En Yamaha renoveres til nevøen

Vis os hvad du roder med for tiden. Her kan du vise dit restaureringsprojekt frem.
Brugeravatar
Morten - Webmaster
Site Admin
Indlæg: 6634
Tilmeldt: tors 9. aug 2007 20:29
Kontakt:

Re: En Yamaha renoveres til nevøen

Indlæg af Morten - Webmaster »

Hehe, nogle unge piger er tossede med plastik kasser og andre har fine naturlige kasser :hihi
Morten - Webmaster.

Køreklare maskiner:
Yamaha FS1 SS K1 '72 5 gears MC. , Yamaha FS1 DX '76 - som original, Vespa gran luxe 177ccm '59- Urestaureret,
Projekter på lager:
Yamaha FS1 SS K1 '72 med drejeventil, Yamaha FS1 SS K1 '74, Yamaha FS1 SS K1 '75
T.B.
Fuldblods knallert
Indlæg: 437
Tilmeldt: fre 23. apr 2010 22:35
Kontakt:

Re: En Yamaha renoveres til nevøen

Indlæg af T.B. »

Morten - Webmaster skrev:Hehe, nogle unge piger er tossede med plastik kasser og andre har fine naturlige kasser :hihi
:(y) :(y) :hihi :hihi :(y)
Brugeravatar
hybber
Fuldblods knallert
Indlæg: 396
Tilmeldt: søn 18. jan 2009 13:44
Kontakt:

Re: En Yamaha renoveres til nevøen

Indlæg af hybber »

Morten - Webmaster skrev:Hehe, nogle unge piger er tossede med plastik kasser og andre har fine naturlige kasser :hihi
Og lige i det tilfælde ser jeg ingen grund til at kigge den anden vej uanset hvilken af de to modeller der er tale om...... :thunge
Rigtige mænd har gulvtæppe, radiator og fjernsyn i værkstedet......................
Brugeravatar
juhl-drengen
Knallert Mester
Indlæg: 3338
Tilmeldt: søn 11. mar 2012 00:13
Kontakt:

Re: En Yamaha renoveres til nevøen

Indlæg af juhl-drengen »

haha :D mine erfaringer med min suzuki er nu at de fleste piger jeg møder blir imponerede over min suzuki og det er en head turner nede i byen :(y) tilgengæld er der en del der tror det er en motorcykel ved første øjekast :oops: det er vel hvad man får ud at at gejle den udover det normale :mrgreen:
You can't buy
HAPPINESS
But you can buy
HORSE
POWER

And that's kind off
THE SAME THING

KTM: KICK TILL MONDAY
Besvar

Tilbage til "Renoverings projektet, nuværende.."