15:06
Kontakt:

Re: led/dioede forpære til fuld kåbe

Indlæg af blokke »

http://www.ebay.de/sch/Auto-Motorrad-Te ... 86.c0.m282" onclick="window.open(this.href);return false;
måske nogen af dem her ville virke på en fs1er?
http://www.ebay.co.uk/itm/2x-24-LED-6V- ... 33623aca64" onclick="window.open(this.href);return false;
please hjælp mig er virkelig i vildrede over dette problem :( vil så gerne have et lidt blå skær
blokke
Helt ny i flokken
Indlæg: 7
Tilmeldt: tors 3. maj 2012 15:06
Kontakt:

Re: led/dioede forpære til fuld kåbe

Indlæg af blokke »

jeg har desværre kun 6 volt på kan ik rigtig finde en nem måde og få 12 volt desværre :(
jeg har dog en passola tænding som jeg troede var 12 volt men har jeg nu fået af vide det ik er øv øv
jeg kan lige sms et par billeder til dig hvis jeg må få dit nummer billederne er alt for store fra min iphone til og kan ligges her ind
Brugeravatar
juhl-drengen
Knallert Mester
Indlæg: 3338
Tilmeldt: søn 11. mar 2012 00:13
Kontakt:

Re: led/dioede forpære til fuld kåbe

Indlæg af juhl-drengen »

:) oka her er nummer 53377107 men hvis du kunne aflæse på dine gamle pære eller din lygte hvilken pære der skal bruges kunne jeg jo nemmere svare dig på det... ved at 12 volt lygter kann sagten bruges på 6v knallerter (min shark kåbe er bevis) det bliver bare aldrig ligeså skarp som en 6v lygte.. men hvis at sokkelen passede så de 2 led lygter meget lovende ud :D
You can't buy
HAPPINESS
But you can buy
HORSE
POWER

And that's kind off
THE SAME THING

KTM: KICK TILL MONDAY
Brugeravatar
juhl-drengen
Knallert Mester
Indlæg: 3338
Tilmeldt: søn 11. mar 2012 00:13
Kontakt:

Re: led/dioede forpære til fuld kåbe

Indlæg af juhl-drengen »

http://www.ebay.de/itm/2x-30-LED-SMD-6V ... 3cc57e29fd" onclick="window.open(this.href);return false; dem her kunne jo også sagtens se lovende ud mener det enten er ba15s eller bay20 sokler der er i de fleste ældre knallert lygter om det passer med en fuldkåbe ved jeg ikke :whew mener bare bay20 er mest normalt i forlygter mens ba15s er mere normalt i blinklys..
You can't buy
HAPPINESS
But you can buy
HORSE
POWER

And that's kind off
THE SAME THING

KTM: KICK TILL MONDAY
Besvar

Tilbage til "Elektronik og teknik hjørnet - tilbehør og ombygninger"